Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2002, 15:17
lovergirl14
lovergirl14 is offline
ik heb sinds 2 weken ene vriend!
we praten veel met elkaar zoenen 2 maal per dag ofzo! en lopen veel naast elkaar!
maar hij wil handje in handje lopen, maar ik vind dat nix! ik voel me dan net zo'n hondje of juist iemand die een hondje achter zich aansleurt!
hoe moet ik hem dat vertellen en zou jij het kunnen begrijpen als jij mijn vriend was?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2002, 15:22
Rhinus
Rhinus is offline
"Hey, ik vind dat handjes vasthouden eigelijk best wel vervelend want ik voel me dan net een hond. Zullen we dat dus maar niet meer doen?"

Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 15:25
Verwijderd
kweenie echt wat ik hier nou van moet denken...
Als je je zo voelt als je vriend je hand vast heeft zit het vast niet goed...nouja denk ik dan, ik vind het namelijk heel vaag, hand vast hebben is toch neit zo erg?? Of is het soms dat je liever niet wil dat de buitenwereld weet dat het je vriend is? Dat ken ik namelijk, met mijn ex wilde ik het ook nooit IS behoorlijk kutgevoel. Als dat het geval is: uitmaken

Als het niet het geval is en je het echt alleen maar vervelend vind, denk ik dat je het gewoon kan zeggen. En dat het niet aan hem ligt, maar dat je het niet fijn vindt. Of ie het begrijpen zal weet ik niet, maar respecteren doet ie het vast wel
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 15:36
highlight
highlight is offline
mm...als je het niet leuk vind als je vriendje je hand vasthoudt, dan zit er misschien wel iets mis?
Oud 08-03-2002, 15:42
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
highlight schreef:
mm...als je het niet leuk vind als je vriendje je hand vasthoudt, dan zit er misschien wel iets mis?

idd
Oud 08-03-2002, 15:44
Rhinus
Rhinus is offline
Waarom dat dan? Ik heb ook nooit de behoefte om zo 'klef' te doen. Dus ik zie het probleem niet.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 15:46
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
lovergirl14 schreef:
ik heb sinds 2 weken ene vriend!
we praten veel met elkaar zoenen 2 maal per dag ofzo! en lopen veel naast elkaar!
maar hij wil handje in handje lopen, maar ik vind dat nix! ik voel me dan net zo'n hondje of juist iemand die een hondje achter zich aansleurt!
hoe moet ik hem dat vertellen en zou jij het kunnen begrijpen als jij mijn vriend was?
Als je met elkaar hand in hand loopt dan hoef je hem toch niet mee te sleuren? Of hij moet klein zijn natuurlijk.. Een ex van me durfde me ook niet te zoenen in het openbaar, zelf nooit last van want ik vind het een eerlijk spontane reactie van een meisje, heel lief, moet kunnen toch?

Greetz

Met citaat reageren
Oud 08-03-2002, 16:50
Dolphin 's Cry
Dolphin 's Cry is offline
Sommige koppeltjes zijn ernorm klef en moeten constant elkaars vasthouden, elkaar omarmen, ... Daar zou ik dus ook stiepelzot van worden. Ik hou er ook wel 'ns van om m'n vriend te knuffelen, maar niet de hele tijd. Gelukkig is hij het op dat vlak met me eens. Ik zou er met je vriendje over spreken en uitleggen dat je best wel 'ns z'n hand wil vasthouden, maar niet constant.
Oud 08-03-2002, 21:33
Verwijderd
Hm, gewoon een beetje *subtiel* vertellen dat je er niet van houdt. Ik heb er ook een hekel aan, gewoon omdat de jongens meestal langer zijn dan mij en dan krijg je een zere schouder omdat je die de hele tijd opgetrokken moet houden.

Fysieke tegenwerpingen, kannie niks tegen in brengen, toch?

Hand in hand lopen kan trouwens ook wel erg leuk zijn hoor
Met citaat reageren
Oud 09-03-2002, 18:02
AMDFreak
AMDFreak is offline
Dan doe jij het toch op je eigen manier? Hij gaat vanzelf wel inzien dat jij het leuker vindt als jij klef loopt!
Oud 09-03-2002, 22:06
Verwijderd
in hetzelfde tempo lopen??

verderz: voel je dan nix als je z'n hand vasthoudt??
Vooral als ik net iets met iemand heb en hij pakt m'n hand.......damn dat voel ik door m'n hele lijf!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten