Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2002, 20:06
aeris318
aeris318 is offline
Vind je dat het wel of niet kan?
Iemand ervaringen (goed/slecht) ermee?

Bij mij is het nog nooit echt gelukt eigenlijk, wat ik wel erg jammer vind...
Oud 12-03-2002, 20:08
Onlyme
Onlyme is offline
das een illusie

althans dat heb ik maar al te vaak ervaren
Oud 12-03-2002, 20:09
Aurora
Aurora is offline
Ik kan nog steeds goed met mn ene ex opschieten hoor, zit bij hem in de klas, gaat wel okeej allemaal Mn andere ex spreek ik nooit meer, hoeft ook niet meer zo (njah dat heb ik vaker gezegd..maar ik meen het wel)

--> Ik moet er wel even bijzeggen dat het volgens mij moeilijker zou zijn als je echt supergoed/close bevriend bent met je ex. Dat ben ik dus niet. Volgens mij krijgt een van de twee dan echt weer zoiets van WHEEEEEH wast maar weer aan...ik zou dat iig wel hebben, af en toe heb ik dat nu zelfs nog, ook al ist al 1.5 jaar uit. Maar een 'gewone' vriendschap is niet zo moeilijk..in het begin wel, dan ist nog te 'vers' zeg maar..maar na een tijdje went het wel. Bladiebla
------------------
Funny how the earth never opens up and swallows me when I want it to

[Dit bericht is aangepast door bloem (12-03-2002).]
Oud 12-03-2002, 20:14
dwerg
dwerg is offline
ik ben ook hele lange vrienden geweest met mij ex en nu hebben we hele erge ruzie maar dat is bij iedereen verschillend maar ik zou het denk ik nooit meer doen
Oud 12-03-2002, 20:19
Koningin van de Nijl
Koningin van de Nijl is offline
ligt aan de persoon, de een kan niet leven met het idee dat JIJ er nog bent, de ander is zo volwassen om als normale individuen met elkaar om te gaan

het ligt er aan wie je treft

Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 20:23
Piccola
Piccola is offline
Ik heb 2 exen en ik zou echt niet zonder ze kunnen! Het zijn m'n beste vrienden! Dus ik heb er goede ervaringen mee.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 20:42
ShiningStar
ShiningStar is offline
Tuurlijk moet dat kunnen lijkt mij!
ik had in de eerste klas een 'vriendje' (althans wat het toen voorstelde) en toen heb ik hem lang niet meer gesproken en na een jaar waren we weer heel erg goed bevriend.. en dat is toen weer gegroeid tot meer.. (wat maar 2 weken aan is geweest btw) maar het ligt ook aan de persoon hoor!! dat merk je heel duidelijk!
ik heb ook een ex waarmee ik eerst een supergoeie vriendschap had (via internet) en wat toen wat geworden is.. en toen het uit ging was het heel vreemd met elkaar omgaan.. ik herkende hem niet meer terug! (vooral omdat je niet weet hoe je je moet opstellen tegenover de ander) maar ook dat is nu weer veranderd <<nu we allebei met andere liefdes omgaan en we vertellen elkaar daar alles over>> ik vind het onzin om niet meer met elkaar om te gaan wanneer het uit is, liefde hoeft toch niet direct in niets over te gaan?!

kuxx
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 20:45
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
t'kan maar is wel moeilijk.
Je kent elkaar van top tot teen, en dat is soms wel moeilijk. En het is ongelijk hoe het uit is gegaan.

Met mijn ex en mij gaat het wel redelijk, maar we moeten wel goed met elkaar op blijven schieten want we werken op dezelfde plek, en dan voel je je alleen nog maar klotiger als je ruzie hebt.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 20:47
Janet
Janet is offline
tuurlijk,ik ben met bijna al me exen vrienden,ik denk dat je er goede afspraken over ken maken enzo.....
Oud 12-03-2002, 21:02
Verwijderd
is al topic over: http://forum.scholieren.com/Forum10/HTML/014211.html

Citaat:
danique2 schreef:
ik weet niet, het kan wel als jullie er allbei 100% vrede mee hebben dat het uit is enzo..

ik zelf zou op zich (ligt er ook aan hoe en waarom het uit is) wel vrienden willen blijven met mn vriendje die ik nu heb als het ooit es uit zou gaan *klopt af*

want....het is gewoon echt een geweldig persoon en we hebben erg veel gemeen enzo, en ik zou gewoon graag met hem om willen gaan (concertjes etc.) en weten hoe het met hem gaat enzo. kweet nie, zo'n iemand wil je niet kwijt in je leven ook al heb je nix meer samen. maar zo denk ik er nu over, je weet maar nooit hoe het later allemaal zit.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 12:47
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
zeker wel
ik ben met al mijn exen vrienden
eentje ervan is zelfs mijn beste vriend
en eerlijk gezegt vind ik leuker hoe we het nu hebben dan toen we iets met elkaar hadden ghehe
Oud 13-03-2002, 13:13
sientjuh
sientjuh is offline
een van mn exvriendjes is mn beste vriend
de ander hoop ik nooit meer tegen te komen

het ligt denk ik aan hoe jullie zijn, aan de manier waarop het is uitgegaan, aan jullie vrienden (gemeenschappelijk?), aan....
Oud 13-03-2002, 13:17
Mef
Mef is offline
werkt niet
Oud 13-03-2002, 13:27
Lilly
Lilly is offline
Ik heb er goede en slechte ervaringen, het ligt er net aan hoe jullie uit elkaar zijn gegaan
x
Oud 13-03-2002, 13:32
independancy wanted
independancy wanted is offline
nee, onmogelijk... je bekijkt elkaar al met heel andere ogen: het zal nooit meer hetzelfde zijn
Oud 13-03-2002, 13:55
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:
nee, onmogelijk... je bekijkt elkaar al met heel andere ogen: het zal nooit meer hetzelfde zijn

Tuurlijk zal het niet meer hetzelfde zijn, dat is juist de bedoeling. als het uitgaat moet je niet meer met dezelfde ogen naar iemand kijken. Maar ondertussen weet je wel zoveel over iemand dat je goede vrienden kunt worden, dus ja het kan zeker wel, maar het ligt aan het andere persoon en hoe het is uitgegaan.
Oud 13-03-2002, 13:58
snoopy
snoopy is offline
ja hoor, lukt best! Ik heb maar 1 "echte" ex, en daar kan ik prima mee omgaan.
Oud 13-03-2002, 15:13
moenbase
moenbase is offline
'k had er ook al eens een topic over maar ok...

"Als vrienden" dan loop je de kans dat je mekaar bijna niet kunt uitsluiten uit je leven. Daar komt bij dat je elkaar nog steeds aardig vind, wat weer een positief effect heeft.
Dus is het verwerkingsproces moeilijk, tot zéér moeilijk. Maar als je daarentegen "met een ruzie" uitelkaar gaat, én ook geen vrienden wilt blijven is dit makkelijker, je kunt em/er makkelijker vergeten omdat je dan alleen maar negatieve kanten van die gene gaat zien.

Maar het ligt er ook aan hoe verliefd je was, en hoe de relatie was. Hoe lang de relatie duurde. En ja het is wel afhankelijk van meerdere factoren eigenlijk...
Oud 13-03-2002, 15:18
Cato328
Cato328 is offline
hmmmm, ligt aan heel veel factoren: Hoe lang was de relatie, hoe is het geeindigd enz...
Mijn ervaring is dat het heel moeilijk is, maar het is mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 15:19
HiddenDoe
HiddenDoe is offline
Ik was al heel goed bevriend met m'n ex voordat we iets kregen. Hij wist bijna alles van me. Toen het uit ging hebben we wel beloofd gewoon goede vrienden te blijven (we hadden hele erge ruzie gehad, daarom ging het uit) maar na een paar weken gingen het pas weer een beetje goed tussen ons, nu zijn we gelukkig weer hele goede vrienden
Reageren

Regels voor berichten