Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2003, 19:50
Verwijderd
Blijft het bij alleen kijken? Of zoek je allerlei fora op die over dat programma ofzo gaan? Zoek je heel Internet af voor de laatste nieuwtjes en foto's van de hoofdrolspelers? Kamer vol met posters? Ben je in tranen als je die serie ermee stopt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2003, 19:52
Verwijderd
Leuke vraag

Ik zoek zo nu en dan eens iets op, als ik erg nieuwsgierig ben naar hoe iets verder zal gaan oid... Maar daar blijft het wel bij...

Vroeger was ik helemaal X-Files fan, had toen ook poster, kaarten, cd's, boeken, cd-roms etc etc van de serie en van de acteurs... Was helemaal verliefd op Gillian Anderson
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 19:57
Verwijderd
Bij mij blijft het vooral bij kijken.. en opnemen als ik het moet missen.. en soms post ik hier in topics die erover gaan, en heel soms zoek ik iets erover op (vooral bij films).. of dat ik op zondag denk: jaa, dinsdag weer everwoord!
maar dat is het wel zo'n beetje..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 19:59
Verwijderd
mjah, ik kijk het eigenlijk alleen.. ga niet achter posters enzow aan.. ik neem het idd wel op als ik iets moet missen...
maar ik ben niet een mega-fan ofzo van programma's
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 21:15
D@mien
D@mien is offline
Ik heb maar voor weinig series zoveel respect dat ik er dingen van ga kopen....er zijn uitzonderingen...Voor de anime series .hack//sign en Love Hina heb ik zoveel respect dat ik zowel de CDs als de DVDs en de eventuele Manga ga kopen....maar echt een kamer vol posters enzo heb ik niet...
Oud 01-05-2003, 21:16
Verwijderd
alleen kijken
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 21:28
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Alleen kijken.

Maar bij the Gilmore Girls moest ik wel even slikken (nee niet huilen! ) toen dat stopte. En dat zal ik ook wel doen als Sex & the City ooit stopt
Oud 01-05-2003, 22:03
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik wil absoluut elke aflevering zien en ik moet even op de tanden bijten tijdens de zomerstop, maar om nou posters aan de muur te gaan hangen gaat me een beetje ver.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 08:32
Severus
Severus is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 01-05-2003 @ 20:50:
Blijft het bij alleen kijken? Of zoek je allerlei fora op die over dat programma ofzo gaan? Zoek je heel Internet af voor de laatste nieuwtjes en foto's van de hoofdrolspelers? Kamer vol met posters? Ben je in tranen als je die serie ermee stopt?
Bij mij blijft het niet alleen bij kijken. Ik zoek inderdaad allerlei fora op (mijn favo forum is Shippers United), en ik ben ook een verschrikkelijke spoiler whore. Ik verzamel ook plaatjes en posters van die serie, maar ik hang de posters niet op (mag niet van mijn moeder; we mogen de muur niet behangen met iets anders dan kleine schilderijtjes) en de plaatjes plak ik in mijn agenda.

Oh, en ik schrijf ook nog fan fiction.

Is dat zielig en obsessed genoeg?

Groetjes,

Ripper
Oud 02-05-2003, 09:10
wissie
wissie is offline
Alleen kijken, en ik zoek op internet op wat er gebeurd is als ik een aflevering heb gemist.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 09:44
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Extreem, mn hele kamer hangt vol met south park posters, heb veel Cartman & Co figuurtjes, maak zelf ook nog wat tekeningen van Cartman (zelfs op school als ik nix te doen heb, mn engels examenbundel staat vol met zulk prut ) en ik was ooit bezig met een south park site in elkaar te zetten.

"I can't help it, that show has wraped my fragile little mind"
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 09:49
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Het blijft meestal alleen bij kijken, hoewel ik het erg jammer vind als een programma stopt.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 09:52
Sysy
Sysy is offline
Wel meer dan kijken, achtergrond info zoeken op internet, plaatjes zoeken, speciale quotes zoeken.. fan fiction lezen als de serie weer is gestopt is... mmm tja mn familie vind me erg...
Oud 02-05-2003, 10:59
10.45
10.45 is offline
Ik kijk gewoon en als ik iets niet kan kijken neem ik het meestal op. Soms zoek ik nog wat achtergrond info, plaatjes e.d. Ik vind het altijd wel jammer als een serie stopt, omdat ik er dan helemaal in zit en het weer een tijd duurt voor het weer op televisie komt. Als dat gebeurt kijk ik een beetje op internet/ kazaa of er al nieuwe afleveringen zijn en hoe het verder gaat.
Oud 02-05-2003, 12:28
Toet0r
Toet0r is offline
euhm..bij echt mn meest favoriete films (vooral LOTR em Braveheart..op dit moment dan..nou ja..al een tijdje eigenlijk, maar goed) ga ik best ver.
Van LOTR vind ik persoonlijk dat ik erg veel dingen heb, de boeken in 2 versies en in 2 talen, het script (dus alle tekst ed uit de film), veel posters, dingen op de comp, andere boeken erover, de video, de extended version dvd en illegaal op cd rom, een spel en nog veel meer.
Van Braveheart heb ik opzich niet zo veel, maar ik heb wel dingren op de comp er van, natuurlijk de film, plaatjes, ed..
Als ik een leuke film ofzo heb gezien ga ik meestal wel op inet ff kijken en plaatjes zoeken enzo, ook met series.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 12:45
Pla
Pla is offline
Ik kijk het gewoon altijd, als ik niet kan neem ik het op, en als ik het vergeet baal ik hevig, en zoek mensen die het eventueel wel opgenomen hebben. Niet dat ik het vergeet trouwens
Hier op het forum lees ik topics erover, af en toe even reageren.. En tja, dat was het wel..
Oud 02-05-2003, 15:00
Blubje
Blubje is offline
ik kijk alle afleveringen, zoek plaatjes, achtergrondinfo enz.
bij Charmed (en Buffy)ga ik wat verder, kheb van Charmed een dekbedovertrek, alle afleveringen op videoband, posters, boeken, een map met alle demons, episodes en characters erin. naja redelijk obessed dus van buffy heb ik wat posters en plaatjes en 2 videoboxen
als ik iets erg leuk vind kan ik best ver gaan zegmaar mja ik vind het gewoon leuk om van iets dat ik erg leuk vind ook echt een verzameling te maken
oow en ik ben(/was) helemaal fan van Xena, maar daar is niet zoveel van te vinden helaas, kheb wat plaatjes/posters en een officiele videoband, dat was het wel...
Oud 02-05-2003, 15:04
FireCracker
FireCracker is offline
ik koop posters, kleding, boeken, cds, eps, ik neem ook op, ik download, onze computer staat ermee vol, ik lees veel te veel fanfics (ik ben nog nooit aan schrijven toegekomen), ik heb het er veel te veel over, ik heb een heel plakboek met interviews/plaatjes/whatever. ik zit op verschillende fora (zie shippers united ) en uhm. .dat was het volgens mij wel ongeveer...
Oud 02-05-2003, 15:29
Big Brother
Big Brother is offline
kijk ze alleen
enige programmas die ik wel vast kijk zijn crime scene investigation en z'n dieren-opereren programma op animalplanet savonds laat
Oud 02-05-2003, 21:52
Verwijderd
wat is fan fiction?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 19:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zoek wel eens dingetjes op. Interviews met acteurs ofzo en plaatjes (alleen van de appetijtelijke acteurs natuurlijk ) Maar dat doe ik eigenlijk alleen als ik verder niks beters te doen heb.echt belangrijk vind ik t niet.
Oud 03-05-2003, 19:24
Fortuynist
Fortuynist is offline
Ik importeer al jaren video's van 1 acteur (Richard Kiel) uit Amerika naar mijn slaapkamer. Inmiddels heb ik zo'n 42 videobanden van hem. Al met al heb ik er toch wel duizenden euro's aan uitgegeven.
Oud 18-10-2004, 11:17
GinX
GinX is offline
Citaat:
Vroeger was ik helemaal X-Files fan, had toen ook poster, kaarten, cd's, boeken, cd-roms etc etc van de serie en van de acteurs... Was helemaal verliefd op Gillian Anderson
Hé, andijvie, heb je nog zooi van gillian anderson of anders van de x-files? Ikke is nu namelijk fan
Oud 18-10-2004, 11:28
PrimRose
PrimRose is offline
Citaat:
Miss Lily schreef op 18-10-2004 @ 12:17 :
Hé, andijvie, heb je nog zooi van gillian anderson of anders van de x-files? Ikke is nu namelijk fan

offtopic: jouw sig heb ik heel lang als wachtwoord voor computerdingen gehad (is toch de titel van 1 van de afleveringen van the X-files? (of was het macgyver, neh, waarschijnlijk X-files)
Oud 18-10-2004, 12:01
Briseïs
Briseïs is offline
ik kijk en ik forum

maar als ik het niet kan zien ben ik wel in paniek
Oud 18-10-2004, 12:08
Verwijderd
ik kijk ernaar en praat erover met mensen die het ook kijken, maar ik zoek alleen naar sites als ik echt niets anders te doen heb en dat heb ik meestal wel.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Ik heb niet echt veel meer, de dingen die ik nog wél heb, wil ik zelf houden

(Wel een enorme up, trouwens. Zie het nu pas, ik kan me dit topic echt nog goed herinneren, dus dacht dat hij maar een paar maandjes oud was )

Laatst gewijzigd op 18-10-2004 om 12:18.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 12:16
Auntie M
Auntie M is offline
Ik kijk er naar en soms zoek ik naar spoilers. Opnemen doe ik bijna nooit.
Oud 18-10-2004, 12:51
Blubje
Blubje is offline
Anders doe je ff een up van 1,5 jaar
Zal wel een slotje op komen, maar toch:

Mijn Charmed verzameling is nu nog groter geworden. Heb nu ook alle trading cards en nog meer boeken. Heb ook de agenda
Van Buffy heb ik inmiddels alle seizoenen op dvd/video en ik heb de kalender
Oud 18-10-2004, 12:53
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Blubje schreef op 18-10-2004 @ 13:51 :
Anders doe je ff een up van 1,5 jaar
dat had ik niet eens door
Oud 18-10-2004, 12:55
Auntie M
Auntie M is offline
sjittie ben er ook weer ingetrapt
Oud 18-10-2004, 12:57
fractuur
fractuur is offline
Kijken, en af en toe het verloop van de serie op internet opzoeken. En als er leuke jongens in spelen natuurlijk even googelen.
Oud 18-10-2004, 13:09
Verwijderd
Kheb die periode achter me gelaten.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 13:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik teep alles wat ik leuk vind, dus mijn kamer puilt inmiddels uit door al die videobanden.
Af en toe zoek ik wel eens wat op, als ik wil weten waar de acteurs nog meer in hebben gespeeld bijvoorbeeld. En dan ga ik dat ook kijken...
Bij sommige series leef ik wel erg mee. Zo was ik bijv erg geschokt toen Johnny van 2pints zomaar werd neergeschoten toen ie net terug was bij Janet.
En momenteel ben ik nogal geobsedeerd met Spaced, en dus zoek ik vanalles op over de acteurs (ja ook plaatjes ) en download ik alle afleveringen en schreeuw ik naar m'n beeldscherm als er iets ergs gebeurd. (gister bijvoorbeeld: "Neeeee, Daisy. Niet zeggen!!!")
En ik vind de hoofdrolspeler een cutie.

Oud 18-10-2004, 13:41
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 18-10-2004 @ 14:39 :
en schreeuw ik naar m'n beeldscherm als er iets ergs gebeurd. (gister bijvoorbeeld: "Neeeee, Daisy. Niet zeggen!!!")
Dat doe ik ook
"Neeeeeee eikel wat doe je nou" (tegen Ryan toen ie Oliver aanviel in The OC)
Oud 18-10-2004, 14:07
Verwijderd
Zie ik ineens een topic van mij staan dat ik lang geleden gemaakt had

Citaat:
wil je dat niet meer doen, zo'n oude topics uppen? En al zeker niet om zoiets als dit..

er staan alweer een aantal ontopic reacties, dus ik laat hem nog maar even open..

als mn mede fb's het er niet mee eens zijn, gooi maar dicht dan.

@briseis en trimm trabb: dat doe ik ook mn ouders komen wel eens geschrokken kijken wat er aan de hand is
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 14:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oeh, Ik had helemaal niet door dat dit een up was... en ook niet dat ik al had geantwoord.

ontopic:
Soms zit ik wel eens met grote ogen en open mond ergens naar te kijken en dan komt altijd net m'n moeder langslopen die op sarcastische toon vraagt of 't interessant is.
Oud 18-10-2004, 14:25
Verwijderd
Ik reageer ook wel eens hardop
Mijn ouders, zus en vriend weten dat inmiddels wel, en reageren niet meer. Maar laatst zat ik op de slaapkamer een serie te kijken en had mijn vriend een collega op bezoek. Ik schreeuwde echt iets Die collega zal nu wel denken dat ik gek ben
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 14:33
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Ik ben sinds kort gek van Sex and the City...zit er over na te denken om alle zes de seizoenen te gaan kopen, verder zoek ik op internet alles van de serie ......
Oud 18-10-2004, 15:19
heavinly
heavinly is offline
Ik had het echt vrij ernstig met Dawson's Creek. Als in, ik ging ook in 't dagelijks leven alles vergelijken met situaties in DC. Ik had er veel posters van, ik moest alles zien, zocht er plaatjes van op enzovoorts.

Toen het niet meer werd uitgezonden.. vond ik dat toch wel heel erg. Nog steeds trouwens, ik vond dat echt 'n superleuke serie. Maar ja, nu ben ik veel meer into the OC en GG (hoewel ik 't daarmee echt niet zo erg heb als bij DC).

Ik heb er alleen een fanheid van Katie Holmes aan overgehouden. 't Kon erger, want ik heb niet eens dvd's gekocht ofzo.

Eh ja idd. Wat 'n up??
Met citaat reageren
Oud 18-10-2004, 15:45
Mara
Mara is offline
Ik had ooit een Angel obsessie Is al tijden terug, zat ik in groep 8/brugklas. Posters enzo. Dat was wel erg.

Nu niks meer Heb wat wallpapers van m'n favo series, maar dan houdt 't op. En ik haat spoilers, dus ik zoek verder nooit naar info, hoogstens over wanneer 't weer komt
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 08:59
Lionheart
Ik kijk het alleen. Toen ik wat jonger was zocht ik wel eens wat op.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 11:30
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Hmm nee niet echt. Ik neem het wel op maar ga nie het internet afstruinen naar info.

Aantal jaren geleden wel. (Nu ben ik wijzer )Toen was ik grote fan van The X-Files (lees: David Duchovny) Hebk wel op i.net alles over de serie opgezocht enzo en kep er zelfs een game van wel gaaf trouwens.. Maar posters? Nee.. vind ik zo'n onzin
Met citaat reageren
Oud 19-10-2004, 11:35
Balance
Balance is offline
Toen ik een jaar of 12 was hing m'n gehele kamer vol met posters. Er was nauwelijks een stukje muur wat vrij was. Ook m'n deur moest er volop aan geloven. Wat er ophing? GTST, ONM, Goudkust, Dawson's Creek en verder wat artiesten. Maar voor GTST. Toen ik er dus behoorlijk ver in. Ik had ook plakboeken en spaarde plaatjes uit tijdschriften om m'n agenda vol te plakken.

Tegenwoordig is de ziekte genezen en kijk ik puur de serie. Daarnaast post ik wel heel wat in de verschillende topics hier, maar daar houdt het ook echt mee op. Gelukkig
Oud 22-10-2004, 18:29
Nebula
Nebula is offline
Ik heb ooit in een moment van verstandsverbijstering wat fanfiction gelezen. Toen ik vervolgens ontdekte dat de overgrote meerderheid bagger geschreven was en 9 van de 10 X-Files fics op het i-net gaan over hoe Skinner, Mulder en Krycek elkaar plat neuken, had ik er al gauw weer genoeg van.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 18:34
Verwijderd
Vroeger veeeeeeeeeeeeel posters gehad. En tijdschriften kopen ook al stond er een postzegelformaat plaatje in.

Gelukkig ben ik daar zo'n 6 jaar vanaf
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 19:33
innogen
innogen is offline
ik kijk en ik post der over
niet op site van serie zelf, maar zoals hier.
vroeger had ik ook plaatjes voor in mn agenda enzo maar nu hoeft dat niet meer zo.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 00:08
Verwijderd
Mwah eigenlijk alleen dvd's kopen. Kan niet wachten op dvd's van seinfeld. Oh ja, ik zoek nog een gesigneerd script van seinfeld (gewoon voor de heb)
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 00:10
Briseïs
Briseïs is offline
oja ik had ooit een angel poster
Oud 24-10-2004, 15:51
Roxy
Roxy is offline
Ik kijk, ik neem sommige series op als ik niet de mogelijkheid heb om het te zien. Favoriete films wil ik gewoon perse op dvd hebben en njah dat was het voor een heel eind. Oh ik heb geloof ik ook ergens een paar filmposters liggen maar nog niet opgehangen.
Reageren

Regels voor berichten