Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Er is zelfs nergens op internet de uitleg van hun afkorting te vinden. Het is een KMD, maar dat kan een medisch kleuterdagverblijf zijn of een medisch kinderdagverblijf en het is nogal slordig als je de verkeerde term gebruikt in je stagebrief. Maar om afkortingen te gebruiken is ook niet echt gewenst. (zelfs in het telefoonboek en de gemeentegids hebben ze het niet uitgeschreven ![]() En ik heb al best vaak een sollicitatiebrief gemaakt, maar het is altijd makkelijk om te beginnen met 'naar aanleiding van uw advertentie blablabla. Ik ben hierin erg geïnteresseerd.' En dan haal ik altijd alle punten aan die zij wensen van een werknemer en vertel ik vervolgens dat ik al die punten bezit ( ![]() Ik zou echt niet weten hoe ik dat hier moet doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Helaas heb je geen bedrijfsprofiel of jaarverslag. Dat maakt het moeilijk om je ergens voor aan te prijzen. In dat geval moet je goed bij jezelf te rade gaan, waarom dat bedrijf precies jou de stageple zou moeten geven. Wat maakt jou anders dan de anderen? Wat maakt jou interessant genoeg om je uit te nodigen voor een gesprek? Wat is de meerwaarde voor hen om jou in te huren? Dat zet je in je brief. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|