Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2002, 16:12
ShiningStar
ShiningStar is offline
Er is een jongen die ik al heel lang leuk vind! (met vlagen..)
en hij heeft me al heel vaak gekwetst omdat hij me wel wilde.. maar op het laatst toch weer niet!
en nu (na ruim een jaar al weer) is ie zn wilde haren een beetje kwijt en is wel toe aan een vaste vriendin en hij 'zegt' dat ie mij heel leuk vindt en het wel met me wil proberen! ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik er niet zomaar weer aan begin en er nog ff over na moest denken...
en ik denk nog steeds...

Mn verstand zegt duidelijk nee, maar ik vind die gozer al zoooo lang leuk en nu kan ik hem krijgen...

Wat zou jij doen?? Iemand tips?!

kuzz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2002, 17:29
*Marieke*
*Marieke* is offline
Doen!!! Echt waar anders krijg je er spijt van!
Mensen kunnen veranderen en je meot erop vertrouwen dat hij nu veranderd is denk ik!
Succes!
Oud 10-03-2002, 18:04
HowlingMad
HowlingMad is offline
k denk ook, dat als je het nu niet probeerd met 'm, je er later vast spijt van zult krijgen..

misschien word het wel niets, maar dan zul je later nooit denken van, misschien was het wel wat geworden

HM
Oud 11-03-2002, 11:27
Verwijderd
Doen, anders heb je hem zo lang voor niets leuk gevonden Je kunt hem altijd nog dumpen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 20:30
ShiningStar
ShiningStar is offline
OK bedankt!!
dat zat ik zelf ook al te bedenken,.. maar je raakt er zo van in de war.. wel-niet-wel-niet en misschien moet ik um dan maar gewoon nokken
maar ik spreek um waarschijnlijk een weekje niet dus dan merk ik wel of het 'echt' is, want je weet nooit met die gozer..
maar net wat je zegt, anders krijg ik spijt en ik kan hem altijd nog dumpen (of hij mij) maar dan heb je het tenminste wel geprobeerd en is het hoofdstuk afgesloten...
thnx u guys
KUZZ
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 17:52
Verwijderd
Citaat:
HowlingMad schreef:
k denk ook, dat als je het nu niet probeerd met 'm, je er later vast spijt van zult krijgen..

misschien word het wel niets, maar dan zul je later nooit denken van, misschien was het wel wat geworden

HM
sluit me hier bij aan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten