Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2004, 03:32
Man of Chrome
Man of Chrome is offline
Oké ik ben helemaal in de war:

Ik heb een aantal weken geleden een heel leuk iemand leren kennen. We konden goed met elkaar opschieten en ik kreeg werkelijk de indruk dat hij mij graag mocht en zelfs meer dan dat.

Wanneer ik voor hem liep in de gangen van school, versnelde hij zijn pas en probeerde hij mijn aandacht te trekken, wanneer hij bij me was (door met ijs in een beker te rammelen enzo)

Hij liep altijd met me mee naar voetbaltrainingen, ook al moest hij op dat zelfde tijdstip ergens anders zijn, wat helemaal de andere richting op was.

Ik wist dat hij nooit zelf naar me toe zou komen om me mee uit te vragen, dus ik heb hem een icecard gegeven (nou ja je kent ze wel) met extra erop geschreven dat ik het erg leuk zou vinden om een keer iets met hem te doen en dat ie me maar moest bellen.

Toen ik heb dit wilde geven, dacht hij dat het een dom reclamefoldertje was (tja hij kent de icecards niet) en wilde het eerst niet hebben. Ik heb het toen gewoon in zijn broekzak gestopt. Mijn probleem is dus dat ik er niet zeker van ben of hij dit heeft gelezen.

Maar sinds die dag heb ik af en toe het idee dat hij veranderd is. Soms niet, dan komt ie dicht tegen me aan staan enzo. Hij verteld ook andere meisjes over mij..... Maar andere keer, het lijkt wel als ik niet naar hem toe kom, hij ook niet echt naar mij toe zal komen.

Ik wil niet opdringerig overkomen door hem zelf te bellen. "Hey, heb je mijn kaartje gelezen?" "Ja" "Oh oke, je wilt me dus niet..." Beetje dom...

Wat denken jullie over of hij mij leuk vind en wat zouden jullie doen? Want ik ben helemaal in de war... Kerels......

Zusje van MAN OF CHROME
Oud 27-10-2004, 07:56
Verwijderd
Ik heb geen idee wat een icecard is, maar goed.

Het is onmogelijk om op basis van een dergelijke post te zeggen of iemand je leuk zou vinden of niet. Als je niet zeker weet of hij het gelezen heeft, vraag dat dan aan hem, dat lijkt me de snelste manier om er achter te komen. En waarom is dat dom? Je wilt duidelijkheid, dat lijkt mij het tegenovergestelde van dom.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 09:25
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
vraag hem mee uit, en begin gewoon niet over dat kaartje
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 10:41
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
wat is in hemelsnaam een icecard?

jeetje, het lijkt wel of hij altijd naar jou toe moet komen!! jij mag ook wel eens naar hem gaan hoor! niet alles hoef van zijn kant te komen. en uitvragen moet je niet zo met zo'n gaar icecard doen die niemand kent. vraag het hem gewoon face to face, dan weet hij waar hij aan toe is, zonder moeilijke omwegen!
Oud 27-10-2004, 10:46
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
een icecard is zo'n gratis gesponsord visitekaartje
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 10:53
Sade
Sade is offline
Gewoon opbellen, jammer dan als je een blauwtje loopt. Dan weet je ook meteen dat hij het niet waard is. Uit hem gaat er duidelijk geen actie komen, dus probeer het zelf.

En leuke actie met dat visitekaartje trouwens
Oud 27-10-2004, 13:10
ilse
ilse is offline
gewoon niets over dat kaartje zeggen. als je hem ene keer (alleen) ziet gewoon vragen of hij zin heeft eens een keer wat te doen. nu heb je de onzekerheid en dat is erger dan een keer een blauwtje lopen! (en hoe je hem beschrijft denk ik niet dat dat zou gebeuren)
Reageren

Regels voor berichten