Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2004, 10:01
Thee Muts
Thee Muts is offline
Hoe klef, knuffelig en zoenerig ben jij met je partner in het openbaar? (denk aan straat, trein, bij vrienden, bij (schoon)ouders/familie ed.) Knuffel je er heerlijk op los met je lief, of wordt er alleen maar gezoend op de slaapkamer met ramen en deuren potdicht??

Zelf ben ik daar aardig vrij in, ben erg knuffelig en zoenerig met mijn vriend, en dan maakt het niet zo heel veel uit waar we zijn (krijg vaak genoeg te horen dat we best wel klef zijn samen ). Heerlijk tegen elkaar aanzitten, lekker knuffelen, af en toe een heerlijke zoen tussendoor.... Maar daar blijft het dan ook wel bij, we gaan niet extreem ver (geen 'ongewenste intimiteiten' voor anderen). En ik heb ook nog nooit mensen horen klagen, dus dat zit wel goed . Maar over het algemeen maakt het ons vrij weinig uit dat er anderen bij zijn.
Oud 18-10-2004, 10:26
saturday
saturday is offline
Ja, ik zoen ook wel met hem in het 'openbaar'.. Geen problemen mee ofzo. En knuffelen ook wel. Ik ben daar iets vrijer in dan hij.

(hoort dit niet op l&r, of heb je het ook over seks waar anderen bij zijn?)
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 10:30
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik knuffel en kus er gewoon lekker op los met mijn liefje. Ik schaam me er echt niet voor ofzo dat ze mijn vriendinnetje is. Krijgen ook wel eens commentaar "dat het nog dikke stroop is en dat er dat nog wel af gaat" ofzoiets, ik snap dat dialect nog niet helemaal maar goed.
Oud 18-10-2004, 10:34
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
saturday schreef op 18-10-2004 @ 11:26 :
(hoort dit niet op l&r, of heb je het ook over seks waar anderen bij zijn?)
Ook dat kan inderdaad een optie zijn, maar het is in eerste instatie niet alleen daar op gericht. Ik laat het aan de fb's over .
Oud 18-10-2004, 10:44
Guinevere
Guinevere is offline
Nou, ik zou wel willen! Ik ben ontzettend verliefd, en hij op mij, maar niemand mag het nog weten, omdat we allebei net uit een relatie komen. We zijn onze vrienden en mijn ouders er wel een beetje op aan het voorbereiden (we zijn ook nog eens gewoon goed bevriend), zodat ze niet zo schrikken...

Maar wat lijkt het me heerlijk als ik hem gewoon eens een knuffel mag geven, of een kusje, waar iedereen bij is!! Ik wil ook zo graag laten zien dat we verliefd zijn... Dit is zo ook nauwelijks vol te houden, steeds maar inhouden.

Maar goed, dit is mijn aparte situatie. Dus even ontopic:

In een 'normale' relatie ben ik niet ontzettend klef. Als we ergens bij vrienden op de bank zitten ga ik niet uitgebreid zitten knuffelen. Maar met uitgaan of iets dergelijks, dan is het toch heerlijk om gewoon even tegen elkaar aan te hangen?
Oud 18-10-2004, 11:02
Verwijderd
Hmm, niet enorm klef, in het begin waren we dat wel. Pfff.. ik herinner me Oud & Nieuw nog, het werd 2001 en we zaten in een café echt non-stop úren te zoenen. Pff, was wel heel lekker
Nu is het 'gewoon' even elkaar vastpakken, zoenen, maar niet meer úren
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 11:14
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ik doe het wel eens, als ik in een heel verliefde bui ben, maar over het algemeen vind ik het niet getuigen van goede smaak.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 11:18
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 18-10-2004 @ 12:14 :
Ik doe het wel eens, als ik in een heel verliefde bui ben, maar over het algemeen vind ik het niet getuigen van goede smaak.
Waarom niet?
Oud 18-10-2004, 11:22
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik begin me steeds minder te verbazen over dat ze mij altijd 'teddybeer' noemen dus ik denk dat ik daarmee alles genoeg uitleg
Oud 18-10-2004, 11:32
Verwijderd
Ik doe zo goed als alles in het openbaar. Ligt er ook aan waar in het openbaar, maar zolang het niet werkelijk aanstootgevend is zien je mij niet terugtrekken.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 12:35
*oma*
*oma* is offline
.
Oud 18-10-2004, 12:39
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 18-10-2004 @ 12:18 :
Waarom niet?
Om de zelfde reden als waarom ik netjes met twee woorden spreek.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 12:53
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 18-10-2004 @ 13:39 :
Om de zelfde reden als waarom ik netjes met twee woorden spreek.
Maar er is toch niks mis met knuffelen en mensen laten zien dat je van elkaar houdt?
Oud 18-10-2004, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 18-10-2004 @ 13:53 :
Maar er is toch niks mis met knuffelen en mensen laten zien dat je van elkaar houdt?
Het probleem is dat onze maatschappij nog steeds 'belachelijk conservatief' is. Mat andere woorden; zelfs een tongzoen is aanstootgevend.
Mensen (ouderen) zijn op die manier zelfs snel zeikerig imo.

Kijk, als je nu letterlijk in elkaars broek staat te graaien; nee. Er zijn manieren.
Maar een zoen...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 13:04
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 18-10-2004 @ 13:53 :
Als je het een beetje netjes houd niet nee. Maar sommige mensen staan wel zo ontzettend in your face elkaar af te lebberen dat ik me daar gewoon plaatsvervangend voor kan schamen.

In gezelschap vind ik tegen elkaar aanzitten en een kusje okay, maar ik vind het niet netjes tegenover (bv. vrienden) om iedereen te negeren en helemaal in elkaar op te gaan. Even een knuffel en dan weer verder met het gesprek...
Oud 18-10-2004, 13:12
ilse
ilse is offline
volgens mij zijn ik en mijn vriend nog niet zo erg. we zitten bij elkaar in de klas en dan noem ik dat maar even als het openbaar. we geven mekaar heel af en toe een zoen en zeker niet in de klas maar in een tussenuur ofzo. of ik ga even tegen hem aan staan, maar veel meer is het niet daar. bij ouders ben ik wel iets losser, dan sta ik wel rustig met em te tongzoenen - knuffelen. maar verder gaan we gewoon niet
Oud 18-10-2004, 13:12
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 18-10-2004 @ 14:04 :
Als je het een beetje netjes houd niet nee. Maar sommige mensen staan wel zo ontzettend in your face elkaar af te lebberen dat ik me daar gewoon plaatsvervangend voor kan schamen.

In gezelschap vind ik tegen elkaar aanzitten en een kusje okay, maar ik vind het niet netjes tegenover (bv. vrienden) om iedereen te negeren en helemaal in elkaar op te gaan. Even een knuffel en dan weer verder met het gesprek...
I agree
Oud 18-10-2004, 13:13
Qimm
Qimm is offline
wij zijn best wel klef ja
Oud 18-10-2004, 13:19
tuttebel
tuttebel is offline
hm af en toe een kus moet wel kunnen ja.
maar als je bij vrienden bent, vind ik t wel zo sociaal als je niet de hele avond op de bank ligt te kussen ed.

zelf ergerde ik me er ook aan, toen ik nog vrijgezel was (en nu ook nog wel) als je bijvoorbeeld in de trein zit, en tegenover je zit n stel elkaar af te lebberen.
voor mij hoeft dat niet zo.
Oud 18-10-2004, 13:56
leucomelas
leucomelas is offline
uhm, kusjes ensow wel, knuffels ook, maar om nou te zeggen dat ik klef doe met mn vriend? absoluut niet
Oud 18-10-2004, 14:18
Type
Type is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 18-10-2004 @ 14:04 :

