Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Oh, en ik schrijf ook nog fan fiction. ![]() ![]() Is dat zielig en obsessed genoeg? ![]() ![]() Groetjes, Ripper
||
Citaat:
offtopic: jouw sig heb ik heel lang als wachtwoord voor computerdingen gehad (is toch de titel van 1 van de afleveringen van the X-files? (of was het macgyver, neh, waarschijnlijk X-files)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Wel een enorme up, trouwens. Zie het nu pas, ik kan me dit topic echt nog goed herinneren, dus dacht dat hij maar een paar maandjes oud was ![]() Laatst gewijzigd op 18-10-2004 om 12:18. |
![]() |
|
Anders doe je ff een up van 1,5 jaar
![]() Zal wel een slotje op komen, maar toch: Mijn Charmed verzameling is nu nog groter geworden. Heb nu ook alle trading cards en nog meer boeken. Heb ook de agenda ![]() Van Buffy heb ik inmiddels alle seizoenen op dvd/video en ik heb de kalender ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik teep alles wat ik leuk vind, dus mijn kamer puilt inmiddels uit door al die videobanden.
Af en toe zoek ik wel eens wat op, als ik wil weten waar de acteurs nog meer in hebben gespeeld bijvoorbeeld. En dan ga ik dat ook kijken... Bij sommige series leef ik wel erg mee. Zo was ik bijv erg geschokt toen Johnny van 2pints zomaar werd neergeschoten toen ie net terug was bij Janet. En momenteel ben ik nogal geobsedeerd met Spaced, en dus zoek ik vanalles op over de acteurs (ja ook plaatjes ![]() En ik vind de hoofdrolspeler een cutie. ![]()
||
Citaat:
![]() "Neeeeeee eikel wat doe je nou" (tegen Ryan toen ie Oliver aanviel in The OC)
||
Verwijderd
|
Zie ik ineens een topic van mij staan dat ik lang geleden gemaakt had
![]() Citaat:
er staan alweer een aantal ontopic reacties, dus ik laat hem nog maar even open.. als mn mede fb's het er niet mee eens zijn, gooi maar dicht dan. @briseis en trimm trabb: dat doe ik ook ![]() ![]() |
![]() |
|
Oeh, Ik had helemaal niet door dat dit een up was... en ook niet dat ik al had geantwoord.
![]() ontopic: Soms zit ik wel eens met grote ogen en open mond ergens naar te kijken en dan komt altijd net m'n moeder langslopen die op sarcastische toon vraagt of 't interessant is. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik reageer ook wel eens hardop
![]() Mijn ouders, zus en vriend weten dat inmiddels wel, en reageren niet meer. Maar laatst zat ik op de slaapkamer een serie te kijken en had mijn vriend een collega op bezoek. Ik schreeuwde echt iets ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik had het echt vrij ernstig met Dawson's Creek.
![]() Toen het niet meer werd uitgezonden.. vond ik dat toch wel heel erg. ![]() Ik heb er alleen een fanheid van Katie Holmes aan overgehouden. 't Kon erger, want ik heb niet eens dvd's gekocht ofzo. ![]() Eh ja idd. Wat 'n up?? |
![]() |
|
Hmm nee niet echt. Ik neem het wel op maar ga nie het internet afstruinen naar info.
Aantal jaren geleden wel. (Nu ben ik wijzer ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Toen ik een jaar of 12 was hing m'n gehele kamer vol met posters. Er was nauwelijks een stukje muur wat vrij was. Ook m'n deur moest er volop aan geloven. Wat er ophing? GTST, ONM, Goudkust, Dawson's Creek en verder wat artiesten. Maar voor GTST. Toen ik er dus behoorlijk ver in. Ik had ook plakboeken en spaarde plaatjes uit tijdschriften om m'n agenda vol te plakken.
Tegenwoordig is de ziekte genezen en kijk ik puur de serie. Daarnaast post ik wel heel wat in de verschillende topics hier, maar daar houdt het ook echt mee op. Gelukkig ![]()
|
![]() |
Ik heb ooit in een moment van verstandsverbijstering wat fanfiction gelezen. Toen ik vervolgens ontdekte dat de overgrote meerderheid bagger geschreven was en 9 van de 10 X-Files fics op het i-net gaan over hoe Skinner, Mulder en Krycek elkaar plat neuken, had ik er al gauw weer genoeg van.
![]() |
![]() |
|
Ik kijk, ik neem sommige series op als ik niet de mogelijkheid heb om het te zien. Favoriete films wil ik gewoon perse op dvd hebben en njah dat was het voor een heel eind. Oh ik heb geloof ik ook ergens een paar filmposters liggen maar nog niet opgehangen.
|
![]() |
|
|