Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2004, 09:10
ilse
ilse is offline
okee, ik heb een probleempje...

mijn vriend en ik hebben nog geen seks en ik weet niet hoe lang dat nog gaat duren. maar ik denk dat ik wel een probleempje heb. hij is namelijk behoorlijk fors geschapen. nou heb ik nooit kleintjes gehad, maar...

hoe ga ik dat nou voor elkaar krijgen dat dat gaat lukken en dat het geen pijn gaat doen?

bedankt alvast

edit:ik ben geen maagd meer

Laatst gewijzigd op 12-10-2004 om 12:18.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 11:48
Verwijderd
Mischien hier even tussen proppen en vragen.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 12:00
ilse
ilse is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 12-10-2004 @ 12:48 :
Mischien hier even tussen proppen en vragen.
ja de vraag is alleen net ff anders... dus...
Oud 12-10-2004, 12:02
Verwijderd
Prima. Dan krijg je de standaard antwoorden; glijmiddel, rustig aan doen, neem je tijd, zorg dat je goed nat bent, en in het begin (raar maar waar) even doorbijten en doorduwen, later als je ontspant gaat het dan veel soepeler.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 12:05
ilse
ilse is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 12-10-2004 @ 13:02 :
Prima. Dan krijg je de standaard antwoorden; glijmiddel, rustig aan doen, neem je tijd, zorg dat je goed nat bent, en in het begin (raar maar waar) even doorbijten en doorduwen, later als je ontspant gaat het dan veel soepeler.
hihi oke nou heb ik iig al een aantal antwoorden . maar moet je dan gewoon "doorduwen"??
Oud 12-10-2004, 12:08
Verwijderd
Citaat:
illie1987 schreef op 12-10-2004 @ 13:05 :
hihi oke nou heb ik iig al een aantal antwoorden . maar moet je dan gewoon "doorduwen"??
Wat ik daarmee bedoel is;
in het begin zal het sowieso wel wat stroef gaan, gezien het de eerste keer is. Je moet niks gaan forceren, maar ook niet bij de eerste best 'pijnscheut' terugtrekken. Ik heb ervaring, zo kom je er niet.
Als jullie het gecontroleerd doen, en dus gecontroleerd wat vermogen erin stoppen (met alle dingen erbij dus; glijmiddel, ontspanning etcetc) is het dus even doorbijten, maar dan ben je er wel
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 12:13
ilse
ilse is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 12-10-2004 @ 13:08 :
Wat ik daarmee bedoel is;
in het begin zal het sowieso wel wat stroef gaan, gezien het de eerste keer is. Je moet niks gaan forceren, maar ook niet bij de eerste best 'pijnscheut' terugtrekken. Ik heb ervaring, zo kom je er niet.
Als jullie het gecontroleerd doen, en dus gecontroleerd wat vermogen erin stoppen (met alle dingen erbij dus; glijmiddel, ontspanning etcetc) is het dus even doorbijten, maar dan ben je er wel
op zich ben ik meestal wel ontspannen, maar hier ben k gewoon soort van bang voor dus dan is het misschien wel anders. maar thnx voor je reacties, dan weet ik weer een beetje meer wat ik er mee aan moet. ik heb het er ook wel met me vriend over (hij s maagd) dus dan is het ook wel moeilijk denk ik.

aangezien jij "ervaring" hebt, gaat t ook sneller pijn doen? want ik heb altijd na een tijdje word het erg gevoelig, maar is dat dan nu ook eerder?
Oud 12-10-2004, 12:15
Verwijderd
Citaat:
illie1987 schreef op 12-10-2004 @ 13:13 :
op zich ben ik meestal wel ontspannen, maar hier ben k gewoon soort van bang voor dus dan is het misschien wel anders. maar thnx voor je reacties, dan weet ik weer een beetje meer wat ik er mee aan moet. ik heb het er ook wel met me vriend over (hij s maagd) dus dan is het ook wel moeilijk denk ik.

aangezien jij "ervaring" hebt, gaat t ook sneller pijn doen? want ik heb altijd na een tijdje word het erg gevoelig, maar is dat dan nu ook eerder?
Je bent geen maagd meer?
Als jij denkt dat het uiteindelijk wel zou 'passen'. Mjah. Het kan sneller 'schraal' worden...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 12:17
AngelLena
AngelLena is offline
Wat is groot geschapen? Iedere lul die je voor het eerst ziet ziet er gruwelijk groot uit, maar het kan erg meevallen.

Op het moment dat je een pijnscheut ervaart, vergeet het maar, dan ontspan jij je dus niet, dus dan moet je even rustig aan doen tot je je weer kunt ontspannen en dan weer een stukje verder, etc.

Maar sommige meiden hebben er helemaal geen last van, wie weet ben jij 1 van die weinigen.
Oud 12-10-2004, 12:18
ilse
ilse is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 12-10-2004 @ 13:15 :
Je bent geen maagd meer?
Als jij denkt dat het uiteindelijk wel zou 'passen'. Mjah. Het kan sneller 'schraal' worden...
stond niet echt duidelijk nee. nee ik ben geen maagd meer. ben met twee jongens eerder naar bed geweest. maar die waren toch iets kleiner...

ik bedoelde met mijn zin van "we hebben nog geen sex" omdat we gewoon nog niet zo lang bij mekaar zijn.

maar het zal dan idd wel eerder schraal worden.. auwie... (weer een dag niet kunnen zitten )
Oud 12-10-2004, 12:20
ilse
ilse is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 12-10-2004 @ 13:17 :
Wat is groot geschapen? Iedere lul die je voor het eerst ziet ziet er gruwelijk groot uit, maar het kan erg meevallen.

Op het moment dat je een pijnscheut ervaart, vergeet het maar, dan ontspan jij je dus niet, dus dan moet je even rustig aan doen tot je je weer kunt ontspannen en dan weer een stukje verder, etc.

Maar sommige meiden hebben er helemaal geen last van, wie weet ben jij 1 van die weinigen.
ben dus geen maagd meer, heb t wel eerder gezien. maar
wat is groot... niet gemeten, maar groot en dik... andere jongens waar ik mee naar bed geweest ben waren ook absoluut niet klein, maar nu... mijn ex vriend was 19 cm, en dit is ff wat groter...
maar vooral ook breder, en denk dat dat ook t probleem is...
Oud 12-10-2004, 12:22
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 12-10-2004 @ 13:20 :
wat is groot... niet gemeten, maar groot en dik... andere jongens waar ik mee naar bed geweest ben waren ook absoluut niet klein, maar nu... mijn ex vriend was 19 cm, en dit is ff wat groter...
Sterke!

Nee, serieus.. ontspannen, goed nat zijn en zelf sturen en bepalen hoe snel het gaat en zo werkt prima. Ook bij >19
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 12:26
ilse
ilse is offline
Citaat:
grl schreef op 12-10-2004 @ 13:22 :
Sterke!

Nee, serieus.. ontspannen, goed nat zijn en zelf sturen en bepalen hoe snel het gaat en zo werkt prima. Ook bij >19
ik hoop et maar... bij andere jongens had ik echt zo iets van dat gaat wel, en ook nooit problemen gehad met niet ontspannen genoeg zijn... maar ja, dit is ff een geval apart

en nu zal hij dit topic wel lezen
Oud 12-10-2004, 12:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 12-10-2004 @ 13:26 :
ik hoop et maar... bij andere jongens had ik echt zo iets van dat gaat wel, en ook nooit problemen gehad met niet ontspannen genoeg zijn... maar ja, dit is ff een geval apart

en nu zal hij dit topic wel lezen

't komt vast wel goed.. gewoon rustig aan doen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 12:40
ilse
ilse is offline
Citaat:
grl schreef op 12-10-2004 @ 13:36 :

't komt vast wel goed.. gewoon rustig aan doen
thnx
Oud 12-10-2004, 12:54
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 12-10-2004 @ 13:20 :
Oooh, maak je niet druk. Kan even schraal worden vrij snel, maar ach, hij is nog maagd dus komt waarschijnlijk vrij snel klaar, kan ie jou verder met zijn andere lichaamsdelen bevredigen
Oud 12-10-2004, 12:57
ilse
ilse is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 12-10-2004 @ 13:54 :
Oooh, maak je niet druk. Kan even schraal worden vrij snel, maar ach, hij is nog maagd dus komt waarschijnlijk vrij snel klaar, kan ie jou verder met zijn andere lichaamsdelen bevredigen

alleen weet ik niet of ie zo snel komt... met aftrekken ook niet...
zou dat veel verschillen??
Oud 12-10-2004, 13:02
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 12-10-2004 @ 13:57 :

alleen weet ik niet of ie zo snel komt... met aftrekken ook niet...
zou dat veel verschillen??
Reken maar van yes.
Oud 12-10-2004, 13:04
ilse
ilse is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 12-10-2004 @ 14:02 :
Reken maar van yes.
okee
Oud 12-10-2004, 14:01
Verwijderd
In elk geval voorzichtig doen en laat hem jou ook vaginaal vingeren van te voren! En dan ook met meerdere vingers enzo (volgende vinger er pas bij als de eerder aanwezige vingers het ruim hebben). Op die manier wordt je alvast van te voren een beetje 'opgerekt' .

Erin kan stapje voor stapje; eerst net zo ver als kan zonder pijn te doen, dan gewoon rustig wiebelen, klein beetje eruit en terug erin, enzovoort, als je daar een tijdje mee doorgaat komt-ie er vanzelf helemaal in na een tijdje. En dan moet-ie nog even niet te hard stoten, natuurlijk . Dat is misschien hoe dan ook geen heel goed idee, ivm jouw baarmoedermond.

Ik weet niet of dit advies ook wel werkt in extreme gevallen, maar het is het proberen waard
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 14:18
ilse
ilse is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-10-2004 @ 15:01 :
In elk geval voorzichtig doen en laat hem jou ook vaginaal vingeren van te voren! En dan ook met meerdere vingers enzo (volgende vinger er pas bij als de eerder aanwezige vingers het ruim hebben). Op die manier wordt je alvast van te voren een beetje 'opgerekt' .

Erin kan stapje voor stapje; eerst net zo ver als kan zonder pijn te doen, dan gewoon rustig wiebelen, klein beetje eruit en terug erin, enzovoort, als je daar een tijdje mee doorgaat komt-ie er vanzelf helemaal in na een tijdje. En dan moet-ie nog even niet te hard stoten, natuurlijk . Dat is misschien hoe dan ook geen heel goed idee, ivm jouw baarmoedermond.

Ik weet niet of dit advies ook wel werkt in extreme gevallen, maar het is het proberen waard
dank je wel, ik zal er aan denken. ik vind het wel een goede manier, dan wordt je ook wel ontspannener (abn???) als je het stapje voor stapje doet, denk ik...
Oud 12-10-2004, 15:50
Mistery1
Mistery1 is offline
Bovenop eerste keer met hem en niet op je knieen, maar echt op je hurken zitten dat weet ik wel
Verder zal het best meevallen als je geen maagd meer bent.
Er zijn vast meiden die zelfs door zo'n grotere ontmaagd worden.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 15:53
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 12-10-2004 @ 14:02 :
Reken maar van yes.
echt onzin hoor
Oud 12-10-2004, 16:08
ilse
ilse is offline
Citaat:
Tiño schreef op 12-10-2004 @ 16:53 :
echt onzin hoor
hmm.. wat is et nou
Oud 12-10-2004, 16:55
Mistery1
Mistery1 is offline
Een jongen komt vaak eerder klaar van neuken dan van aftrekken... Zullen vast uitzonderingen zijn en de ene keer doe je als meisje beter je best dan anders, maar over het algemeen.
Vooral als hij het nog nooit gedaan heeft.
Je mag blij zijn als ie het een paar seconde uithoudt
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Mistery1 schreef op 12-10-2004 @ 17:55 :
Een jongen komt vaak eerder klaar van neuken dan van aftrekken... Zullen vast uitzonderingen zijn en de ene keer doe je als meisje beter je best dan anders, maar over het algemeen.
sommige jongens komen iig sneller klaar dan neuken dan aftrekken inderdaad.. maar sommige weten zich nog redelijk in te houden.. paar seconden kunnen best opgerekt worden tot een aantal minuten
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 16:09
ilse
ilse is offline
Citaat:
Mistery1 schreef op 12-10-2004 @ 17:55 :
toch denk niet dat dat altijd zo is, want heb 2 ex-vriendjes ontmaagd, duurde niet heel lang maar langer dan 5 minuten iig
Oud 13-10-2004, 16:19
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 13-10-2004 @ 17:09 :
toch denk niet dat dat altijd zo is, want heb 2 ex-vriendjes ontmaagd, duurde niet heel lang maar langer dan 5 minuten iig
Zal jij dan degene zijn die alle uitzonderingen steeds te pakken heeft?
Oud 13-10-2004, 16:26
ilse
ilse is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 13-10-2004 @ 17:19 :
Zal jij dan degene zijn die alle uitzonderingen steeds te pakken heeft?
lijkt wel zo, whahahaha

maar tis wel waar

zou t mazzel zijn????
Oud 13-10-2004, 16:33
Mistery1
Mistery1 is offline
Mjah ik heb zelf nooit maagden gehad, maar valt me toch wel op dat jongens met meer ervaring het langst kunnen...
Ennem 5 minuten vind ik niet echt lang trouwens...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 17:03
ilse
ilse is offline
haha is t ook niet, maar zij hebben t over seconden de eerste keer
Oud 13-10-2004, 17:17
Kaneelstokje
Kaneelstokje is offline
bedoel je dik of lang of allebei?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 17:20
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mistery1 schreef op 13-10-2004 @ 17:33 :
Mjah ik heb zelf nooit maagden gehad, maar valt me toch wel op dat jongens met meer ervaring het langst kunnen...
Lijkt me ook logisch eigenlijk. Je weet dan precies hoe ver/snel je kunt gaan zonder klaar te komen, en dan nog kan het wel eens lastig zijn als je erg opgewonden bent.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2004, 17:49
ilse
ilse is offline
Citaat:
Kaneelstokje schreef op 13-10-2004 @ 18:17 :
bedoel je dik of lang of allebei?
allebei...

Regels voor berichten