Hier ben ik het mee eens, een keer een knuffel of een kus moet kunnen, maar je er wel bewust van zijn dat je niet alleen op de wereld bent hoort ook, imo.
Oud 18-10-2004, 14:35
Drez
Drez is offline
Citaat:
Type schreef op 18-10-2004 @ 15:18 :
Hier ben ik het mee eens, een keer een knuffel of een kus moet kunnen, maar je er wel bewust van zijn dat je niet alleen op de wereld bent hoort ook, imo.
Ja, same here
Oud 18-10-2004, 14:46
Verwijderd
K ben weer vrijgezel... maar als ik weer een vriend of vriendin zou hebben, zou t me nie boeien als er mensen kijken terwijl we elkaar kussen of een knuffel geven... maar als er bekenden van me in het "publiek" aanwezig zijn, dan hou ik daar wel gewoon rekening mee, als ik daar over de vloer kom... op straat kunnen mensen ook gewoon de andere kant op kijken, hoewel ik het natuurlijk niet te bont zal maken.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 14:50
underthabridge
underthabridge is offline
Hm... wij zijn wel klef te noemen denk ik. Tis wel iets minder dan een jaar geleden, maar dat wil alleen zeggen: Vroeger gingen we echt appart zitten zoenen met elkaar, nu zijn we gewoon onder de mensen en laten we het uitvoerige zoenen voor rustigere momenten. Maar met een zoen hier en daar heb ik geen problemen. En iedereen die dat wel heeft... achja, die leren het misschien ooit nog wel. En anders... dan missen ze wat.
Ben nou eenmaal gek op der en zij op mij, dus wat is er dan op tegen als je een beetje aan het knuffelen bent e.d. Maarja... kan toch niet gewoon naast haar gaan staan.
Verder kan het ook heel leuk zijn om haar stiekem op te geilen als dat eigenlijk niet kan. (wel met de uitdrukkelijke voorwaarde dat niemand er iets van merkt, behalve zij. Anders zou ik dat ook onsmakelijk vinden.)
Maar in het openbaar laten zien dat je gek op elkaar bent ... niets mis mee
Oud 18-10-2004, 14:55
ilse
ilse is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 18-10-2004 @ 15:50 :

Verder kan het ook heel leuk zijn om haar stiekem op te geilen als dat eigenlijk niet kan. (wel met de uitdrukkelijke voorwaarde dat niemand er iets van merkt, behalve zij. Anders zou ik dat ook onsmakelijk vinden.)
ja dat vind ik ook!
Oud 18-10-2004, 16:20
AngelLena
AngelLena is offline
L&r
Oud 18-10-2004, 16:30
Mindfields
Mindfields is offline
Hahaha, m'n vriendinnetje Experiment hier is pas erg.. Heeft sinds een week een vriend (eerste!) en vrijdag waren we uit.. Zit gewoon de hele avond op zijn schoot te zoenen en knuffelen.. Echt te lief.

Zelf ben ik ook best klef in 't openbaar met eventuele vriend/projectje.
Oud 18-10-2004, 16:31
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Knuffelerig ben ik met al mijn goede vrienden wel, dus ook in het openbaar. Zoenen doe ik maar heel weinig in het openbaar, vind het ook wat specialer als we alleen zijn zegmaar...
Oud 18-10-2004, 16:32
Sade
Sade is offline
Niet overdreven klef, maar ik heb geen problemen met zoenen in het openbaar. Ik weet dat sommige mensen het niet zo leuk vinden om ons samen te zien dus hou ik het een beetje binnen de perken.
Oud 18-10-2004, 16:35
Verwijderd
We knuffelen gewoon en geven elkaar kusjes, maar we gaan niet uitgebreid zitten zoenen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 16:48
Verwijderd
Kleffen in het openbaar is smerig, tenzij je het zelf doet natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 16:50
waves
waves is offline
wij zijn uhmmm... best wel klef...

maar we (ik iig) gaan proberen iets socialer te zijn voor onze omgeving, want die vindt dat we af en toe te ver gaan en tis wel zo aardig daar af en toe rekening mee te houden.
Oud 18-10-2004, 16:54
Verwijderd
Ik heb een hekel aan klef gedrag, aan hevig zoenen in het openbaar... BLEH!! En niet eens alleen bij anderen...

Ik vind het genant om in het openbaar te staan zoenen, ik weet het ontzettend irritant ik het zelf vind als er zo'n stel voor me staat.

In het begin was ik denk ik wel wat kleffer dan nu, toen zoenden we nog wel eens in het openbaar. Maar nu, nou ja natuurlijk ook nog wel eens, maar meestal wel op sociale plekken, waar weinig mensen er echt last van hebben. Een knuffel, of een (klein) kusje doen we natuurlijk wel eens in het openbaar, soms moet dat gewoon even
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 17:06
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 18-10-2004 @ 17:54 :
Ik heb een hekel aan klef gedrag, aan hevig zoenen in het openbaar... BLEH!! En niet eens alleen bij anderen...

(...)
Kun je het dan ook bij jezelf inhouden als je botergeil bent? Normaal gesproken boeit het mensen niet zoveel wat anderen van ze denken als ze op zo'n manier bezig zijn. Voor het overige zeg ik er ook altijd wat van, bijvoorbeeld over de onwenselijkheid van voortplanting van genetisch afval, oid. Dat valt meestal niet in goede aarde en dan is't romantisch tafreeltje wreed verstoord.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 17:22
Dith
Dith is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-10-2004 @ 17:48 :
Oud 18-10-2004, 17:28
Vaj
Vaj is offline
Hij houdt graag mijn hand vast, om mensen te laten zien dat we bij elkaar horen. En als er ergens zitten, slaat hij soms zijn arm om me heen en ga ik een beetje tegen hem aan leunen.

Dat is voor mij al meer dan genoeg, constant geklef in het openbaar hoeft niet, al helemaal niet bij familie en vrienden, omdat je ook aandacht voor hen moet hebben in plaats van elkaar te bespringen in zo'n situatie
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 18:05
Experiment
Experiment is offline
Haha, zoals Mindfields als zegt ben ik wel klef ja maar we hebben dan ook pas 10 dagen iets, dus dan krijg je dat

Bij uitgaan, op straat, met vrienden, het maakt me allemaal niet zo uit. Natuurlijk probeer ik wel met vrienden rekening te houden, dat ik nog een beetje normaal met ze praat Bij ouders zijn we wel wat losser hoor. Hoogstens een handje ergens
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 18:08
Mindfields
Mindfields is offline
Beetje normaal met ze praat? Kom nou! Kom nou!
Oud 18-10-2004, 18:15
sinaasappeltje>
sinaasappeltje> is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-10-2004 @ 17:48 :
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 18:27
snoopy
snoopy is offline
hm. knuffelen moet kunnen, hand in hand lopen ed ook. Af en toe een tongzoen, maar meer ook niet .
Dit geldt voor in de trein etc.

Bij m'n "schoonmoeder" gaan we niet verder dan hand in hand en af en toe een kus op de wang/nek etc. Ik vind het voor haar vervelend als we gaan zitten tongzoenen.
Oud 18-10-2004, 18:31
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Nou, openbaar in de zin van op straat enzo, met allemaal vreemden erbij, dan wil ik soms wel eens een zoen geven, of hand-in-hand lopen. Ik voel me meestal niet zo op mijn gemak dan. Maar dat komt denk ik ook omdat 2 zoenende/knuffelende jongens niet zo geaccepteerd zijn als een jongen en een meisje.

Daarbij komt ook nog dat ik het eigenlijk wel irritant vind als mensen dat in het openbaar doen Hou het gewoon lekker thuis, op de bank ofzo!

Maarreh, als we bij vrienden/kennissen zijn, tsja, dan vind ik (en hij ook niet) een knuffel of een kus niet echt een bezwaar. Dan voelen we ons ook alletwee op ons gemak.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 18:40
Violently Happy
Violently Happy is offline
Mijn vriend en ik zijn niet extreem klef in het openbaar, we begrijpen ook wel dat het een beetje onsmakelijk kan zijn voor anderen als we elkaar midden op straat staan af te lebberen ofzo. Maar handje vasthouden, af een toe een knuffel en een kus vind ik heel goed kunnen.
En bij vrienden zijn we soms wel iets meer met elkaar bezig, maar dat vinden ze niet erg, grappig zelfs
Oud 18-10-2004, 18:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Met mijn enige ex-vriendin tot nu toe was ik wel klef ja... we tongden wel 1/4 van de avond bij uitgaan of zo. Wel beetje overdreven maja... maar goed tis maar hoe je het bekijkt want ik was al de hele tijd vrijgezel geweest en eindelijk had ik iemand, dat vond ik zo leuk, dan moet je er ook optimaal gebruik van maken. En iedereen mocht het weten dus ja...
Oud 18-10-2004, 19:32
woezel
woezel is offline
handjes vasthouden is schattig( maar niet als je staat te praten)
verder zijn we niet echt klef, meestal gaan we de zaterdag met 2 vriendinnen van me die ook elk een vriend hebben weg ofzo, zou saai zijn als iedereen alleen maar klef was
Oud 18-10-2004, 19:42
annetjuh
annetjuh is offline
ik hou nooit zo van frutten bij elkaar.
Ik ga liever de stad in zonder handje vast houden, en dan in een deuk liggen omdat er bv. een dikke vrouw a la maat 56 een broek a la maat 36 passen.
mijn vriendje moet mijn maatje zijn en frutten doen we thuis, of in de discotheek laat. maar niet te vaak.
ik haat het als mensen zo zitten te frutten in de trein voor je.
Oud 18-10-2004, 19:45
woezel
woezel is offline
als je 4.30 op de trein moet zitten, heb je op den duur niets anders meer te doen (spreek uit ervaring )
Oud 18-10-2004, 20:20
L1
L1 is offline
Knuffelen vind ik best en een zoen kan ook nog wel, maar uitgebreidt zeveren met elkaar in het openbaar vind ik te ver gaan. Zoiets intiems moet je niet midden op de straat doen.

en meestal is het ook geen gezicht
Oud 18-10-2004, 20:26
Snuitermans
Snuitermans is offline
Kusjes, knuffels en af en toe eens een heuze zoen, meer niet want dat vind ik niet netjes.
Oud 18-10-2004, 20:37
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-10-2004 @ 18:06 :
Kun je het dan ook bij jezelf inhouden als je botergeil bent? Normaal gesproken boeit het mensen niet zoveel wat anderen van ze denken als ze op zo'n manier bezig zijn.
Ja hoor, mss wel wat minder makkelijk, maar ja dus . Ik ben volgens mij altijd nogal bezig met wat de omgeving van mijn vind Dat is eigenlijk erg arrogant, mensen zijn echt niet de hele tijd met mij bezig hoor

Maar ik moet me wel vaker inhouden als ik opgewonden ben, anders heb ik weer een hele super erg blaasontsteking
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 12:14
Hawahaai
Hawahaai is offline
Hand-in-hand lopen doen we bijna altijd, dat voelt gewoon fijn. Verder krijgt hij wel ooit een kusje als begroeting als hij de woonkamer binnenkomt en mijn ouders zitten er, maar meer niet. Ook als er vrienden bij zijn gebeurt er niet meer.
We zullen nooit echt zoenen in het bijzijn van anderen; dat wil ik gewoon zelf niet.
Wel gewoon tegen elkaar aan staan/zitten, maar ik heb er een hekel aan als je bij mensen bent, en je bent een gesprek aan het voeren, en die ander heeft geen aandacht voor je, omdat hij/zij zo nodig moet zoenen...
Bah, doe dat wanneer ik daar geen last van heb...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten