Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik doe nu HAVO en daar hoef ik nauwelijks iets voor te doen, daarom heb ik ook besloten om nog VWO te gaan doen. Waarschijnlijk moet ik daar wel meer gaan leren, maar ik denk dat het wel zal gaan lukken de motivatie is er in ieder geval!
En mijn sterkste punt is juist inzicht dus daardom word ik wel vrolijk van jullie berichten! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik wil niet opscheppen ofzo, maar daar doe ik 5 minuten over..... (mij kosten andere dingen weer meer tijd) |
![]() |
|
![]() |
Het ligt er ook aan wat voor studie je wilt gaan doen. Eén van mijn middelbare schoolvrienden heeft 6 jaar keihard gewerkt om alles te halen. Hij wou van kinds af aan arts worden en is geslaagd met allemaal zesjes en een paar zevens maar hij is gelijk ingeloot en nu moet hij nog heel hard werken, maar hij doet het allemaal omdat hij arts wil worden. Hij is dan ook erg gemotiveerd en daarom redt hij het ook. Hij kan ook heel goed met mensen omgaan enzo en ik zie hem ook haast ieder weekend met uitgaan, maar volgens mij is het zo dat als je iets echt graag wilt worden, dat het dan wel lukt. Wat voor studie je er dan maar voor moet doen, als je maar gemotiveerd bent.
Zelf heb ik voor wiskunde op de middelbare school nooit wat gedaan, nu ik het studeer haal ik wel eens een tentamen niet. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() zo dat vind ik wel genoeg gezeur voor een dag, doegs allemaal
|
Verwijderd
|
je kunt het ook anders bekijken.
mensen die hun best doen op de middelbare school zijn gewend te knokken voor goeie cijfers, gewend om uren lang te blokken. je zult op de universiteit heel veel aan zulk doorzettingsvermogen hebben. Ik heb 6 jaar geen **** uitgevoerd op de middelbare school en zelfs voor m'n examens nix gedaan (ik weet ook niet zeker of ik geslaagd ben hoor). Dan kun je wel zeggen van goh, jij haalt het makkelijk, maar ik ben dus niet gewend om te leren, alhoewel ik het wel leuk vind om dingen te wéten, maar dan moet het me wel interesseren. Maar het komt erop neer dat ik gewoon aso lui ben. Ik denk dat ik het dan moeilijker zal krijgen dan iemand die gewend is te leren. Zoals Miess hierboven zei, motivatie is heel belangrijk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Haat aan mensen die denken dat HBO hoog is. LizViicious | 17 | 20-12-2012 23:06 | |
Psychologie |
[Angst] voor mensen die zichzelf wat aandoen YYY | 6 | 21-09-2011 13:12 | |
Lifestyle |
Mensen die Lonsdale dragen M-Bas | 110 | 07-02-2007 21:57 | |
Studeren |
Voor mensen die Journalistiek overwegen Hempo | 1 | 07-02-2007 08:52 | |
Algemene schoolzaken |
Mensen die Mavo doen zijn dom en lui DG | 288 | 25-06-2005 23:07 | |
Psychologie |
[stelling] Veel gevallen van psychische problemen zijn te wijten aan verwendheid. cyb@gurl | 51 | 02-07-2004 08:44 |