Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ben gewoon nieuwschierig maar verder heb je min of meer gelijk.
||
Citaat:
![]() ![]() Kijk, dat is leuke wraak ![]() Ik heb ook wel eens behoorlijk de neiging om een paar ex'en (2) helemaal in elkaar te timmeren, vooral als ik ze weer zie. Maar dat heeft toch geen zin en maakt mij alleen maar een slechter persoon dan zij ooit waren. Ik ben te trots om me te verlagen tot hun niveau en daarmee neem ik, voor mijn gevoel, al genoeg wraak. Maar het blijft leuk om allemaal gemene plannetjes te bedenken voor ze ![]()
||
Citaat:
![]() Je moet het niet zien als een aanval ik was gewoon nieuwschierig. Want ik dacht al dat je het niet meegemaakt had aandehand van je reactie.
||
Citaat:
Profiel van bloemkool bloemkool Woonplaats: de vuilnisbelt bij de familie aids. Hobby's: neuken op een hele vieze manier, het aanranden van cavia's met een stuk rabarber, mensen hun ogen uitsnijden en met zoutzuur overgieten, kleine kinderen eten. Schooltype/studierichting: ik ga niet naar school ik zit meestal in de coffeeshop of ik hang wat op straat. en als ik geld heb zit ik in het internetcafe. werken doe ik heel soms maar liever niet werken is kut. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder wil ik maar even zeggen dat wraak na een relatie triest is, je weet nooit waar je elkaar nog tegen gaat komen en erg goed voor je zelfrespect is het nou ook weer niet ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
en terecht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb geloof ik nog nooit echt wraak genomen... Het enige is dat ik zijn beste vriend heb overtuigd geen vrienden meer met hem te zijn, maar daar was niet veel voor nodig...
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Niet iedereen kijkt naar iemands profiel/posts voordat ie een reactie plaatst. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar heb je gelijk in , maar bloemkool heeft de afgelopen tijd al veel te vage topics geopend en reacties geposts en et lijkt mij sterk dat mensen dat niet opgevallen is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||