Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2002, 13:22
Soulflame
Soulflame is offline
Is de romantiek nog wat hij was? Tegenwoordig kan iedereen wel mooie gedichtjes van internet halen en ze oplezen Maar hoeveel van die mensen snappen echt wat de woorden betekenen? Hoeveel zouden het zelf kunnen? Hoeveel hebben echt innerlijk vuur?

Misschien hoor ik alleen de populaire dingen, maar iedereen lijkt tegenwoordig aan het playen.
Vertel me eens zijn er uberhaupt nog meiden die een zonsondergang op het strand leuk vinden? Of samen in het park op een bankje, naar de sterren kijkend, niks zeggend, in elkaars armen gekropen?
Is dat gewoon uit de mode of een verdoezelde wens geworden van iedereen?

Ben ik dan echt lid van een uitstervend ras?

Soulflame
Oud 11-03-2002, 14:34
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Soulflame schreef:
een zonsondergang op het strand, of samen in het park op een bankje, naar de sterren kijkend, niks zeggend, in elkaars armen gekropen?

Ben ik dan echt lid van een uitstervend ras?

K weet nie of het uitsterft...maar mn vriendin en ik doen dat best vaak eigenlijk heerlijk...

Oud 11-03-2002, 14:40
@pie
@pie is offline
Citaat:
Soulflame schreef:
*vrhaal*
nou, hier zit er nog een van dat ras.. ik zoek nog steeds naar een vrouwelijke soortgenoot, maar dat schiet niet op

dus dames: als jullie je geroepen voelen..
Oud 11-03-2002, 14:41
sientjuh
sientjuh is offline
ha medelid!
Oud 11-03-2002, 17:11
Verwijderd
nou ik zou best een romantische jongen willen hoor!!!!!! graag zelfs!!!!
Zo'n kamer vol met kaarsjes enzow.......zonsondergangen........muziek.....(niet zo'n vriendje die snel wegzapt als er een romantisch nummer komt )
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 17:20
AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik gebruik heel vaak:
Ik was ik en jij was jij, maar vanaf vandaag is het WIJ

dat vindt ik zelf een hele mooie!
Oud 11-03-2002, 17:29
Koningin van de Nijl
Koningin van de Nijl is offline
Ik behoor zeker tot ene vrouw die de kleine dingen in het leven kan waarderen. Al is het een roos, die onverwacht aan me gegeven wordt, die spelende blikken in de trein. Een wandeling door een bos met zoete lente geuren...als eht maar met je geliefde is

romantiek is voor mij veel meer dan een knuffeltje kopen voor je vriend(in), het gaat om de tijd die je met iemand deelt, en de momenten die je met elkaar hebt. Als je die invuld met alle liefde, en niet met materialistisch gemak, dan is de romantiek geboren.

( met ene balkonserenade win je mijn hart)
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Koningin van de Nijl schreef:
Ik behoor zeker tot ene vrouw die de kleine dingen in het leven kan waarderen. Al is het een roos, die onverwacht aan me gegeven wordt, die spelende blikken in de trein. Een wandeling door een bos met zoete lente geuren...als eht maar met je geliefde is

romantiek is voor mij veel meer dan een knuffeltje kopen voor je vriend(in), het gaat om de tijd die je met iemand deelt, en de momenten die je met elkaar hebt. Als je die invuld met alle liefde, en niet met materialistisch gemak, dan is de romantiek geboren.

( met ene balkonserenade win je mijn hart)
romantiek vind ik ook niet cadeautjes geven.....het gaat om de manier waarop je een moment doorbrengt.....het gaat er vooral om dat je je allebei "romantisch gedraagt" dus niet als je onwijs lief en zacht aan het kussen bent en je denkt dat je eindelijk een romantisch moment hebt, dat hij dan heel droog over een ontzettend oninteressant onderwerp begint te praten
Damn daar knap ik écht op af.....en dat gebeurt helaas nogal vaak.....dan denk ik op dat moment echt helemaal nergens aan en dan begint hij opeens te praten over iets waarvan ik denk: "damn hee.....als ik had geweten dat je aan zóiets zat te denken..." GRRRR
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 18:05
Verwijderd
Ik denk wel dat je gelijk hebt, ik denk dat steeds minder mensen echt een vriend(in) hebben om romatische dingen mee te doen.
Maar wanneer jij dat wil en je vind iemand die dat ook wil, dan is het toch goed?
Als mensen gedichtjes van i-net afplukken en die gaan voorlezen... dat is gewoon gevoelloos, maar hun eigen probleem...

Zelf ben ik zwaar romantisch
Alleen het idee van samen in een park te gaan zitten, op het gras, met wat thee... springen de tranen in mijn ogen Of dat hij langskomt en me een roos geeft, gewoon... Of juist dat we van elkaar genieten zonder iets te zeggen...

Ik denk dat je dat gevoel maar goed moet koesteren, omdat het oprecht is. Dat is belangrijk.

Maar, zoals ik al zei, je hebt gelijk, romantiek sterft een beetje uit (maar niet zolang het in ons voortleeft!).
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 20:42
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
nou ik zou best een romantische jongen willen hoor!!!!!! graag zelfs!!!!
Zo'n kamer vol met kaarsjes enzow.......zonsondergangen........muziek.....(niet zo'n vriendje die snel wegzapt als er een romantisch nummer komt )

En ik maar denken dat meisjes die daar van houden uitgestorven waren... :/
Wel raar dat ik ze nooit tegenkom eigenlijk :/

[Dit bericht is aangepast door moenbase (11-03-2002).]
Oud 11-03-2002, 21:06
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Soulflame schreef:
Vertel me eens zijn er uberhaupt nog meiden die een zonsondergang op het strand leuk vinden? Of samen in het park op een bankje, naar de sterren kijkend, niks zeggend, in elkaars armen gekropen?
Is zonsondergang kijken in het park op een bankje ook goed?
Want dat heb ik vanavond gedaan (neej niet in mn eentje)

Oud 12-03-2002, 13:38
Soulflame
Soulflame is offline
Bedankt voor jullie reacties.

Ja, Romantiek kan (ik denk zelfs 'is') het beste zijn wat er is.
Het is jammer dat er maar weinig zijn die het ook voelen en echt weten wat Romantiek is.

Ik wacht nog steeds op die ene die ik kan betoveren met een handkus en een roos voor de deur. (En had ik niet zo slecht geweest in zingen, dan zat er vast ook wel een serenade in...)

Take care,

Soulflame

"Passion within the flesh."
Oud 12-03-2002, 13:53
sientjuh
sientjuh is offline
he moenbase, je vind mij niet een beetje romantisch (heel af en toe...)?
Oud 12-03-2002, 13:57
Verwijderd
Wat heb je aan romantiek als je ook kunt neuken?

Nee maar ff serieus...ik schijn zelf ook wel een redelijke romanticus te zijn. Ik vind het gewoon leuk om een hoop voor iemand te doen (hoewel ik soms wel moet oppassen dat het niet cliché of overdreven wordt).
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 18:38
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
sientjuh schreef:
he moenbase, je vind mij niet een beetje romantisch (heel af en toe...)?
jewel hoor!
Maar ik ben je toch nog nooit tegengekomen. Je bent me immers 'overkomen'. Wat een goed teken is...naar mijn mening...
Reageren

Regels voor berichten