Ben ik weer

Ik zei in me vorige post ook al dat ik met hetzelfde maar andersom zit. Had eerst een vriendje en ik voelde me altijd aan t twijfelen, hij liet nooit echt merken wat hij dacht en vond het maar vanzelfsprekend. Of we konden elkaar een week niet zien, alleen een avond, en dan ging hij al naar t zwembad omdat het zulk lekker weer was

. er niet bij stilstaand dat ik dat niet zo leuk vond.
Nu heb ik dus een vriendje die elke dag me helemaal de hemel in prijst. Heeeerlijk! Maar dan heb je ook weer op een gegeven moment zoiets van.. hmm.. ik weet wel. Ik ben er niet aan gewend, kan er ook mee te maken hebben. Maar ik vind het wel hel vreemd, en daarbij zie ik me vriend ook wel heel veel. Ik weet niet, maar irriteer me nu opeens veel sneller. Of misschien deed ik dat eerst ook wel maar durfde ik dat eerst niet zo te laten merken (bij andere vriendjes) en nu ben ik veel zekerder van mijn vriend zijn gevoelens.
Maar ik weet zeker dat ik dat ook weer zou missen als het uit zou gaan met em, want er is nog nooit iemand zo lief voor me geweest… ik ben ook een beetje moeilijk

ik snap het zelf ook niet echt. Weet niet wat ik nou wil, dus heb zo een beetje hetzelfde als jij.
Maar wat vind je dan zo leuk aan je vriendje van nu? Heb je nog contact met je ex?