Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2004, 11:26
bloemkool
bloemkool is offline
als introductie even mn eigen verhaal, daarna zou ik graag jullie verhalen willen horen: wat deden jullie toen je (ex)vriend een giga achterlijke hufter bleek te zijn? (alleen voor mensen die slechte ervaringen hebben. aardige jongens bestaan ook, maar daar zijn andere topics voor)

ik heb net wraak genomen op mijn ex.
waarom?
hij stalkte, bedreigde, sloeg mij en soms vriendinnen van mij.
ik was alleen goed voor (naja je weet wel, tis een gozer)
en voor zn problemen. als ik wat had, was ik niet interessant.
belt ie gisteravond "ik ben verliefd op een ander meisje"

thats where the party got started

ik MOEST wraak nemen. moest gewoon. moeten als in DWANG.

hij woont door problemen thuis begeleid. dus ik heb de woonbegeleiding gebeld:

IK "met hannah jansen, bedrijfsleidster van HG (zn vorige werk)
WB"zegt u het maar
IK" ik vind het erg vervelend om te moeten mededelen, maar ik heb een klacht over een van uw clienten, de heer MD.
WB "wat is er aan de hand dan?
IK "ik heb zojuist een gesprek gehad met een van onze werkneemsters, ze klaagde over DHR MD, hij heeft haar lastiggevallen en meerdere malen bedreigd. ze heeft er een aantal maanden mee gelopen. maar nu kwam het hoge woord er dus uit. ze wil liever geen aangifte doen, omdat ze dan het hele verhaal weer op moet rakelen. maar zou u dhr MD hierop kunnen aanspreken?
WB "zeker weten! die jongen zit goed in de problemen. hoe durft ie zoiets te doen! wens de jongedame maar sterkte, dit blijft niet onbestraft.
IK "dank u hartelijk, tot ziens
WB tot ziens
Oud 28-10-2004, 11:34
Al Murphy
Al Murphy is offline
Hij mag dan al een ongelooflijke eikel zijn, maar is dat een reden om jezelf als onverdraagzaam en jaloers kreng op te gaan stellen?

Het feit dat hij volledig fout is geweest, geeft jou nog niet het recht om andere te gaan misbruiken om wraak te nemen. Het feit dat je je niet zelf rechtstreeks tov hem 'durft' te wreken, maar daarvoor in naam gaat spreken van iemand anders, en je gaat nog eens iemand anders (onrechtstreeks) ervoor benaderen, die met jullie relatie niks te maken heeft, vind ik ongelooflijk kinderachtig. Kinderachtig, en ook nog eens erg laag bij de grond.
Oud 28-10-2004, 11:36
Gammaray
Gammaray is offline
Daar kan ik over mee praten.
Wraak is een groot woord.
Maar als ik haar ooit tegen kom dan heeft ze nog wel een klap van me te goed.
Maar verder laat ik het achter me.
Ik denk er nog wel is aan maar dan vind ik het niet de moeite waard om wraak te nemen daar heb je je zelf mee.
Want ik heb nu een goeie relatie en ik steek liever daar enercie in.
Plus het is niet leuk dat het gebeurt is maar ik heb er wel van geleert
Oud 28-10-2004, 11:39
miro
miro is offline
Nou ja, dit verhaal had ik al op dk gelezen en je kunt mn reacte erop zien daar.....

Ik ben zelf van de meer kinderachtige dingen, waar je later nog lol kunt hebben

Bv:
Een ex van mij stond tegenover mij in de kroeg. Hij was al de hele avond met zijn vrienden over mij aan het praten. Dat kon je zien doordat ze de hele tijd aan het kijken waren, wijzen, lachen terwijl ze naar me keken enz. Op een gegeven moment kwam ie zelfs naar me toe om hoi te zeggen met al zijn vrienden erbij, daarna liepen ze weer terug naar hun plaats. Waarschijnlijk durfde ie niet alleen te komen. Toen ik weg ging uit de kroeg heb ik een blue curacao besteld. Ben naar m toegelopen en heb t drankje aan m gegeven tenmidden van al zijn vrienden. "Hier heb je nog een blauwtje."

