Advertentie | |
|
![]() |
|
hehe, jij moet waarschijnlijk weer alles van duits en frans doen
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Maar je moet gewoon je vinken op tijd maken en je huiswerk een beetje bijhouden. Verder zijn ze bij ons niet meer zo streng in de controle op spijbelen, das ook wel beter.
|
hehe nou ik zie het allemaal wel... kep in iedergeval geen !@#$% natuurkunde meer volgend jaar ! woeeeeeeeeei!
![]()
||
Citaat:
Kijk, ik geloof best dat er wat verandert is (al weet ik niet wat) en ik heb ook erg medelijden met de proefkonijnen als het eerder nog erger was, maar ik erger me er altijd zo erg aan dat ze denken dat het nu veeeeeel beter is... dat valt echt vies tegen! Dit jaar blijven ruim 30 mensen zitten van de 60 die begonnen... zegt ook al aardig wat lijkt me ![]()
|
ik ga volgend jaar ook naar de 2e fase, alleen bij mij op school doen ze het anders, je hebt in de 4e nog geen profiel, alleen een richting (natuur of maatschappij dus) en in de 5e pas een profiel, dus ik heb volgend jaar nog gewoon het hele vak frans en het hele vak duits in plaats van alleen frans 1 en duits 1.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Op zich valt de tweede fase wel mee. Je hebt alleen maar toetsen in bepaalde periodes, en voor de rest heb je nooit overhoringen, dus als je gewoon een week vantevoren gaat blokken dan bluf je je er wel doorheen.
Waar je wel op moet letten zijn de verslagen, je moet er heel veel maken, maar daar heb je de tijd voor als je weer 6 weken geen enkele toets hebt. ![]() ![]()
|
![]() |
|
|