![]() |
|
Heej
![]() Ik las net een stukje op internet over zelfvertrouwen: http://www.zelfvertrouwen.nl/page.php?page=199 Toen ik dit las dacht ik meteen dat ***** geen zelfvertrouwen had en komt vaak negatief over. Misschien niet zo bedoelt, maar ik krijg er geen duidelijkheid uit. Het praten over gevoel wil ***** alleen over HET MIJNE.. als ik over ***** gevoel wat vraag is het altijd hetzelfde: - Het boeit niet - Ik verwerk het zelf wel - Het is te lang geleden - etc etc Ik weet niet meer wat ik er aan kan doen.. heeft er iemand ervaringen mee? of tips en kan me helpen?? Alvast bedankt Groetjes Inge (ik weet niet of dit allemaal echt bij zelfvertrouwen hoort, maar ik maak me er best druk over... - denk bijvoorbeeld doordat ***** zo negatief overkomt dat het aan mij ligt, al weet ik en zegt mijn omgeving dat dat niet zo is.. - lig ik wakker omdat ik het niet meer weet, hoe het verder moet) het lijkt wel dat diegene niet tegen kritiek kan..
Laatst gewijzigd op 06-11-2004 om 20:04. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En voor de rest ben ik het helemaal eens met wat de twee dames boven mij er over zeggen. Er zijn gewoon mensen die zichzelf niet makkelijk bloot kunnen geven, zo zijn ze gewoon. Hou daar ook rekening mee.
||
Citaat:
waardoor het lijkt dat ***** niet tegen kritiek kan..
||
Citaat:
als je geen vertrouwen hebt in je zelf dan praat je er minder gauw over toch een soort van onzekerheid die "los" moet groeien..
||
Citaat:
![]() maar ehmz als je iemand ergens zijn/haar mening over vraagt, en dan vervolgens hele rare antwoorden krijgt.. het kan best in die persoon zitten, maar ehm.. ik dring ook echt helemaal niets aan, zo ben ik ook weer niet.. ![]() Ik laat ***** gewoon hoe hij is maar ik heb het er gewoon ff moeilijk mee als ***** niet echt een duidelijke mening heeft of uit als ik wat vraag enzo.. en dat is opzich toch wel te doen bij de dingen waar ik iets over vraag het enige wat je krijgt is: weet ik niet dat is jou keus blablabla..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Meer zelfvertrouwen "kweken" Apomes | 7 | 31-08-2004 12:07 | |
Psychologie |
Hoe behoud je je zelfvertrouwen wanneer het moeilijk wordt? Nona | 15 | 20-11-2003 00:04 | |
Psychologie |
geen zelfvertrouwen latino-gurl | 18 | 03-09-2003 10:59 | |
Psychologie |
zelfvertrouwen Another Way | 18 | 03-06-2003 15:25 | |
Psychologie |
Zelfvertrouwen gebaseerd op goede cijfers... Gothic | 12 | 28-05-2002 10:54 | |
Psychologie |
Hoe kan ik mijn zelfvertrouwen terugkrijgen? flappieman | 7 | 05-05-2002 20:42 |