Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik herken dit heel erg. Ik heb mijn relatie na 16 maanden uitgemaakt, om ongeveer dezelfde redenen als jij.
![]() Ik dacht dat het heerlijk zou zijn, om weer vrijgezel te zijn. ![]() Maar na twee maanden kwam ik erachter dat het niks was zo, dat ik niet zonder die jongen kan. Ik miste hem. Ik verlangde naar hem. En nu .. Nu zijn we alweer een maand samen. ![]()
|
![]() |
hey meisje,
heb net je verhaal gelezen(~Dark Voice~)en het verhaal van Piccola gelezen. maar gaat het wel met je meisje, hij wilde het dus nie meer proberen....... ![]() ![]() ![]() Ik ben nu nog steeds met mijn vriend samen en het gaat heel goed nu......... maar ik wil tegen jou zeggen en tegen Piccola......KNUFFEL en een arm om je heen........(kweet anders ook niet zo goed watk moet zeggen ...) dikke knuffel van mij voor jullie..... Laatst gewijzigd op 20-05-2002 om 13:37. |
![]() |
||
Citaat:
ik wilde even zeggen dat ik het heel erg voor je vind. Ik heb veel van je posts gelezen en altijd kwam daaruit heel erg naar voren dat je ontzettend veel van die jongen houdt. Ik heb niet altijd gereageerd maar ik vond het toch altijd op een of andere manier leuk en mooi om te lezen hoe verliefd jullie op elkaar waren. Ik kan niet echt iets zeggen dat helpt denk ik, behalve dat je niet de hoop moet opgeven en dat het weer beter zal worden. Sterkte, kus Jorien
Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:47. |
![]() |
|
Verwijderd
|
jesus als ik jullie verhalen zo lees dan word ik bijna bang om een relatie te beginnen
![]() ps: volgens mij zijn er nog tig jongens of meiden zonder relatie en als die jongen niet wil doorgaan dan zou ik gewoon zeggen hij is het niet waard maarja ieder zijn mening. Ik heb trouwens nog nooit een relatie gehad dus zou het misschien niet weten. Laatst gewijzigd op 20-05-2002 om 14:11. |
![]() |
|
Verwijderd
|
oh ja nog een ding jullie voelen je misschien wel down enzo. Maar ik heb dus nooit een relatie gehad ik heb nooit gezoend ik heb eigenlijk geen vrienden in mijn echte leven ik word gepest waar ik bij sta. Ik heb alleen een paar vrienden online die ik zo heel af en toe praat ik weet niet wie dan down moet zijn hoor maarja....Ik denk dat je beter anders kan bekijken je hebt iemand heel lang gehad dus je weet dat er misschien ook nog anderen zijn waar je heel veel van kan houden je hebt waarschijnlijk ook veel vriendinnen ofzo waar je mee kan praten om je blijer te maken. Dat soort dingen hebben anderen weer niet... zoals ik.....
|
![]() |
|
Ik weet nie hou oud je bent, maar ik vind dat je je wel moet afvragen of je je hele jeugd aan 1 persoon besteed. Kijk ik heb een vriendin, maar ik ga nog elke week uit met mijn vrienden (zij gaat af en toe een keer mee) en ik zit doordeweeks ook vaak zat bij mijn vrienden.
Ik hou vet veel van mijn vriendin, en kwil haar ook echt niet kwijt. Maar mijn vrienden en mijn sociaal leven zijn ook zeer belangrijk. Ik moet wat afwisseling in de dagelijkse gang van zaken hebben. En zo als de situatie bij jullie is (en bij vele andere) ben ik bang dat ik dat persoonlijk niet vol zou houden. Ik zie mensen die hun vrienden laten vallen voor de gene waar op ze verliefd zijn. Dat ze nooit meer uitgaan en het liefst altijd met zijn tweeen zijn. Kijk dat is jullie keuze, maar dan loop je wel het risico in dit soort situaties te belanden. Mijn tip, hoe moeilijk het dan ook is, ga eens naar vrienden zonder je vriend, ga een keertje met je vrienden stappen zonder je vriend. Doe gewoon dingen met mensen die je mag en daar hoeft je vriendje niet altijd bij te zijn. Ook al is het 1 of 2 keer in de week. Want vrienden hebben ook behoefte aan aandacht.
|
Verwijderd
|
He Piccola,
Ik herken het wel. Ik zit eigenlijk al vanaf het begin te twijfelen door de afstand, een moeilijke moeder, het feit dat ik steeds naar haar moet komen, ze niet mag bellen en ik daar weer onzeker door wordt. Dan lijkt het net of het allemaal van mij komt, terwijl ik op zich best weet dat dat niet zo is en dat ze het echt wel wil, maar door haar moeder wordt 'tegengehouden'. Het feit dat ze nooit mag bellen breekt me het meest op, dat vind ik zo vervelend. Ik heb zelf ook besloten dat ik haar gewoon niet meer bel. Ik weet wel dat ze er niets aan kan doen, maar ik kan gewoon niet alles van mij laten komen. Dat lukt me niet meer. Dat ik meestal naar haar moet komen kan ik me nog enigszins voorstellen (ik heb een OV-jaarkaart) en vind ik op de een of andere manier nog wel overkomelijk, al ga ik dat ook minder doen nu, nouja, ik ga er moeilijker over doen. Ook twijfel ik wel aan mijn gevoel, of het genoeg is, of ik mijn tijd niet verdoe, omdat het zo ver weg is. Al met al twijfels genoeg. Ik heb, zeker in periodes dat ik haar weinig zie, al een paar keer op het punt gestaan haar te dumpen. Nouja, ik vraag me dus ook af hoe het nou zou zijn zonder haar. Of ik haar zal missen, of ik mijn vrije leventje weer zal kunnen leven, want daar heb ik aan een kant wel een beetje zin in. Ik denk er veel over na, maar weet het nog steeds niet en heb wel degelijk gevoelens voor haar. Daarom heb ik besloten het haar niet te vertellen. Ze weet dat ik met een paar dingen zit (o.a. dat ze met haar ex al naar bed was geweest, dat vind ik nog steeds moeilijk te verteren), maar dat ik soms echt twijfel niet. Ik wil haar niet onnodig ongerust maken. Gelukkig doe ik nog wel veel met andere vrienden, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken, maar er valt natuurlijk wel iets weg. Ze is een soort van dubbele bodem. Als ik alleen ben wil ik me heel af en toe nog weleens kut gaan voelen, hoewel ik het wel fijn vind alleen te zijn. Ze overbrugt dat voor me, doordat ik weet dat ze aan me denkt en doordat ze bijv. smsjes stuurt. Ik geloof wel dat ik zonder haar kan, maar dit vind ik een beetje een hekel punt. Als ik haar kwijt ben verlies ik een heel vast punt, waar ik vanuit kan gaan in mijn leven. Nouja, nu ik ook mijn ei kwijt ben zie je het al: ik begrijp je, ik heb het ook (vrij sterk) en ik heb besloten het haar pas echt te vertellen als ik haar daadwerkelijk zou gaan dumpen. Ik zie wel per moment/keer dat ik haar zie of ik het nog de moeite waard vind en het vol kan houden. Het is alleen vervelend dat ik door die twijfels soms gewoon de halve nacht wakker lig. Ik heb heel lang geen relatie gehad en ik dacht dat het vast heel fijn en relaxt zou zijn, maar dat is het absoluut niet. Ik moet steeds over zo veel dingen nadenken. Laatst gewijzigd op 20-05-2002 om 16:19. |
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() J. dit moet jullie gewoon ook lukken! Najah, spreek je snel! Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik heb mijn vriend gisteravond dus alles verteld. Hij was er nogal kapot van en moest huilen. Ik had meteen spijt dat ik het verteld had en hij zei ook dat ie het liever niet had geweten. Hij is nu heel erg bang dat ik het uit ga maken. Maar ik weet nu wel zeker dat ik dat nog lang niet doe! Ben gewoon toch te gek op hem. Dit heb ik hem ook gezegd, maar hij gelooft me niet.. Hij maakt zich zorgen en dat begrijp ik ook. Hij begrijpt opzich wel dat ik wat meer moet ondernemen met vrienden enzo. Ik moet gewoon weer een leven buiten hem hebben en dan komt alles goed. Geen reden dan om er een punt achter te zetten ofzo. Maar waarom houdt haar moeder haar tegen?!? God, wat haat ik het toch als ouders in de weg staan... ![]() Laatst gewijzigd op 19-07-2013 om 09:38. Reden: naam verwijderd |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En wat moet ik nou doen? Zomaar opgeven? Hem opgeven? Alles opgeven? Ik wil hem niet kwijt, en diep van binnen weet ik dat hij mij ook niet kwijt wil.. Maar dat stomme werk van hem... Hij heeft er geen energie meer voor, door het overwerken. Maar dat overwerken stopt toch wel een keertje.. Waarom.. ? Ik vraag me steeds af, waarom? Ik kan ook niet stoppen met janken. Ik herinner me alles wat we hebben gedaan, alles wat er is gezegd.. Alles wat er tussen ons is... En dat kun je niet zomaar weggeven, zonder te vechten. En ik wil hem zoveel tijd geven als ie maar nodig heeft.. Want ik weet zeker dat we dit kunnen overwinnen ![]() Ik voel me echt waardeloos.. niet eens de moeite waard om te vechten. En ik voel me zo alleen. Ik kwam thuis, jankend en mijn moeder vroeg wat er was dus ik vertel dat het uit is. En ze komt niet eens naar me toe voor een knuffel ofzow.. Ze blijft zitten en ze zegt: Hij is niet de eerste en zal ook vast niet de laatste zijn... ![]() Ik zit nog steeds te wachten tot ie erachter komt dat ie zich heeft vergist.. Ik zit nog steeds te wachten tot ik wakker word.. Tot hij me vraagt of ik hem terug wil.. omdat ie me mist.. En ik wil hem rust geven, een week of twee.. En dan weer naar hem toe gaan.. om te kijken of alles al rustiger is en hoe het met hem gaat. Maar ik ben zo bang dat ie in die week, of die twee weken, al het gevoel kwijt is en dat ik hem dan helemaal niet meer terug kan krijgen.. ![]() Ik HAAT zijn werk, ik haat het.. Zonder dat werk was het nooit zo ver gekomen. En ik zie dit, ik weet dit, maar hij heeft door zijn werk gewoon de energie niet meer om verder te gaan.. Maar je kunt een relatie toch niet door je werk laten kapotgaan? En juist toen ie had besloten om niet meer over te werken, maakt ie het uit ![]() Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb zoveel op hem gebouwd, en hij trapt alle poten eronder vandaan ![]() Ik kan niet opgeven... ik wil hem niet kwijt.. En ik hoop dat ik gelijk heb, dat ie me mist, en dat ie me ook nodig heeft.. maar dat het echt alleen even om de rust is.. Ik hoop het zo.. En hij kan altijd weer bij me terugkomen... Dat weet ie, dat heb ik hem gezegd.. Ik heb nou weer genoeg gezeurd.. Ik kap ermee.. ![]() Kus, Laatst gewijzigd op 11-07-2013 om 10:17. Reden: Naam verwijderd. |
![]() |
|
Hey, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen...want ik wil altijd zeg maar "helpen" maar dat kan nu niet echt. Ik begrijp in ieder geval wel heel goed hoe je je voelt. In ieder geval, als je even stoom moet afblazen of iets anders, je kunt me altijd mailen.
Maar hoe het ook gaat lopen, wat hij ook wilt, je bent absoluut niet waardeloos. Als het zo is dat hij er niet meer voor wil vechten(ik denk dat hij gewoon even rust nodig heeft en je heel erg gaat missen) dan zegt dat niets over jou, niets over dat jij het niet waard bent om voor te vechten maar over hem, echt.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik kan gewoon niet geloven dat het over is. Ik kan niet geloven dat ie het echt opgegeven heeft voor zijn werk (door zijn werk). Ik kan er gewoon geen vrede mee hebben dat alles zo is gegaan.. ![]() En ik kan niet boos zijn op hem, of wat dan ook. Ik blijf er altijd voor hem, echt altijd.. En ik ben gewoon zo bang voor hem nu ![]() Ik weet het niet meer echt.. |
![]() |
|
Het is logisch dat je het even niet meer weet, en dat je er geen vrede mee hebt. Laat hem in ieder geval weten dat je er voor hem blijft, en verder kun je alleen maar afwachten en hem juist zijn ruimte gunnen. Ik ken de situatie niet precies maar ik begreep ervan dat hij zich nogal benauwd voelde (vooral door zijn werk) en ruimte nodig had. Misschien heeft hij die ruimte op de verkeerde plaats gezocht (dus door het uit te maken), maar ik denk dat je hem die rust toch even moet gunnen. Juist zodat hij alles dan even goed op een rijtje kan zetten.
En als het dan niet aan jullie relatie lag, als jullie zoveel van elkaar houden, komt het denk ik wel goed. Maar daar heb je nu niet zoveel aan...het blijft heel erg kut. Vertrouw in ieder geval op je eigen gevoel, dat heeft het meestal toch wel bij het rechte eind. Kom op he.
Laatst gewijzigd op 20-05-2002 om 23:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van haar moeder mag ze niet meer bellen enzo, omdat de vorige telefoonrekening zo hoog was (overigens niet alleen door het mij bellen). Ze mag nu gewoon helemaal NIET bellen. Ik vind het ook heel vervelend en ja, ik weet wel dat het verder niet aan haar ligt, maar het vreet wel aan mijn eigenwaarde/zelfvertrouwen en het kan zo niet eeuwig doorgaan, dus er zal een oplossing moeten komen. Ik heb het al een keer gezegd, maar ja... ik weet wel dat het niet aan haar ligt, maar toch kan ik er niet eeuwig begrip voor opbrengen helaas. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik vind er leuk maar m'n vrienden niet 123..AndImpress | 21 | 15-04-2012 22:21 | |
Liefde & Relatie |
Negatieve gevoelens binnen een relatie Sad Rebel | 10 | 30-11-2005 10:42 | |
Liefde & Relatie |
grootste fout van m'n leven.. ben hem kwijt.. Psychickje | 16 | 02-06-2004 20:26 | |
Liefde & Relatie |
nu eens gevoelens voor die, dan weer voor een ander... framboosje | 1 | 03-01-2003 17:33 | |
Seksualiteit |
pedofilie blaap | 47 | 01-10-2002 22:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Laat m'n angsten gaan rickert | 4 | 28-01-2002 19:14 |