Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2002, 09:11
mysteriouslady
mysteriouslady is offline
ik haat mezelf.. wrom?
omdat ik gwn te dik, te lelijk en te saai ben! ik kan nix goed doen.. ik haal slechte cijfers op school en weet nooit iets leuks te doen!

hebbe meer mensen hier last van??
Oud 31-05-2002, 11:01
snoopy
snoopy is offline
heb ik soms ook, maar je hebt een vriend, dus hoogstwaarschijnlijk valt het bij jou wel mee. (bij mij ook wel, hoor )
Oud 31-05-2002, 13:19
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
hek ook
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 13:26
Verwijderd
Citaat:
mysteriouslady schreef:
ik haat mezelf.. wrom?
omdat ik gwn te dik, te lelijk en te saai ben! ik kan nix goed doen.. ik haal slechte cijfers op school en weet nooit iets leuks te doen!
Ik zou maar eens bij mezelf te rade gaan. Is jouw vriend gek? Waarschijnlijk niet. Zou hij iets beginnen met een meisje wat hij dik, lelijk en saai vindt? Dacht het niet. Dus niet zo aanstellen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 13:50
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
hek ook
snap nou is dak je neem zoalsje bent en da ik wel blij met je ben en kvin je nie dik en lelijk!!
khou van je!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxies
Oud 31-05-2002, 14:51
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
mysteriouslady schreef:
ik haat mezelf.. wrom?

hebbe meer mensen hier last van??
ga op zoek naar mensen zoals je vriendje die niet geven om dik en die niet geven om lelijk of een andere definitie daarvan hebben. Slechte cijfers op school zeggen ook niet veel, misschien moet je gewoon een lager school type doen, er zijn toch genoeg mensen die wat lagers doen. Leuke dingen op te doen bedenk je ook niet alleen, die bedenk je samen.

Kop op hij is over tijdje weer terug en dan kunnen jullie het samen weer leuk hebben.
Reageren

Regels voor berichten