Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
is al topic over: http://forum.scholieren.com/Forum10/HTML/014211.html
Citaat:
|
![]() |
|
'k had er ook al eens een topic over maar ok...
"Als vrienden" dan loop je de kans dat je mekaar bijna niet kunt uitsluiten uit je leven. Daar komt bij dat je elkaar nog steeds aardig vind, wat weer een positief effect heeft. Dus is het verwerkingsproces moeilijk, tot zéér moeilijk. Maar als je daarentegen "met een ruzie" uitelkaar gaat, én ook geen vrienden wilt blijven is dit makkelijker, je kunt em/er makkelijker vergeten omdat je dan alleen maar negatieve kanten van die gene gaat zien. Maar het ligt er ook aan hoe verliefd je was, en hoe de relatie was. Hoe lang de relatie duurde. En ja het is wel afhankelijk van meerdere factoren eigenlijk...
|
![]() |
Ik was al heel goed bevriend met m'n ex voordat we iets kregen. Hij wist bijna alles van me. Toen het uit ging hebben we wel beloofd gewoon goede vrienden te blijven (we hadden hele erge ruzie gehad, daarom ging het uit) maar na een paar weken gingen het pas weer een beetje goed tussen ons, nu zijn we gelukkig weer hele goede vrienden
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gedumpt na eerste keer seks Krume | 17 | 22-05-2014 20:23 | |
Liefde & Relatie |
Afhankelijk van beste vriend? -(L)- | 9 | 16-10-2005 07:34 | |
Liefde & Relatie |
waarom doen sommige jongens zo stom nadat je er iets mee gehad hebt of bijna dan.. meisje833 | 35 | 15-09-2004 16:49 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden gebleven met ex maar tis zo moeilijk want hij heeft een vriendin :( auw meisje833 | 5 | 07-07-2004 19:16 | |
Liefde & Relatie |
Ex-vriend stefanietje | 4 | 21-04-2003 00:10 | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap met ex Verwijderd | 26 | 11-07-2002 20:54 |