Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2004, 18:15
Nikneem
Nikneem is offline
Hallodio,

Ik heb sinds deze week enorme jeuk rond m`n schaamstreek
Het begon met een beetje jeuk rechts van m`n ballen tot waar m`n been begint. Maar het breidt zich langzaam uit en soms moet ik echt naar de WC om effe flink te krabben, dan hou ik het niet meer van de jeuk. De jeuk zit nu nog tussen m`n been en m`n ballen rechts, m`n ballen zelf en tussen m`n buik en de schaamstreek.
Het is op sommige plekken een beetje rode uitslag of kleine bultjes, maar dat is heel minimaal.

Iemand een idee wat dit is en hoe ik het kan verhelpen? Het is nogal genant om altijd daar te lopen krabben, maar soms hou ik het niet meer. Maar met dansles ed kan je dat echt niet maken. En dan kan je ook niet zomaar effe weg.

Even voor de duidelijkheid: het komt niet door sex
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 18:37
hannes87
hannes87 is offline
heuj gast,
zou het n huid uitslag kunnen zijn? of heb je je in die regio geschoren? daar wil de huid ook nog weleens fout op reageren. heb ik ook eens gedaan, en toen heb ik n week lang jeuk en huid uitslag gehad, het trok wel weer weg, maar was idd vervelend, maar als het niet door seks komt, dan trekt het vanzelf weer bij vermoed ik. succes
Oud 13-10-2004, 16:44
Funky_Soprano_7
Funky_Soprano_7 is offline
Ja, ik denk ook aan uitslag. Je huid kan soms hevig reageren idd bij scheren, bepaalde middeltjes, maar ook bepaalde kledingstukken...heb je net een nieuwe broek ofzow, dat je huid niet lekker reageerd op die bepaalde stof? (Zeker linnen broeken zijn "hel") Mijn raad: droog je huid nie uit, smeer het met met bodylotion in, en het gaat vaak vanzelf weer over. en ga niet als een gek krabben , als je thuis bent, sproei er wat koude water over. ook veel succes man!
Oud 15-10-2004, 14:34
Nikneem
Nikneem is offline
Ahola,

Ik heb niet geschoren en ook geen nieuwe kleren gekocht de laatste tijd. Dus dat kan het ook niet zijn.
Het begint nu ook wat roder te worden Als ik effe flink krab ben ik er wel vanaf voor een uur of 10-20. Raar he. Ik zal eens zien of hier bodylotion staat. Ik zou niet weten wat het anders kan zijn. Allergie? M`n kat slaapt wel altijd bij mij, maar dat doet ie al z`n hele leven. En ik dacht aan vlooien, maar die kan ik bij zowel hem als bij mezelf niet vinden (gelukkig maar).
Verder zijn er eigelijk geen echte veranderingen geweest. Het is zomaar komen opzetten eigelijk.
Het zal ook wel vanzelf weer overgaan, maar die jeuk is gewoon op sommige momenten erg lastig.

Iig bedankt voor jullie volwassen reactie!!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten