Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2002, 17:22
white_angel
white_angel is offline
ik heb nog niet zo lang een vriendje, maar door m'n vorige verkering ben ik nu verschrikkelijk bang dat ook mijn huidige vriend me zal laten vallen. als hij nog maar 1 verkeerd ding zegt, ben ik op m'n tenen getrapt of wordt ik heel emotioneel. wat kan ik hiertegen doen ?
xje van mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2002, 17:25
bracelance
bracelance is offline
niets... proberen je vriend te vertrouwen en hopen dat hij beter is dan de vorige. Mijn vriendin had daar ook problemen mee en heeft ze nog steeds een klein beetje. Tja.. is moeilijk maar je moet er doorheen. veel succes
Oud 15-03-2002, 17:44
AMDFreak
AMDFreak is offline
Je moet er niet van uit gaan dat het uitgaat... Zo nu en dan iets spannends doen vindt ie vast hartstikke leuk! Waardoor jullie relatie nog langer zal blijven bestaan!
Oud 15-03-2002, 17:52
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef:
niets... proberen je vriend te vertrouwen en hopen dat hij beter is dan de vorige. Mijn vriendin had daar ook problemen mee en heeft ze nog steeds een klein beetje. Tja.. is moeilijk maar je moet er doorheen. veel succes

Nahja ik vertrouw mijn vriend ook helemaal hoor, dat heeft er niet echt iets mee te maken geloof ik. Maar juist omdat ik zoveel van hem houd, ben ik bang om hem kwijt te raken. Als ik niet zoveel om hem had gegeven en hem niet had vertrouwd, had ik er ook niet zo mee kunnen zitten denk ik zo...

Maar inderdaad er niet van uit gaan dat het uitgaat. Hij heeft voor jou gekozen en dat doet ie niet voor niets! Je moet er namelijk wel aan denken dat twijfelen heel slecht is voor je relatie. En het is echt niet erg om hem soms om bevestiging te vragen, want iedereen wil om de zoveel tijd horen dat hij/zij de enige is, en dat de ander alles voor hem/haar zou doen, en dat de ander zeer veel van hem/haar houdt. Maar als je te vaak om bevestiging gaat vragen, gaat dat ten koste van de relatie ...

Nahja niet druk maken dus!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten