Citaat:
bracelance schreef:
niets... proberen je vriend te vertrouwen en hopen dat hij beter is dan de vorige. Mijn vriendin had daar ook problemen mee en heeft ze nog steeds een klein beetje. Tja.. is moeilijk maar je moet er doorheen. veel succes
|
Nahja ik vertrouw mijn vriend ook helemaal hoor, dat heeft er niet echt iets mee te maken geloof ik. Maar juist omdat ik zoveel van hem houd, ben ik bang om hem kwijt te raken. Als ik niet zoveel om hem had gegeven en hem niet had vertrouwd, had ik er ook niet zo mee kunnen zitten denk ik zo...
Maar inderdaad er niet van uit gaan dat het uitgaat. Hij heeft voor jou gekozen en dat doet ie niet voor niets! Je moet er namelijk wel aan denken dat twijfelen heel slecht is voor je relatie. En het is echt niet erg om hem soms om bevestiging te vragen, want iedereen wil om de zoveel tijd horen dat hij/zij de enige is, en dat de ander alles voor hem/haar zou doen, en dat de ander zeer veel van hem/haar houdt. Maar als je te vaak om bevestiging gaat vragen, gaat dat ten koste van de relatie ...
Nahja niet druk maken dus!