Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
[QUOTE]FMathers schreef op 17-11-2004 @ 14:59 :
[B]Ik zou erg dankbaar zijn als mensen de volgende enquete zouden willen invullen voor mijn profielwerkstuk. Bij voorbaat dank! 1. Leeftijd: 2.Heb je een rijbewijs of verwacht je deze binnen een half jaar te halen? nee 3. In hoeverre is het voor jou van invloed dat er dagelijks veel files staan? a. Niet b. Af en toe sta ik in de file, maar daar maak ik me niet echt druk om. c. Af en toe sta ik in de file en daar maak ik me druk om. d. Ik sta geregeld in de file en maak me daar druk om. e. Ik sta gereld in de file, maar daar kies ik zelf voor. Ga naar vraag 5 4. In hoeverre is het voor jou van invloed dat er dagelijks veel files staan? b. Ik vind het irritant dat de wegen zo vol zijn, ook al rijd ik er zelf niet vaak op. 5. Hoe denk je dat het er in de toekomst uit zal zien, wat betreft aantal files? b. Ik heb vertrouwen in de overheid, de files zullen verminderen, maar niet verdwijnen. 6. Weet je wat rekeningrijden in houdt? Zo ja, ga naar vraag 7. 7. In hoeverre denk je dat rekeningrijden van invloed kan zijn op de files? weinig, mensen blijven toch wel met de auto gaan. 8. Waarom is, volgens jou, het rekeningrijden nooit ingevoerd? te veel moeite |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|