[edit]heb even een verhaaltje weggehaald[/edit]

Laatst gewijzigd op 28-10-2004 om 12:08.
Oud 28-10-2004, 11:56
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 28-10-2004 @ 12:34 :
Hij mag dan al een ongelooflijke eikel zijn, maar is dat een reden om jezelf als onverdraagzaam en jaloers kreng op te gaan stellen?

Het feit dat hij volledig fout is geweest, geeft jou nog niet het recht om andere te gaan misbruiken om wraak te nemen. Het feit dat je je niet zelf rechtstreeks tov hem 'durft' te wreken, maar daarvoor in naam gaat spreken van iemand anders, en je gaat nog eens iemand anders (onrechtstreeks) ervoor benaderen, die met jullie relatie niks te maken heeft, vind ik ongelooflijk kinderachtig. Kinderachtig, en ook nog eens erg laag bij de grond.
Heb je zelf wel zo iets meegemaakt dan ?
Ben gewoon nieuwschierig maar verder heb je min of meer gelijk.
Oud 28-10-2004, 12:04
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
@bloemkool: Dom van jou dat je niet zelf de relatie veel eerder hebt beeindigt. Wees blij dat hij het heeft uitgemaakt. Verder is het natuurlijk heel zielig om iemand anders in te schakelen om wraak op hem te nemen omdat jij tijdens jullie relatie niet goed met zijn gedrag om kon gaan.
Oud 28-10-2004, 12:05
Al Murphy
Al Murphy is offline
Goh, neen, nooit meegemaakt. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit iemand zou slaan. En blijkbaar waren mijn ex'en toch beter dan dat.

Persoonlijk vond ik het al erg genoeg als mijn ex tegen iedereen die het horen wou gewoon overdreven slecht over me sprak. Dit is gewoon nog 3 stappen erger.
Oud 28-10-2004, 12:12
soultodeny
soultodeny is offline
ik zou mezelf nooit verlagen tot zijn niveau..
gewoon geen aandacht meer aan besteden
Oud 28-10-2004, 12:16
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
miro schreef op 28-10-2004 @ 12:39 :
Bv:
Een ex van mij stond tegenover mij in de kroeg. Hij was al de hele avond met zijn vrienden over mij aan het praten. Dat kon je zien doordat ze de hele tijd aan het kijken waren, wijzen, lachen terwijl ze naar me keken enz. Op een gegeven moment kwam ie zelfs naar me toe om hoi te zeggen met al zijn vrienden erbij, daarna liepen ze weer terug naar hun plaats. Waarschijnlijk durfde ie niet alleen te komen. Toen ik weg ging uit de kroeg heb ik een blue curacao besteld. Ben naar m toegelopen en heb t drankje aan m gegeven tenmidden van al zijn vrienden. "Hier heb je nog een blauwtje."

Kijk, dat is leuke wraak

Ik heb ook wel eens behoorlijk de neiging om een paar ex'en (2) helemaal in elkaar te timmeren, vooral als ik ze weer zie. Maar dat heeft toch geen zin en maakt mij alleen maar een slechter persoon dan zij ooit waren. Ik ben te trots om me te verlagen tot hun niveau en daarmee neem ik, voor mijn gevoel, al genoeg wraak.
Maar het blijft leuk om allemaal gemene plannetjes te bedenken voor ze
Oud 28-10-2004, 12:16
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Armadillo1429 schreef op 28-10-2004 @ 13:05 :
Goh, neen, nooit meegemaakt. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit iemand zou slaan. En blijkbaar waren mijn ex'en toch beter dan dat.

Persoonlijk vond ik het al erg genoeg als mijn ex tegen iedereen die het horen wou gewoon overdreven slecht over me sprak. Dit is gewoon nog 3 stappen erger.
Dat is alleen maar mooi ik hoop voor je dat je het ook niet mee maakt .
Je moet het niet zien als een aanval ik was gewoon nieuwschierig.
Want ik dacht al dat je het niet meegemaakt had aandehand van je reactie.
Oud 28-10-2004, 12:33
Verwijderd
bloemkool, ik wil graag even iets weten..
In je vorige topic op L&R waren een paar mensen van mening dat je je eerst als jongen op het forum presenteerde en nu ineens als meisje. Hoe zit dat?
Oud 28-10-2004, 12:36
miro
miro is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 28-10-2004 @ 13:33 :
bloemkool, ik wil graag even iets weten..
In je vorige topic op L&R waren een paar mensen van mening dat je je eerst als jongen op het forum presenteerde en nu ineens als meisje. Hoe zit dat?
iig het profiel van bloemkool is minder leuk:

Profiel van bloemkool

bloemkool
Hobby's: neuken op een hele vieze manier, het aanranden van cavia's met een stuk rabarber, mensen hun ogen uitsnijden en met zoutzuur overgieten, kleine kinderen eten.
Schooltype/studierichting: ik ga niet naar school ik zit meestal in de coffeeshop of ik hang wat op straat. en als ik geld heb zit ik in het internetcafe. werken doe ik heel soms maar liever niet werken is kut.
Oud 28-10-2004, 13:16
Verwijderd
Wraak is het zwakste en het meest onnodige wat je kunt doen. Tuurlijk is hij een klootzak, maar moet dat maar betekenen dat jij je tot dat niveau moet verlagen? Dan ben je toch net zo erg?
'Wat u niet wilt, dat u geschied, doet dat ook een ander niet'. Raar maar waar.

Nee, ik heb geen exen die achteraf klootzakken blijken/bleken te zijn. Het is namelijk zo dat als een persoon 'diep van binnen' een klootzak is, dat ik dat zie/ruik/voel/hoor etcetc. Dus dat het dan sowieso geen relatie is, of blijft.

Ik heb een tijdje een afkeer gehad van een ex, omdat deze altijd al een gedragspatroon had (heeft) waar ik me vreselijk aan kon ergeren, en me dus op dat moment uit de strot kwam. Dat heeft even een tijdje geduurd. Maar ik ben niet specifiek 'wraak' gaan nemen. Ik ben kortaf geweest, heb hem soms bewust uitgelokt tot uitspraken over zichzelf zodat ik mn gelijk had (eindelijk ook in zijn ogen), maar daar bereik je niets mee.

Je vreet jezelf alleen maar op, JIJ maakt je druk... waarom? Wraak? Ga door met je leven.

We zijn nu gewoon 'vrienden' gezien wij tweeën eigenlijk nogsteeds een bepaalde denkwijze hebben die niemand anders begrijpt.
Oud 28-10-2004, 14:57
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb 1 keer in mn leven wraak genomen op een ex van me, heel kinderachtig, maar op dat moment vond ik dat hij dat verdiende. Sindsdien heb ik besloten om zulke mensen in hun sop gaar te laten koken.
Oud 28-10-2004, 15:07
Drez
Drez is offline
Citaat:
miro schreef op 28-10-2004 @ 13:36 :
iig het profiel van bloemkool is minder leuk:

Profiel van bloemkool

bloemkool
Hobby's: neuken op een hele vieze manier, het aanranden van cavia's met een stuk rabarber, mensen hun ogen uitsnijden en met zoutzuur overgieten, kleine kinderen eten.
Schooltype/studierichting: ik ga niet naar school ik zit meestal in de coffeeshop of ik hang wat op straat. en als ik geld heb zit ik in het internetcafe. werken doe ik heel soms maar liever niet werken is kut.
omg
Oud 28-10-2004, 15:14
Multilot
Multilot is offline
leuke relatie was dat
Oud 28-10-2004, 15:17
Unexplained
Unexplained is offline
Mijn vingers jeuken, maar laat ik de eer aan mezelf houden...
Het zou niet echt netjes zijn om de 'vuile was' buiten te hangen.
Oud 28-10-2004, 15:33
Verwijderd
Dit heet moreel verwerpelijk...

....vrij ongeloofwaardig dat ze dit soort nieuws op deze manier door de telefoon zo voor waar aan nemen....
Oud 29-10-2004, 12:08
Sade
Sade is offline
Citaat:
soultodeny schreef op 28-10-2004 @ 13:12 :
ik zou mezelf nooit verlagen tot zijn niveau
Oud 29-10-2004, 12:10
Verwijderd
Ik zou in de eerste plaats geen relatie starten met iemand die eventueel zo uit de hoek zou kunnen komen.
Oud 29-10-2004, 13:18
-bambi-
-bambi- is offline
Ik heb weleens iets gedaan uit wraak, namelijk met de neef van mijn ex gezoend voor zijn neus.
Was best lullig maar ik had er achteraf wel erg spijt van (niet voor m'n ex maar omdat ik nix voor die neef voelde enzo en het was ook eigenlijk wel een stomme actie was )
Oud 29-10-2004, 13:52
ilse
ilse is offline
heb nog nooit wraak genomen, wel de neiging gehad..

maar had toch zoiets van laat maar zitten, dan heb ik het strax gedaan en nu kan ik hem de schuld geven. (anders krijg je van die mensen die zeggen "ja maar jij deed dit terug dus...". geen zin in)
Oud 29-10-2004, 13:57
miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb alleen toen ik 14 was een keer een knuffeltje wat ik mijn ex had gegeven tijdens de relatie gecremeerd. Maar inmiddels heb ik weinig behoefte meer aan wraak acties. Het heeft geen zin. Hoe waardeloos een jongen mij ook behandeld, dat soort moeite zal ik er niet in gaan stoppen. Ik laat hem liever links liggen.
Oud 29-10-2004, 15:28
waves
waves is offline
wraak is idd kinderachtig, maar het lucht wel op

persoonlijk denk ik dat mijn ex absoluut niet de moeite of tijd waard is die ik hem met een wraakactie geef.

Het is namelijk nog veeeel gemener (vind ik dan) om echt zo overdreven super aardig te doen dat het gewoon niet waar KAN zijn.
Oud 29-10-2004, 15:46
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Reverend schreef op 29-10-2004 @ 13:10 :
Ik zou in de eerste plaats geen relatie starten met iemand die eventueel zo uit de hoek zou kunnen komen.
Ik zou sowieso geen relatie beginnen met iemand die woonbegeleiding nodig heeft

Verder wil ik maar even zeggen dat wraak na een relatie triest is, je weet nooit waar je elkaar nog tegen gaat komen en erg goed voor je zelfrespect is het nou ook weer niet
Oud 29-10-2004, 16:32
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
bloemkool schreef op 28-10-2004 @ 12:26 :

WB"zegt u het maar
IK" ik vind het erg vervelend om te moeten mededelen, maar ik heb een klacht over een van uw clienten, de heer MD.
IK "ik heb zojuist een gesprek gehad met een van onze werkneemsters, ze klaagde over DHR MD, hij heeft haar lastiggevallen en meerdere malen bedreigd. ze heeft er een aantal maanden mee gelopen. maar nu kwam het hoge woord er dus uit. ze wil liever geen aangifte doen, omdat ze dan het hele verhaal weer op moet rakelen. maar zou u dhr MD hierop kunnen aanspreken?
WB "zeker weten! die jongen zit goed in de problemen. hoe durft ie zoiets te doen! wens de jongedame maar sterkte, dit blijft niet onbestraft.
WB tot ziens
Als je praat zoals je schrijft, zou Dhr. MD zich, samen met zijn begeleiders, slap hebben gelachen. Verder willen mannen toch alleen maar seks, maar dat had je zelf al door.
Oud 29-10-2004, 17:59
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Snuitermans schreef op 29-10-2004 @ 17:32 :
Verder willen mannen toch alleen maar seks, maar dat had je zelf al door.
vrouwen ook, dus dat scheelt
Oud 30-10-2004, 16:55
Cookie
Cookie is offline
ik denk dat je in de problemen komt met deze actie.....week wel zeker
Oud 30-10-2004, 17:33
Gaea
Gaea is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 30-10-2004 @ 17:55 :
ik denk dat je in de problemen komt met deze actie.....week wel zeker
Grote kans ja...

en terecht
Oud 30-10-2004, 17:48
Verwijderd
Kom op mensen!

DAMN hoe kunnen jullie dit serieus nemen

geez
Oud 30-10-2004, 17:56
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
alluman schreef op 28-10-2004 @ 16:33 :
...vrij ongeloofwaardig dat ze dit soort nieuws op deze manier door de telefoon zo voor waar aan nemen....
Precies. En als ze dat wel deden, dan was het niet alleen de schuld van bloemkool maar ook van de muts aan de telefoon.

Ik heb geloof ik nog nooit echt wraak genomen... Het enige is dat ik zijn beste vriend heb overtuigd geen vrienden meer met hem te zijn, maar daar was niet veel voor nodig...
Oud 30-10-2004, 20:43
Vice
Vice is offline
Citaat:
diamant_sensation schreef op 30-10-2004 @ 18:48 :
Kom op mensen!

DAMN hoe kunnen jullie dit serieus nemen

geez
Ik wilde het niet posten, maar nu jij het gedaan hebt, hoef ik je alleen nog maar te quoten.
Oud 30-10-2004, 21:55
Verwijderd
hahah ja geez verbaasd me dat er nog niemand anders dit gepost heeft , kijk alleen al naar haar profiel.

damn dat zegt toch al genoeg?!

En al die freeking n00bs maar serieus reageren

ik snap het serieus niet
Oud 31-10-2004, 09:16
miro
miro is offline
Citaat:
diamant_sensation schreef op 30-10-2004 @ 22:55 :
hahah ja geez verbaasd me dat er nog niemand anders dit gepost heeft , kijk alleen al naar haar profiel.

damn dat zegt toch al genoeg?!

En al die freeking n00bs maar serieus reageren

ik snap het serieus niet
n00bs?

Niet iedereen kijkt naar iemands profiel/posts voordat ie een reactie plaatst.
Oud 31-10-2004, 10:02
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 31-10-2004 @ 10:16 :
n00bs?

Niet iedereen kijkt naar iemands profiel/posts voordat ie een reactie plaatst.

Daar heb je gelijk in , maar bloemkool heeft de afgelopen tijd al veel te vage topics geopend en reacties geposts en et lijkt mij sterk dat mensen dat niet opgevallen is.
Oud 31-10-2004, 10:23
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik zou wel wat beters te doen hebben om nog aan zo'n eikel te denken
Oud 31-10-2004, 10:49
meisje
meisje is offline
Citaat:
bloemkool schreef op 28-10-2004 @ 12:26 :
als introductie even mn eigen verhaal, daarna zou ik graag jullie verhalen willen horen: wat deden jullie toen je (ex)vriend een giga achterlijke hufter bleek te zijn? (alleen voor mensen die slechte ervaringen hebben. aardige jongens bestaan ook, maar daar zijn andere topics voor)

ik heb net wraak genomen op mijn ex.
waarom?
hij stalkte, bedreigde, sloeg mij en soms vriendinnen van mij.
ik was alleen goed voor (naja je weet wel, tis een gozer)
en voor zn problemen. als ik wat had, was ik niet interessant.
belt ie gisteravond "ik ben verliefd op een ander meisje"

thats where the party got started

ik MOEST wraak nemen. moest gewoon. moeten als in DWANG.

WB"zegt u het maar
WB tot ziens
Jij bent echt een gemeen kutwijf.
Oud 31-10-2004, 10:50
Verwijderd
Met issues.
Oud 31-10-2004, 11:24
Verwijderd
bloemkool, ik sluit dit topic nu.. iik vind je niet echt geloofwaardig.. en er zijn meer leden die er zo over denken. Ik heb je hier ergens in dit topic een vraag gesteld waar ik nog graag antwoord op wil hebben.. dus mocht je er van balen dat je topic dicht is: stuur me een PM en beantwoord m'n vraag.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten