Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2004, 21:13
Kawoutertje
Kawoutertje is offline
Vraagje: Mijn zusje heeft vrij goedkoop de AudioKey 512Mb op de kop kunnen tikken in de makro. Nu, toen de eerste gaf reeds vrij snel de geest (lees na minder dan een half uur). Onder garantie dus een nieuwe gaan halen, maar we zijn er nog steeds niet uit wat juist de oorzaak was dat die andere het zo snel begaf...

Waarschijnlijk was het gewoon een fabricagefout, maar mijn zusje dacht eigenlijk dat het lag om dat ze die AudioKey met batterij erin in de USBpoort had gestoken.

Om een lang verhaal kort te maken, een vraagje aan de Packard Bell AudioKey - eigenaars/gebruikers onder jullie: Mag je zo'n ding in je usb-poort pleuren met de batterij er nog in of moet je iedere keer opnieuw die batterij eruit halen ? (Lijkt me nogal vrij onnozel, maar je weet maar nooit met die packard bell-rommel )
Oud 20-10-2004, 21:52
Rhinus
Rhinus is offline
De mijne is kapot, dus ik kan je niet helpen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 10:41
Maradinus
Maradinus is offline
gewoon batterij erin laten zitten timminste bij mij dioet hij het nog........

het is geen rommel
Oud 21-10-2004, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Kawoutertje schreef op 20-10-2004 @ 22:13 :
Vraagje: Mijn zusje heeft vrij goedkoop de AudioKey 512Mb op de kop kunnen tikken in de makro. Nu, toen de eerste gaf reeds vrij snel de geest (lees na minder dan een half uur). Onder garantie dus een nieuwe gaan halen, maar we zijn er nog steeds niet uit wat juist de oorzaak was dat die andere het zo snel begaf...

Waarschijnlijk was het gewoon een fabricagefout, maar mijn zusje dacht eigenlijk dat het lag om dat ze die AudioKey met batterij erin in de USBpoort had gestoken.

Om een lang verhaal kort te maken, een vraagje aan de Packard Bell AudioKey - eigenaars/gebruikers onder jullie: Mag je zo'n ding in je usb-poort pleuren met de batterij er nog in of moet je iedere keer opnieuw die batterij eruit halen ? (Lijkt me nogal vrij onnozel, maar je weet maar nooit met die packard bell-rommel )
Heb hem ook een tijdje (3 maanden) gehad (128 MB). De batterij hoeft er niet uit als je hem aan de pc koppelt, hij kan er gewoon in blijven zitten, dus daar kan je probleem niet aan liggen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 13:56
Verwijderd
De batterij eruit als ie in de usb poort gaat? Dat doe ik altijd.

Je moet ze niet laten vallen, dan gaat de harde schijf die erin zit naar de kloten en dan loopt ie op bepaalde stukken vast. Ik weet niet of andere mp3spelertjes dat ook hebben, maar ik vind het vrij storend.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 21-10-2004 @ 14:56 :

Je moet ze niet laten vallen, dan gaat de harde schijf die erin zit naar de kloten en dan loopt ie op bepaalde stukken vast. Ik weet niet of andere mp3spelertjes dat ook hebben, maar ik vind het vrij storend.
Welke harde schijf? De packard bell heeft geen harde schijf
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 20:57
MaHo
MaHo is offline
Ey mensjes, ik heb net de audiokey FM gekocht, maar ik weet niet hoe je al die playmodes, zoals shuffle en repeat kan gebruiken. De radio snap ik ook niet echt, kan iemand me dat mss vertellen? ik kon namelijk geen handleiding vinden bij dat ding, slechts een opstartinstructie, garantievoorwaardes en een installatie cd-rom (maar die heb ik niet nodig met in XP)

Thanks already
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 21:29
dutch gamer
dutch gamer is offline
Ik haal altijd de batterij eruit, omdat hij anders soms nogal warm wordt als hij met usb is aangesloten.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 19:05
Verwijderd
Citaat:
m.h.87.87 schreef op 21-10-2004 @ 21:57 :
Ey mensjes, ik heb net de audiokey FM gekocht, maar ik weet niet hoe je al die playmodes, zoals shuffle en repeat kan gebruiken. De radio snap ik ook niet echt, kan iemand me dat mss vertellen? ik kon namelijk geen handleiding vinden bij dat ding, slechts een opstartinstructie, garantievoorwaardes en een installatie cd-rom (maar die heb ik niet nodig met in XP)

Thanks already
Handleiding staat op de cd-rom
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 11:44
Darko
Darko is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 21-10-2004 @ 14:56 :

Sorry krum.. Tis een flash speler, die hebben geen hd. Hd spelers zijn vaak mp3 spelers van enkele gb's..
Oud 24-10-2004, 14:05
Verwijderd
Vergeet niet dat je die zooi allemaal "veilig" moet verwijderen -- m.a.w. niet rücksichtlos dat ding d'r uit raggen als je filetransfer in Verkenner klaar is, maar even netjes met dat icoontje rechtsonderin je scherm veilig verwijderen.

Als je dat niet doet, en d'r is nog iets bezig terwijl je 'm d'r uit trekt is het einde oefening.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten