Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2004, 20:16
Fabel
Fabel is offline
Misschien een beetje overdreven in jullie ogen, omdat jullie ouder zijn, misschien? Ik vraag toch om begrip.

Er is een zittenblijver bij ons in de klas gekomen, een blowende zittenblijver. Hij hield laatst een feest waarvoor ik ook was uitgenodigd, maar niet ben gegaan vanwege een andere bijkomstigheid. Goed, op dat feest natuurlijk geblowd en gedronken, schijnt nu dat hij de halve klas aan het blowen heeft gezet en letterlijk heeft gezegd: "Ik wil zoveel mogelijk mensen hier aan 't blowen krijgen, dat spul is namelijk echt kankerduur!"

Ik maak me nu een beetje zorgen om mijn/hun klas, is dit nutteloos of moet ik er wat mee doen? Ik ben trouwens niet de enige, die dit vindt, een ander meisje en ik hebben het erover gehad en vinden het ook.
Oud 14-10-2004, 20:28
Mir-idiotA
hahahaha dit heb ik op de basisschool preciers hetzelfde meegemaakt...meesten blowden, en een paar waren onwijs tegen!! heeeeeel dramaaaa

ja, waait wel over meid!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 20:32
Wammus
Wammus is offline
Hoe kom je erbij dat hij die mensen aan het blowen heeft gezet? Mischien hebben ze er zelf wel om gevraagd. Die uitspraak vind ik hier wel mooi op z'n plaats tenzij hij nog nuchter was en het wel echt meent. Dat kan ik overigens niet begrijpen en zeker niet als het idd "kankerduur" was. Dan ga je het neem ik aan niet door anderen laten oproken tenzij je ze goed kent enzo. Verder neem ik niet aan dat een iemand een halve klas aan het blowen krijgt. Als hem dat wel lukt vind ik het maar een stel meeloperige sukkels waar ik niet echt medelijden mee kan hebben eigenlijk.

Als je er echt last van hebt of je er zorgen om maakt is er maar een ding aan te doen en dat is met die gast gaan praten. Dan niet op een aanvallende toon ofzo maar gewoon rustig vragen waarom hij dat gezegd heeft en waarom hij de halve klas aan het blowen heeft gezet (wat imo nog steeds je eigen keus is en waar een ander weinig tot geen invloed op heeft maar goed...)
Oud 14-10-2004, 20:32
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 14-10-2004 @ 21:28 :
hahahaha dit heb ik op de basisschool preciers hetzelfde meegemaakt...meesten blowden, en een paar waren onwijs tegen!! heeeeeel dramaaaa

ja, waait wel over meid!
De meesten blowden op de BASISCHOOL???????
Oud 14-10-2004, 21:01
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 14-10-2004 @ 21:32 :
De meesten blowden op de BASISCHOOL???????
mja idd
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 21:06
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
De mensen uit je klas hebben het zelf in de hand, geen zorgen over maken.

Die kerel klinkt trouwens een beetje als een idioot.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 22:17
Verwijderd
Had ik maar zo'n idioot in mijn klas ^^
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 07:24
Verwijderd
hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
Dat maakt de situatie wat makkelijker te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 08:09
Verwijderd
En om nog even nuttig te zijn: je klasgenoten konden ook weigeren natuurlijk.

En dan nog, je hebt het alleen van horen zeggen, je was er niet, je hebt het niet gezien en je weet dus ook niet wat er precies geebeurd is. En pubers hebben er een handje weg van om alles te overdrijven, zolang zij maar stoerder uit de bus komen ^^

Ik weet ook niet waar je je precies zorgen over maakt, jij blowt niet, je vriendin niet, ben je bang dat iedereen criminele trekken gaat vertonen? Zal allemaal wel enorm meevallen. Blowen zal heus niet je klas in een of ander inferno veranderen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 11:55
jojobro
jojobro is offline
Stuur me een pm als je dure zooi wilt
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 14-10-2004 @ 23:17 :
Had ik maar zo'n idioot in mijn klas ^^
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 19:04
Verwijderd
he showed them the door, it is their own dicision to walk in, ofzo iets
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 17:17
zeehond23
zeehond23 is offline
slim ventje dan
Oud 16-10-2004, 19:41
Prudentulo
Prudentulo is offline
Als hij de cool-guy is en 14 jarige tienertjes aan het blowen zet dan is het wel sneu.. Maar ze gaan er niet dood aan, en je moet je vooral niet druk gaan maken.. werkt alleen maar averechts
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 00:31
zeehond23
zeehond23 is offline
weet je wat je moet doen, lekker tegen em in gaan, voluit
Probeer heeeeel je klas ervan te overtuigen dat het slecht voor je is

Owhja, nog 1 ding, een zittenblijver komt niet bij JOU in de klas, jij komt bij de zittenblijver in de klas... Das het hele princiepe van zittenblijver, dat je de klas nog eens over doet. Als ie bij jou in de klas komt blijft ie niet zitten, dan heeft ie zijn reet verplaatst. Snappie?
Oud 19-10-2004, 09:39
Footprint
Footprint is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 19-10-2004 @ 01:31 :

Owhja, nog 1 ding, een zittenblijver komt niet bij JOU in de klas, jij komt bij de zittenblijver in de klas... Das het hele princiepe van zittenblijver, dat je de klas nog eens over doet. Als ie bij jou in de klas komt blijft ie niet zitten, dan heeft ie zijn reet verplaatst. Snappie?
Oud 21-10-2004, 16:22
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Fabel schreef op 14-10-2004 @ 21:16 :
Misschien een beetje overdreven in jullie ogen, omdat jullie ouder zijn, misschien? Ik vraag toch om begrip.

Er is een zittenblijver bij ons in de klas gekomen, een blowende zittenblijver. Hij hield laatst een feest waarvoor ik ook was uitgenodigd, maar niet ben gegaan vanwege een andere bijkomstigheid. Goed, op dat feest natuurlijk geblowd en gedronken, schijnt nu dat hij de halve klas aan het blowen heeft gezet en letterlijk heeft gezegd: "Ik wil zoveel mogelijk mensen hier aan 't blowen krijgen, dat spul is namelijk echt kankerduur!"

Ik maak me nu een beetje zorgen om mijn/hun klas, is dit nutteloos of moet ik er wat mee doen? Ik ben trouwens niet de enige, die dit vindt, een ander meisje en ik hebben het erover gehad en vinden het ook.
En je zit op 6 VWO?
Oud 22-10-2004, 12:48
Verwijderd
mensen die gaan blowen gaan sowieso nou blowen.. als het niet die sjonnie uit je klas is die het ze aanbiedt is het wel iemand anders.. en zo ernstig is het niet.. tenzij je uit een donkerblauwe-kniekouzen-familie komt..
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 13:58
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
slobowicz schreef op 22-10-2004 @ 13:48 :
mensen die gaan blowen gaan sowieso nou blowen.. als het niet die sjonnie uit je klas is die het ze aanbiedt is het wel iemand anders.. en zo ernstig is het niet.. tenzij je uit een donkerblauwe-kniekouzen-familie komt..
hmhm...we zullen het er maar niet over hebben wat dat soort families wel met elkaar doen
Oud 22-10-2004, 15:05
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 19-10-2004 @ 01:31 :

Hihi..

Anyway:

die mensen kiezen er toch zelf voor.. laat ze lekker.

(never thought I'd be saying this)

Typisch geval van: ff stoer doen, de helft vindt er toch geen kloot aan, dus binnen 3 maanden heeft hij misschien 5 meelopertjes. Nou nou nou..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten