Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2003, 22:27
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
wanneer het voorspel en het betere hand- en mondwerk erop zit, volgt vaak de echte daad. Hoeveel tijd neemt dat bij jullie in beslag? Vind je het na 10 minuten al weer welletjes of kun je zeker een uur doorgaan in allerlei verschillende standjes? (er van uitgaand dat de jongen een ster is in het uitstellen van het orgasme)
Oud 11-11-2003, 22:35
funkypunk
funkypunk is offline
ligt aan het moment, de hoeveelheid tijd en zin
Oud 11-11-2003, 22:48
Verwijderd
Citaat:
funkypunk schreef op 11-11-2003 @ 23:35:
Oud 11-11-2003, 23:13
juno
juno is offline
Alles van een minuut tot een uur.
Oud 11-11-2003, 23:40
AngelLena
AngelLena is offline
Tot je zin hebt om te komen. Lijkt me niet zo moeilijk.
Oud 12-11-2003, 07:57
Verwijderd
Meestal vind ik zo 20-30 minuten echt neuken het fijnste, maar ja, ik heb ook wel eens zin in een uur uitgebreid aan de gang zijn, of even drie minuutjes.
Oud 12-11-2003, 08:58
@pie
@pie is offline
varieert, meestal wel 2 of meer keer achter elkaar
Oud 12-11-2003, 09:43
STP
STP is offline
Met meerdere standjes duurt het inderdaad meestal zo'n half uur.

Dat kan echter wel wat korter of langer...
Oud 12-11-2003, 09:44
STP
STP is offline
Citaat:
WelcomeHome schreef op 11-11-2003 @ 23:27:
(er van uitgaand dat de jongen een ster is in het uitstellen van het orgasme)
Als je dat op voelt komen gewoon ff relaxed aan doen of wisselen van standje, dan heb je ook ff rust, werk hier altijd
Oud 12-11-2003, 10:22
Qimm
Qimm is offline
Hmmmm 10-40 minuten

Maar we gaan door voor het uur
Oud 12-11-2003, 10:44
Scatterheart
Scatterheart is offline
Ergens tussen absurd kort en niet-leuk-meer lang.
Maar dan is het gebaseerd op klaarkomen.

Natuurlijk liefst zo lang mogelijk.
Oud 12-11-2003, 10:48
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 12-11-2003 @ 11:44:
Ergens tussen absurd kort en niet-leuk-meer lang.
Oud 12-11-2003, 12:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
funkypunk schreef op 11-11-2003 @ 23:35:
En de hoeveelheid energie.
Oud 12-11-2003, 12:19
Verwijderd
volgens mij ist bij ons al binne 5 min gebeurt altijd
niet dat ik het erg vind, want als hij het langer doet gaat het schuren
Oud 12-11-2003, 12:27
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
juno schreef op 12-11-2003 @ 00:13:
Alles van een minuut tot een uur.
Een uur maar?

Tijd vliegt als je bezig bent vind ik altijd, op het ene moment is het 23.00 uur en dan is het ineens 2.30 uur en kan je maar beter samen gaan slapen omdat je de volgende morgen vroeg er uit moet om te gaan werken.

(Ok, dan heb ik dus voorspel en naspel er ook inzitten.)
Oud 12-11-2003, 12:47
juno
juno is offline
Citaat:
Soullar schreef op 12-11-2003 @ 13:27:
Een uur maar?

Tijd vliegt als je bezig bent vind ik altijd, op het ene moment is het 23.00 uur en dan is het ineens 2.30 uur en kan je maar beter samen gaan slapen omdat je de volgende morgen vroeg er uit moet om te gaan werken.

(Ok, dan heb ik dus voorspel en naspel er ook inzitten.)
Ik had het ook strikt over erin zitten. Na een uur gaat het wat pijn doen, en dan lukt het klaarkomen ook niet echt meer. Bovendien gaan wij er afwisselend wel en niet in, we doen tussendoor eens wat anders, dat uur is dus echt de netto-wiptijd tot het orgasme.
Oud 12-11-2003, 13:17
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
juno schreef op 12-11-2003 @ 13:47:
Ik had het ook strikt over erin zitten. Na een uur gaat het wat pijn doen, en dan lukt het klaarkomen ook niet echt meer. Bovendien gaan wij er afwisselend wel en niet in, we doen tussendoor eens wat anders, dat uur is dus echt de netto-wiptijd tot het orgasme.
haha, mooie berekening!

en ja een uur kan het idd wat gaan schuren. me knows how that feels...
Oud 12-11-2003, 15:07
Nona
Nona is offline
Het voorspel is zo veel leuker. Bij mijn vorige vriend merkte ik dat hoe langer het voorspel duurde (en dus hoe langer hij zich in had moeten houden niet klaar te komen), hoe minder lang hij erover deed tijdens het neuken. Dat vond ik niet bijzonder erg. Het is heerlijk hoor, maar na een tijdje gaat het vervelen soms (nee, zeker niet altijd ). Het kon dus van twee minuten duren tot ongeveer veertig minuten, dan was de lol er vrijwel altijd wel vanaf en vertelde ik hem dat hij er een eind aan mocht breien (wat hij dan ook gewoon kon).
Oud 12-11-2003, 16:45
Verwijderd
ligt eraan heh, kan van 10 minuten tot uren
Oud 12-11-2003, 16:50
Punkygirl
Punkygirl is offline
Als we weinig tijd hebben en flink geil zijn kunnen we binnen 5 minuten al klaar zijn maar we er zijn ook keren dat wij een half uur tot 3 kwartier bezig kunnen zijn..
Oud 12-11-2003, 17:21
Francesco
Francesco is offline
Moeilijk er een tijd aan te verbinden. Hangt ook een beetje van het meisje af.

Sommigen 'knijpen' al dan niet met opzet zo stevig met hun vaginaspieren dat ik onmogelijk langer kan inhouden dan een minuut of drie. Dus; ontspannen als je van lang houdt en aanspannen als je er snel van af wil zijn. Bij mij helpt het tenminste wel ...
Oud 13-11-2003, 00:51
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
15 minuten tot uurtje
Oud 13-11-2003, 10:49
Xanatos
Xanatos is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 12-11-2003 @ 16:07:
Het voorspel is zo veel leuker. Bij mijn vorige vriend merkte ik dat hoe langer het voorspel duurde (en dus hoe langer hij zich in had moeten houden niet klaar te komen), hoe minder lang hij erover deed tijdens het neuken. Dat vond ik niet bijzonder erg. Het is heerlijk hoor, maar na een tijdje gaat het vervelen soms (nee, zeker niet altijd ). Het kon dus van twee minuten duren tot ongeveer veertig minuten, dan was de lol er vrijwel altijd wel vanaf en vertelde ik hem dat hij er een eind aan mocht breien (wat hij dan ook gewoon kon).

15 - 45 min. ligt er aan hoe lang we de tijd hebben.
Oud 13-11-2003, 12:03
juno
juno is offline
Citaat:
Francesco schreef op 12-11-2003 @ 18:21:

Sommigen 'knijpen' al dan niet met opzet zo stevig met hun vaginaspieren dat ik onmogelijk langer kan inhouden dan een minuut of drie. Dus; ontspannen als je van lang houdt en aanspannen als je er snel van af wil zijn. Bij mij helpt het tenminste wel ...
Het is niet opzettelijk. Als je het echt erg lekker vindt, kun je dat niet tegenhouden.
Oud 13-11-2003, 12:13
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
juno schreef op 13-11-2003 @ 12:03:
Het is niet opzettelijk. Als je het echt erg lekker vindt, kun je dat niet tegenhouden.
Weet ik. Maar sommige meiden vinden het vervelend als het lang duurt en die proberen op deze manier de boel wat te versnellen
Oud 13-11-2003, 22:04
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 12-11-2003 @ 00:40:
Tot je zin hebt om te komen. Lijkt me niet zo moeilijk.
Oud 13-11-2003, 22:17
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Kwoot van Engels meisje:

"I am only statisfied by a half hour of pumping"
Oud 13-11-2003, 22:31
Verwijderd
Ik kijk niet op de klok als ik begin met neuken, over het algemeen..

meestal tot we beiden gewoon echt-niet-meer kunnen
maar eigenlijk is dat helemaal niet leuk
want dan zijn we de volgende dag zo gigantisch moe en brak, of ik iig..
nou ja, tijdens is het wel leuk.

Maar veel standjeswisseling, teruggaan naar hand -en mondwerk etc..

Ik kan echt geen tijd noemen, daar hou ik me op dat moment nou eventjes niet mee bezig (iig minsten een half uur, tenzij er gewoon geen tijd is)
Oud 14-11-2003, 09:20
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Francesco schreef op 12-11-2003 @ 18:21:

Ik ben nu ruim vijf jaar seksueel actief en ik begin pas sinds kort te beseffen dat dat knijpen zo'n effect heeft.

Ik voel me blond en zestien.
Oud 14-11-2003, 09:56
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ik hou het nooit echt bij eigenlijk
maar de tijd gaat wel altijd achtelijk snel...
Ik moet er opeens aan denken dat ik toch altijd de cd wel opnieuw moet aandrukken,, ervanuitgaanden dat een cd gemiddeld 50 minuten duurt...
Oud 14-11-2003, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 13-11-2003 @ 23:31:
Ik kijk niet op de klok als ik begin met neuken, over het algemeen..
Ik wel
Oud 14-11-2003, 15:57
Lady Jane
Lady Jane is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 12-11-2003 @ 08:57:
Meestal vind ik zo 20-30 minuten echt neuken het fijnste, maar ja, ik heb ook wel eens zin in een uur uitgebreid aan de gang zijn, of even drie minuutjes.
Oud 14-11-2003, 16:55
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 12-11-2003 @ 13:19:
bij ons ook!!.. ik ben blij dat er een voorspel bestaat want tijdens het neuken zelf gaat t er eigenlijk alleen maar om dat hij komt, want zelf voel ik er echt helemaal nix van..
Oud 14-11-2003, 17:00
juno
juno is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 14-11-2003 @ 10:20:
Ik ben nu ruim vijf jaar seksueel actief en ik begin pas sinds kort te beseffen dat dat knijpen zo'n effect heeft.

Ik voel me blond en zestien.
Op zich begrijpelijk hoor. Als je nog erg jong bent, is het zo strak dat je meer bezig bent met ontspannen zodat "hij" tenminste past. Meer wrijving door knijpen is juist vervelend. Verder is dat knijpen iets wat je zelf niet eens door hebt, dat je het doet, totdat iemand je het zegt. ( goh, jij knijpt wel hard he, je duwt me er steeds bijna uit." "He, ik, knijpen?")

Jongens kunnen zelf ook een extra stootje geven, dat is het mannelijk equivalent van knijpen. Even of wat langer de bekkenbodemspier aanspannen, (oefenen met washandjes erover hangen en gewichtheffen in de douche) en je meisje kan het niet langer tegenhouden, zelfs al liggen jullie stil.
Oud 14-11-2003, 17:15
juno
juno is offline
Citaat:
crazygirlsacha schreef op 14-11-2003 @ 17:55:
bij ons ook!!.. ik ben blij dat er een voorspel bestaat want tijdens het neuken zelf gaat t er eigenlijk alleen maar om dat hij komt, want zelf voel ik er echt helemaal nix van..
Dan doen jullie echt iets verkeerd, want als je het goed doet geniet jij er even goed van als hij.

Verander wat jullie doen. Ander tempo, andere houding, andere hoek, andere manier van binnenkomen, minder diep stoten, of misschien juist helemaal niet stoten, maar juist erin komen en draaien. Kantel zelf met je heupen, of draai, kronkel . Vinger jezelf erbij, of laat hem het doen. Maak het extra nat, en zorg dat je door het betere mondwerk echt op knappen staat voor hij in je komt. Hou je benen dicht bij elkaar, of juist erg wijd. Doe iets, varieer!

Je hebt daar echt genoeg gevoel, je lichaam moet het alleen nog even leren. Dat lukt het best als jullie langzaam en subtiel aan de slag gaan. Van alleen wippen in een straf tempo komen de meeste meisjes niet hoor
Oud 14-11-2003, 19:40
)Vampje(
)Vampje( is offline
Héél soms vind ik het na 5 minuten wel goed geweest, omdat ik bijvoorbeeld erg moe ben of de boel nogal gevoelig is van binnen -op een minder prettige manier-, maar meestal is het gewoon zo vreselijk lekker dat hij van mij wel een half uur mag doorgaan.
Probleem is dat wij houden van hard raggen, dus dan is het voor hem ook moeilijker om zijn orgasme uit te stellen..
Oud 15-11-2003, 12:06
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
Citaat:
juno schreef op 14-11-2003 @ 18:15:
Dan doen jullie echt iets verkeerd, want als je het goed doet geniet jij er even goed van als hij.

Verander wat jullie doen. Ander tempo, andere houding, andere hoek, andere manier van binnenkomen, minder diep stoten, of misschien juist helemaal niet stoten, maar juist erin komen en draaien. Kantel zelf met je heupen, of draai, kronkel . Vinger jezelf erbij, of laat hem het doen. Maak het extra nat, en zorg dat je door het betere mondwerk echt op knappen staat voor hij in je komt. Hou je benen dicht bij elkaar, of juist erg wijd. Doe iets, varieer!

Je hebt daar echt genoeg gevoel, je lichaam moet het alleen nog even leren. Dat lukt het best als jullie langzaam en subtiel aan de slag gaan. Van alleen wippen in een straf tempo komen de meeste meisjes niet hoor
thanks voor de tips meissie
Oud 15-11-2003, 21:05
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 12-11-2003 @ 13:19:

niet !! we doen 't langer

euhm 10 minuten?
Oud 15-11-2003, 21:16
DEChengst
DEChengst is offline
Neuken duurt van een kwartier tot een half uur. Met alles er om heen kunnen we wel de hele avond bezig zijn
Oud 18-11-2003, 15:34
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Zo lang mogelijk.
Oud 18-11-2003, 23:32
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 15-11-2003 @ 21:16:
Neuken duurt van een kwartier tot een half uur. Met alles er om heen kunnen we wel de hele avond bezig zijn
Weet je dat ik het zo leuk voor je vind Desje heeft een dinnetjeeee!!

sorry, volledig offtopic.
Oud 18-11-2003, 23:50
Verwijderd
Is het dan toch echt waar? Vet .

(Tevens volledig offtopic.)
Oud 19-11-2003, 00:56
Verwijderd
veel meer dan een uur, meestal uren
Oud 19-11-2003, 11:17
elledc
elledc is offline
zonder voorspel is dat 5 à 15 minuten. met voorspel duurt het soms een halfuur.
Oud 19-11-2003, 11:19
elledc
elledc is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 19-11-2003 @ 01:56:
right, dat vind ik toch wel héél lang.
Oud 19-11-2003, 12:05
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef op 19-11-2003 @ 01:56:
Seks, het 'neuken' dus, geen voor/naspel. Je gaat me echt niet vertellen dat je meer dan een uur echt aan het neuken bent, dat is niet bijster geloofwaardig.
Oud 19-11-2003, 13:22
juno
juno is offline
Je hebt van die jongens die het rustig anderhalf, twee, drie uur aan een stuk kunnen, die kunnen het zo lang rekken. Denken aan iets anders, liggen af en toe even stil, spannen een spier aan, veranderen van houding.

Door het vele rekken wordt het ook wat minder gevoelig.

Maar dat is ook weer ongedaan te maken, en dan blijkt het ook op commando te kunnen.

Rekken is meer iets voor de orale fase.
Oud 19-11-2003, 14:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 19-11-2003 @ 14:22:
Je hebt van die jongens die het rustig anderhalf, twee, drie uur aan een stuk kunnen, die kunnen het zo lang rekken.

Ik KAN het wel inhouden (ik ben niet erg gevoelig, soms lastig, vaak een voordeel), maar meestal willen we het gewoon beiden niet eindeloos uitstellen.
Oud 19-11-2003, 14:48
juno
juno is offline
Misschien wil de marathonneuker dat juist wel. En als zijn vriendin het ook lekker vindt, mijn zegen hebben ze.

Ik vond het na een tijdje toch wat minder plezant worden dat ik erna een paar dagen nauwelijks kon zitten, toen is de netto neuktijd ook drastisch ingekort.
Oud 19-11-2003, 14:50
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 19-11-2003 @ 15:48:
Misschien wil de marathonneuker dat juist wel. En als zijn vriendin het ook lekker vindt, mijn zegen hebben ze.

Ik vond het na een tijdje toch wat minder plezant worden dat ik erna een paar dagen nauwelijks kon zitten, toen is de netto neuktijd ook drastisch ingekort.
mooi verwoordt netto neuktijd
Topic gesloten

Regels voor berichten