Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoe kom je erbij dat hij die mensen aan het blowen heeft gezet? Mischien hebben ze er zelf wel om gevraagd. Die uitspraak vind ik hier wel mooi op z'n plaats tenzij hij nog nuchter was en het wel echt meent. Dat kan ik overigens niet begrijpen en zeker niet als het idd "kankerduur" was. Dan ga je het neem ik aan niet door anderen laten oproken tenzij je ze goed kent enzo. Verder neem ik niet aan dat een iemand een halve klas aan het blowen krijgt. Als hem dat wel lukt vind ik het maar een stel meeloperige sukkels waar ik niet echt medelijden mee kan hebben eigenlijk.
Als je er echt last van hebt of je er zorgen om maakt is er maar een ding aan te doen en dat is met die gast gaan praten. Dan niet op een aanvallende toon ofzo maar gewoon rustig vragen waarom hij dat gezegd heeft en waarom hij de halve klas aan het blowen heeft gezet (wat imo nog steeds je eigen keus is en waar een ander weinig tot geen invloed op heeft maar goed...)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anyway: die mensen kiezen er toch zelf voor.. laat ze lekker. (never thought I'd be saying this) Typisch geval van: ff stoer doen, de helft vindt er toch geen kloot aan, dus binnen 3 maanden heeft hij misschien 5 meelopertjes. Nou nou nou.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Ik maak me zorgen....dringend!! zatraki | 2 | 16-06-2013 19:27 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #113 Verwijderd | 500 | 14-11-2010 22:46 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart Topic #139 kroot | 500 | 17-12-2008 19:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote pil topic #18 Bloem | 500 | 30-08-2007 18:34 | |
Studeren |
ib-groep / aanmelden honnybun | 10 | 04-08-2007 11:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
ik maak me zorgen over een vriendin van mij, lees dit ff ajb MeCute1983 | 10 | 14-11-2001 16:58 |