Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2002, 18:31
tiktoktak
tiktoktak is offline
Ik heb es met een jongen gezoend. Nu ben ik wel zo iemand die verliefd wordt op iemand die me zoent. Zoenen is iets speciaal voor mij en ik doe het echt niet met iedere jongen. Anders had ik elke week wel een ander. Niet dat ik het zo hoog heb van mezelf maar sinds ik uitga is er veel verandert.
Ik von die jongen dus leuk, maar hij mij niet. Nou dan vergeet ik hem maar weer. En omdat de wereld vol is met leuke jongens....
Nu zag ik we een leuke jongen, ik had nog nooit met hem gepraat maja. Hij was een beetje een stil type maar hij leek me best aardig. En hij was ook niet lelijk. Dus daar had ik het over. Maar ik werdt laatst gekoppeld aan een jongen, heel leuk mee gekletst en ook mee gezoend. Nu is er 1 persoon die nu op mij zit te zeuren, dat ik snel verliefd wordt. Omdat voor deze jongen nu, ik een andere jongen leuk vondt. Maar dat heb ik nooit gezegd, ik von hem er leuk uitzien enz. Zij spot ook zovaak leuke jongens. Zij zit te zeiken op mij en dat heeft effect. Ik voel me nu een slet. Maar het is echt niet zo dat ik elke week een ander zal hebben. Ik durf nauwelijks hun te omarmen als geintje. Dat doet zij wel.
Is zij nou jaloers. Want ik zie die laatste jongen nu best wel zitten, want ik heb een leuke avond gehad. En ik heb ook nog niet gezegd dak verliefd op hem ben, ik kan zo elk moment misschien op hem afknappen. Maar dat is nu gewoon niet het geval.

Ik weet het niet meer, doe ik wat fout?? is dit erg ofzo??

xxx Tik

ik hoop dat jullie het een beetje volgen, en een beetje snappen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2002, 19:03
punkyfish
punkyfish is offline
als ik dit zo lees lijkt het er wel op dat je elke week iemand anders zoent, maarja.

Citaat:
tiktoktak schreef:
Anders had ik elke week wel een ander. Niet dat ik het zo hoog heb van mezelf maar sinds ik uitga is er veel verandert.
toch is het arrogant om dat te zeggen.

Citaat:
tiktoktak schreef:

Ik von die jongen dus leuk, maar hij mij niet. Nou dan vergeet ik hem maar weer. En omdat de wereld vol is met leuke jongens....
volgens mij ben jij helemaal niet verliefd, je vindt gewoon een jongen leuk. als je dr echt verliefd op was, zeg je dit namelijk niet zo snel...

Citaat:
tiktoktak schreef:

En ik heb ook nog niet gezegd dak verliefd op hem ben, ik kan zo elk moment misschien op hem afknappen.
wat is dat nou weer voor klets, dat je elk moment op hem kan afknappen?!

Citaat:
tiktoktak schreef:

Ik weet het niet meer, doe ik wat fout?? is dit erg ofzo?

Reageren

Regels voor berichten