Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2004, 18:46
manGo0s
manGo0s is offline
Nou t zit zo: ik heb elke keer als ik seks heb super pijn aan me vagina, een super brandend, schrijnend gevoel. Nou had ik gelezen ergens dat je daar voor oefeningen kunt doen (om je spieren te leren ontspannen enz), maar dan moet ik dus voorwerpen gaan inbrengen en dan van klein naar steeds iets groter...nou vraag ik me af wat voorn dingen? Ik bedoel behalve dan je vinger? Plz ff serieus reageren en niet dat ik antwoord krijg als bijv. een telefoon ofzo want daar heb ik niet zoveel aan natuurlijk
xxx
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 18:48
Verwijderd
Citaat:
manGo0s schreef op 11-10-2004 @ 19:46 :
Nou t zit zo: ik heb elke keer als ik seks heb super pijn aan me vagina, een super brandend, schrijnend gevoel. Nou had ik gelezen ergens dat je daar voor oefeningen kunt doen (om je spieren te leren ontspannen enz), maar dan moet ik dus voorwerpen gaan inbrengen en dan van klein naar steeds iets groter...nou vraag ik me af wat voorn dingen? Ik bedoel behalve dan je vinger? Plz ff serieus reageren en niet dat ik antwoord krijg als bijv. een telefoon ofzo want daar heb ik niet zoveel aan natuurlijk
xxx
waarom denk je aan een telefoon? zo'n trilfunctie schijnt wel leuk te zijn..

nouja.. wat dacht je van speeltjes? en toch inderdaad je vingers? iets anders behalve een lul zou ik ook niet weten.. wat moet je nou in godsnaam in je kut proppen? cola-flesjes enzo.. die zuigen vacuum.. ik weet verder niet..
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 18:52
manGo0s
manGo0s is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 11-10-2004 @ 19:48 :
waarom denk je aan een telefoon?
Omdat ik iets doms moest bedenken en voor mij ligt op dit moment een telefoon maar over dat ie trilt, daar had ik eigenlijk nog niet eens aan gedacht
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 18:52
Verwijderd
Langzaam opbouwen van 1 naar 4 vingers? Koop speelgoed wat je daarbij kan gebruiken. Het is genânt, maar ook een stukje veiliger dan een potlood, lepel of pen.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 18:57
Verwijderd
Citaat:
manGo0s schreef op 11-10-2004 @ 19:52 :
Omdat ik iets doms moest bedenken en voor mij ligt op dit moment een telefoon maar over dat ie trilt, daar had ik eigenlijk nog niet eens aan gedacht
haha.. nee daar moet je wel een zieke geest voor hebben net als ik ...

kheb het overigens nooit gedaan hoor!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 19:04
manGo0s
manGo0s is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 11-10-2004 @ 19:57 :
kheb het overigens nooit gedaan hoor!
Toch maar een keer proberen dan?
Oud 11-10-2004, 19:07
EggeD
EggeD is offline
Ik denk niet dat dat nou de oplossing is joh.
Oud 11-10-2004, 19:11
Verwijderd
Citaat:
manGo0s schreef op 11-10-2004 @ 20:04 :
Toch maar een keer proberen dan?
niet roloogen naar mij! lijkt me een heel gedoe? Moet je dan niet je telefoon in een plastic zakje ofzo stoppen? anders word ie toch helemaal glibberig?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 19:49
manGo0s
manGo0s is offline
Citaat:
EggeD schreef op 11-10-2004 @ 20:07 :
Ik denk niet dat dat nou de oplossing is joh.
Dat wat de oplossing is? Om dingen in te brengen? Op zo'n site stond van wel, dan moest je dat doen en dan je spieren aanspannen en weer ontspannen en als dat geen pijn deed, iets groters inberengen ofzo. Zo'n sekspsychologe had het daarover...of bedoel je over die telefoon?

Citaat:
-nurvana- schreef op 11-10-2004 @ 20:11 :
niet roloogen naar mij! lijkt me een heel gedoe? Moet je dan niet je telefoon in een plastic zakje ofzo stoppen? anders word ie toch helemaal glibberig?
Lijkt me ook jah...en zoiezo lijkt t nou niet zo'n fijn gevoel om een mobiele telefoon of nog erger, je huistelefoon in je te hebben...
Oud 11-10-2004, 21:09
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik neem aan dat je kegel-oefeningen bedoelt? Zoek maar eens op google naar 'kegel exercise' of 'pelvic floor exercises'

Hoewel dat branderige gevoel ook heel goed aan de vochtigheidsgraad kan liggen. Schaf jezelf een tube glijmiddel aan, zou ik zeggen. Kan nooit kwaad en maakt eea in veel gevallen een stuk soepeler.
Oud 11-10-2004, 21:11
EggeD
EggeD is offline
Ik bedoel inderdaad meer iets in de richting van wat de donkere engel hier voor me vertelt, heb je er al aan gedacht dat het aan je "vochtigheidsgraad" zou kunnen liggen, of dat je in het algemeen gewoon wat gespannen bent ?
Oud 11-10-2004, 21:26
Stargazer
Stargazer is offline
Tadaa!
Oud 12-10-2004, 14:10
Verwijderd
En je doet al wel uitgebreid aan voorspel en dergelijke?

Maar ehm, als 1 vinger goed gaat lijkt 2 vingers mij een handig voorwerp. Of je koopt wat speeltjes . Je kunt ook best andere onbreekbare ronde gladde kunststof dingen gebruiken als je denkt dat dat nodig is en je wilt geen speeltjes kopen; bijvoorbeeld het handvat van een borstel. Maar dat moet je dan wel goed schoonmaken naderhand. Nouja, speeltjes moeten ook goed schoongemaakt worden.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 14:12
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-10-2004 @ 15:10 :

Maar ehm, als 1 vinger goed gaat lijkt 2 vingers mij een handig voorwerp. Of je koopt wat speeltjes . Je kunt ook best andere onbreekbare ronde gladde kunststof dingen gebruiken als je denkt dat dat nodig is en je wilt geen speeltjes kopen; bijvoorbeeld het handvat van een borstel. Maar dat moet je dan wel goed schoonmaken naderhand. Nouja, speeltjes moeten ook goed schoongemaakt worden.
Niet alleen naderhand maar ook van te voren. (iig in geval van zulke dingen als een borstel..)
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 14:21
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 12-10-2004 @ 15:12 :
Niet alleen naderhand maar ook van te voren. (iig in geval van zulke dingen als een borstel..)
Ja, klopt
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 15:07
manGo0s
manGo0s is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-10-2004 @ 15:10 :
Jah dat wel...en ik ben dan op zich ook wel nat dus daar kan t dnek ik niet aan liggen...
Oud 12-10-2004, 16:30
Verwijderd
Vaseline om je huid wat soepeler te maken wil ook wel helpen, of purol (dat werkt genezend en ontsmettend, vaseline maakt het gewoon wat soepeler). Het klinkt meer als een gevoelige huid. En inderdaad, ga naar de Christine Le Duc, koop een zachte, niet al te grote vibrator en ga de boel wat groter maken, stapje voor stapje, steeds wat dieper en verder.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 16:45
Punkygirl
Punkygirl is offline
Kan je niet gewoon last hebben van een schimmelinfectie.
Aangezien je wel goed nat bent etc, lijkt het me namelijk niet logisch dat het daaraan ligt.
Oud 12-10-2004, 17:42
manGo0s
manGo0s is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 12-10-2004 @ 17:45 :
Kan je niet gewoon last hebben van een schimmelinfectie.
Aangezien je wel goed nat bent etc, lijkt het me namelijk niet logisch dat het daaraan ligt.
Dat weet ik niet, maar ik heb er zeker al zo'n anderhalf jaar ofzo last van...
Oud 12-10-2004, 17:50
Verwijderd
Citaat:
manGo0s schreef op 12-10-2004 @ 18:42 :
Dat weet ik niet, maar ik heb er zeker al zo'n anderhalf jaar ofzo last van...
Ga jij eens gauw naar de huisarts of gynecoloog meiske! *zwaait met vingertje*
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 17:50
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 11-10-2004 @ 22:09 :
Ik neem aan dat je kegel-oefeningen bedoelt? Zoek maar eens op google naar 'kegel exercise' of 'pelvic floor exercises' .
Of zie anders mijn reply in http://forum.scholieren.com/showthre...gel+oefeningen
Oud 12-10-2004, 19:37
Fragezeichen
Fragezeichen is offline
Werkt het niet als je gewoon begint met een vinger en dan twee en die dan langzaam probeert te spreiden in je vagina. Bij mij is het overigens zo dat meer dan twee vingers meer pijn doen dan de penis van mijn vriend.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 23:48
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
manGo0s schreef op 11-10-2004 @ 19:46 :
xxx
Misschien een telefoon ofzo

ontopic: wat dacht je van een dildo?!?!?! dat past toch het best lijkt me. ohja je kan als je seks hebt ook glijmiddel gebruiken natuurlijk he...
Oud 19-10-2004, 09:36
sofie3
sofie3 is offline
Wat een seksuoloog normaal doet is werken met pelotten, maar je kan het net zo goed met je vingers doen. Telkens proberen 1 vinger meer er in te schuiven. Wel zorgen dat je voldoende opgewonden/vochtig bent!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten