Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik behoor zeker tot ene vrouw die de kleine dingen in het leven kan waarderen. Al is het een roos, die onverwacht aan me gegeven wordt, die spelende blikken in de trein. Een wandeling door een bos met zoete lente geuren...als eht maar met je geliefde is
romantiek is voor mij veel meer dan een knuffeltje kopen voor je vriend(in), het gaat om de tijd die je met iemand deelt, en de momenten die je met elkaar hebt. Als je die invuld met alle liefde, en niet met materialistisch gemak, dan is de romantiek geboren. ( met ene balkonserenade win je mijn hart) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Damn daar knap ik écht op af.....en dat gebeurt helaas nogal vaak.....dan denk ik op dat moment echt helemaal nergens aan en dan begint hij opeens te praten over iets waarvan ik denk: "damn hee.....als ik had geweten dat je aan zóiets zat te denken..." ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk wel dat je gelijk hebt, ik denk dat steeds minder mensen echt een vriend(in) hebben om romatische dingen mee te doen.
Maar wanneer jij dat wil en je vind iemand die dat ook wil, dan is het toch goed? Als mensen gedichtjes van i-net afplukken en die gaan voorlezen... dat is gewoon gevoelloos, maar hun eigen probleem... Zelf ben ik zwaar romantisch ![]() Alleen het idee van samen in een park te gaan zitten, op het gras, met wat thee... springen de tranen in mijn ogen ![]() Ik denk dat je dat gevoel maar goed moet koesteren, omdat het oprecht is. Dat is belangrijk. Maar, zoals ik al zei, je hebt gelijk, romantiek sterft een beetje uit (maar niet zolang het in ons voortleeft!). |
![]() |
||
Citaat:
Wel raar dat ik ze nooit tegenkom eigenlijk :/ [Dit bericht is aangepast door moenbase (11-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
![]() Want dat heb ik vanavond gedaan (neej niet in mn eentje) ![]()
|
Bedankt voor jullie reacties.
Ja, Romantiek kan (ik denk zelfs 'is') het beste zijn wat er is. Het is jammer dat er maar weinig zijn die het ook voelen en echt weten wat Romantiek is. Ik wacht nog steeds op die ene die ik kan betoveren met een handkus en een roos voor de deur. (En had ik niet zo slecht geweest in zingen, dan zat er vast ook wel een serenade in...) Take care, Soulflame "Passion within the flesh."
||
Citaat:
Maar ik ben je toch nog nooit tegengekomen. Je bent me immers 'overkomen'. Wat een goed teken is...naar mijn mening...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
kerstliedjes!! Verwijderd | 46 | 12-12-2005 20:43 | |
Muziek |
jouw muziek collectie Earphone | 67 | 12-12-2005 17:05 | |
Muziek |