Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2004, 19:24
JNR
JNR is offline
Ik weet niet of dit hier hoort, maar anders moet één van de fb's hem maar verplaatsen.

Maar ik zoek een plek waar ik mijn telefoon tegen een redelijke prijs simlock vrij kan laten maken in omg. groningen. Heeft iemand een idee waar dat zou kunnen?
Advertentie
Oud 19-10-2004, 19:30
Verwijderd
Nee.

Waarom bel je niet gewoon met je provider? Als je telefoon al wat ouder is doen ze dat vaak zonder problemen en zonder kosten. Voor het overige kun je beter naar markplaats.nl ofzo gaan, want dit is gewoon een commerciëel oproepje.
Oud 19-10-2004, 22:07
Mariebel
Mariebel is offline
Mobile unlimited aan de nieuweweg....
Oud 20-10-2004, 07:42
JNR
JNR is offline
dankjewel! ik ga het ff checken.
Oud 20-10-2004, 07:51
JNR
JNR is offline
antwoord op nare man zn vraag: M'n oma heeft een nieuw toestel gehad, maar wil er alleen geen 1. Ze heeft hem wel genomen zodat 1 van haar kleinkinderen hem kon hebben. Ik dus.
Oud 20-10-2004, 12:11
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-10-2004 @ 20:30 :
Als je telefoon al wat ouder is doen ze dat vaak zonder problemen en zonder kosten.
In het geval van nieuwe telefoons doen ze daar natuurlijk erg moeilijk over. Bovendien moet je je telefoon vaak opsturen, terwijl zo'n winkel 't gewoon doet terwijl je wacht.

Wat overigens niet wegneemt dat dit op V&A hoort
Oud 20-10-2004, 12:20
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:
Chimera schreef op 20-10-2004 @ 13:11 :
In het geval van nieuwe telefoons doen ze daar natuurlijk erg moeilijk over. Bovendien moet je je telefoon vaak opsturen, terwijl zo'n winkel 't gewoon doet terwijl je wacht.

Wat overigens niet wegneemt dat dit op V&A hoort
Opsturen van het toestel hoeft niet hoor. Wanneer je het toestel langer dan een jaar hebt kun je bij de profider een code aanvragen, hiermee kun je dan de simlock verwijderen.

Bij Mobile Unlimited kost het geloof ik 10 euro om die simlock te verwijderen.
Oud 20-10-2004, 12:37
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mariebel schreef op 20-10-2004 @ 13:20 :
Opsturen van het toestel hoeft niet hoor. Wanneer je het toestel langer dan een jaar hebt kun je bij de profider een code aanvragen, hiermee kun je dan de simlock verwijderen.
Dat is compleet afhankelijk van het toestel.
Oud 20-10-2004, 12:45
Boogie
Boogie is offline
In principe hoort dit op V&A, maar er is in mijn ogen voldoende antwoord gegeven.

Regels voor berichten