Tuurlijk je kent het wel, iedereen vind HEM leuk en jij zegt steeds dat je hem helemaaal niet leuk vind.
Jaa hoor stiekem ben jij nog het meest gek op hem van iedereen.
Hier wat tips om te zorgen dat hij je ziet staan (of in iedergeval meer dan nu

.
-Als je hem toevallig tegenkomt in de pauze-:
*zeg spontaan hallo, je ben het mooist als je vrolijk en lekker in je vel zit, als hij niks terug zegt zeg jij: Weet je, meestal zeggen mensen dan iets terug! vergeet er niet bij te lachen!
*ga niet, ik herhaal NIET op zoek naar hem! niks is zo vervelend als een stalker!
*Als jij en je vrienden aan het praten zijn in de pauze en je ziet dat hij mee luisterd, vraag hem gewoon om zijn mening, hij is ook een mens weet je
*Als je hem in de drukke kantine tegenkomt en je moet er langs

(ook als je er niet langs hoeft, ga er gewoon langs

)
raak hem even aan als je er langs gaat weet je dat je hem zachtjes wegduwd zodat je er beter 'langs' kan

)
-Als hij bij je in de klas zit en je ziet dat hij een beetje down is:
*laat hem een vrolijk liedje luisteren op je mp3speler, of bied het in iedergeval aan.
-Als je hem buiten school tegenkomt:
*zeg: Hee Wacht ik ken jou!

vergeet niet grappig te doen,
zeg dit ook als je hem al kent als hij bijv. bij je in de klas zit (dit zeggen staat grappig

) Als je hem nog niet kent: Zit jij niet bij mij op school ofzo? als je deze tips aan het lezen bent betekend dit waarschijnlijk dat hij geen idee heeft wie je bent

, dus hij zal iets zeggen van: weet niet ik zit op het ...... college dat is natuurlijk ook jou school, vraag hem zn naam (ook als je die viavia als weet en stel je voor) vraag hem dan bijv. of hij ook een bepaalde docent heeft en praat daar even over (KORT) (oeh die gast is zo enorm gemeen weet je wat hij me flikte?!) zeg dan nou ja ik ga verder, ik zie je wel op school okeej? Muahaha

nu kunnen jullie elkaar gedag zeggen op school!
~Final Notes~~
-Doe je niet anders voor!
-Wees gelukkig en niet alleen omdat je dan aantrekkelijker bent!
-Wees spontaan, ik ben zelf ook erg verlegen maar doe gewoon aardig tegen iedereen en praat gewoon met ze (JAAHAA ook normaal zijn tegen de jongens, ook tegen de gene diej niet aantrekkelijk zijn, je zult versteld staan wat een goede vrienden het zijn)
-Doe ook aardig tegen zijn vrienden, het staat een beetje raar als je aardig en spontaan tegen HEM doet en een mega bitch bent tegen zn vrienden (misschien kom je daar tussen iemand die nog veel aardiger, liever en leuker is tegen

)
-Hou van jezelf! ja tuurlijk is het makkelijker gezegt dan gedaan! ik hou ook niet van mezelf maar probeer het tenminste!
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben!
Kusjus, Merel