Heej!! Ik moet voor ckv een cultureel zelfportret maken van een bladzijde, maar ik weet echt niet meer wat ik moet doen!! Ik heb nu dit: CULTUREEL ZELFPORTRET
Tja, mijn cultureel zelfportret is eigelijk niet echt spannend! Ik ben in 1990 in Roosendaal geboren in het ziekenhuis. Ik ben niet gedoopt, mijn ouders vinden dat je dat zelf moet weten. Daar ben ik ook blij om, ik geloof niet dat er een god of zo bestaat. Mijn familie is gewoon 100% Hollands, dus veel invloed hebben we niet van andere culturen. Wel eten we vaak buitenlands enz. Met kunst heb ik niet veel te maken, ik vind musea zo saai! Niks voor mij. Ik ben er natuurlijk wel geweest, met school in de gulden roos en in andere musea met mijn familie, maar dat is zo lang geleden dat ik er niks meer van weet. Nu krijgen ze mij echt niet meer mee naar een museum, veel te saai! Van muziek vind ik alles best, zolang het maar geen klassiek, opera of kindermuziek is want daar heb ik echt een hekel aan!! Ik dans ook al best lang, ik heb 3 jaar ballet en 2 jaar jazzballet gedaan en ik ben nu bezig aan mijn 4de jaar streetdance. Maar of dat ook bij cultuur hoort?? Echt geweldig goed ben ik er niet in, maar ik word steeds beter hoop ik.
En dat is lang niet goed genoeg! Iemand idee's?? xxx Anouk
Oke

Nu ben ik al een klein stukje verder :
Tja, mijn cultureel zelfportret is eigelijk niet echt spannend! Ik ben in 1990 in Roosendaal geboren in het ziekenhuis. Ik ben niet gedoopt, mijn ouders vinden dat je dat zelf moet weten. Daar ben ik ook blij om, ik geloof niet dat er een god of zo bestaat. Mijn familie is gewoon 100% Hollands, dus veel invloed hebben we niet van andere culturen. Wel eten we vaak buitenlands enz. Met kunst heb ik niet veel te maken, ik vind musea zo saai! Niks voor mij. Ik ben er natuurlijk wel geweest, met school in de gulden roos en in andere musea met mijn familie, maar dat is zo lang geleden dat ik er niks meer van weet. Nu krijgen ze mij echt niet meer mee naar een museum, veel te saai! Op school deed ik eigenlijk alleen maar aan beeldende kunst bij het vak beeldende vorming. Ik vond het niet echt leuk om dit te doen omdat het niet altijd wordt wat ik in gedachte had. Als ik iets maak gaat het bij mij meer om de manier waarop ik het maak dan dat het er mooi uitziet. Nu maak ik zelf weinig, ik ben niet echt creatief en ben te ongeduldig om echt iets te maken. Van muziek vind ik alles best, zolang het maar geen klassiek, opera of kindermuziek is want daar heb ik echt een hekel aan!! Ik dans ook al best lang, ik heb 3 jaar ballet, 2 jaar jazzballet en 1 jaar stijldansen gedaan en ik ben nu bezig aan mijn 4de jaar streetdance. Maar of dat ook bij cultuur hoort?? Verder heb ik niet veel andere sporten gedaan, alleen zwemmen en turnen maar daar ben ik al snel mee gestopt omdat ik het saai vond! Ik ging af en toe wel naar het theater, eigelijk vooral naar dansvoorstellingen (de meeste van mijn zusje) en toneel stukken. Maar bij de toneel stukken was ik heel klein. Wat ik nu vooral in mijn vrije tijd doe is gewoon achter de computer zitten msn’en en heel veel shoppen! In een gemiddelde schoolweek ga ik 1 tot 6x naar de stad.
En hierbij hou ik het voor gezien! Ik drop er nog wel een foto van mezelf bij en dan is het goed hoor