Ik heb es met een jongen gezoend. Nu ben ik wel zo iemand die verliefd wordt op iemand die me zoent. Zoenen is iets speciaal voor mij en ik doe het echt niet met iedere jongen. Anders had ik elke week wel een ander. Niet dat ik het zo hoog heb van mezelf maar sinds ik uitga is er veel verandert.
Ik von die jongen dus leuk, maar hij mij niet. Nou dan vergeet ik hem maar weer. En omdat de wereld vol is met leuke jongens....
Nu zag ik we een leuke jongen, ik had nog nooit met hem gepraat maja. Hij was een beetje een stil type maar hij leek me best aardig. En hij was ook niet lelijk. Dus daar had ik het over. Maar ik werdt laatst gekoppeld aan een jongen, heel leuk mee gekletst en ook mee gezoend. Nu is er 1 persoon die nu op mij zit te zeuren, dat ik snel verliefd wordt. Omdat voor deze jongen nu, ik een andere jongen leuk vondt. Maar dat heb ik nooit gezegd, ik von hem er leuk uitzien enz. Zij spot ook zovaak leuke jongens. Zij zit te zeiken op mij en dat heeft effect. Ik voel me nu een slet. Maar het is echt niet zo dat ik elke week een ander zal hebben. Ik durf nauwelijks hun te omarmen als geintje. Dat doet zij wel.
Is zij nou jaloers. Want ik zie die laatste jongen nu best wel zitten, want ik heb een leuke avond gehad. En ik heb ook nog niet gezegd dak verliefd op hem ben, ik kan zo elk moment misschien op hem afknappen. Maar dat is nu gewoon niet het geval.
Ik weet het niet meer, doe ik wat fout?? is dit erg ofzo??
xxx Tik
ik hoop dat jullie het een beetje volgen, en een beetje snappen