Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2002, 13:43
Gilo
Gilo is offline
Hellowwwww,

Ik heb zeer raar beeld tijdens het spelen van Midmad 1 &2. Het beeld zie je wel maar ondertussen zie ik allerlei balken en toestanden door het beeld heen flippen.

Videokaart: GeForce 4 440mx
Proc. AMD 2000+
256 mb

weet iemand wat dit probleem is?

alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2002, 14:35
GeritoDM
GeritoDM is offline
Mja heb ik ook gehad... moet je of een nieuwe driver downen, of je zet em in lagere resolutie en zonder specifieke hardwareondersteuning oid... toen deed ie het wel.
Oud 16-05-2002, 17:32
Orion84
Orion84 is offline
idd, is een driver probleem, had dat ook bij NFS 5 (porsche)
te oude drivers, of drivers die niet goed met directx werken

ik had de detonators gedownd voor geforce 2 mx, en daar deed ie niet mee, met de speciale drivers van hercules wel.
Oud 16-05-2002, 20:09
Hellracer_NL
Hellracer_NL is offline
Ik had er ook last van. Moet je eens de mensen uit zetten die er rond lopen is het over. Staat in options. Maar als het goed is staat er op de cd ook een file voor geforce kaarten. Moet je maar eens kijken.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 22:33
Gilo
Gilo is offline
zou het niet kunnen liggen aan XP zelf? Want toen ik het spel speelde op mijn oude computer (WIN 98 SE) daar draaide het gewoon perfect op ?!

En als ik dus de drivers van mijn GeForce wil vervangen door welke zou ik dat moeten doen? En heb je daar dan de URL van?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 09:48
Hellracer_NL
Hellracer_NL is offline
Je moet maar eens op de cd kijken voor die patch. Mijn broer en ik hebben alle twee een geforce en hadden het zelfde probleem als jou en na die patch is het weg.
Maar hier heb je de link:
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows2000

Is voor win xp en win 2000

Laatst gewijzigd op 17-05-2002 om 09:50.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 11:57
Jozzy
Jozzy is offline
Ik kan deel 2 niet eens opstarten... Tijdens het laden hoor je ineens het Standaardgeluid (PLING!!!!!!!!) en dan hangt 'ie..... Van alles geprobeerd, safemodus, no sound, enz enz, ik kan alleen geen nieuwe drivers downen voor m'n videokaart want de bestanden waar de asuswebsite naar toe linkt, bestaan gewoon niet

Deel 1 weet ik niet, heb ik niet.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 13:59
Hellracer_NL
Hellracer_NL is offline
Heb boven in mijn bericht een link gezet voor drivers van jou video kaart zijn van nvidia zelf zijn veel beter als die divers van jouw fabrikant. Ik zelf heb een van hercules en die drivers van mijn fabrikant zuigen en die van nvidia nie!

Trouwens hier nog die link:
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 17:54
Gilo
Gilo is offline
Citaat:
Hellracer_NL schreef:
Heb boven in mijn bericht een link gezet voor drivers van jou video kaart zijn van nvidia zelf zijn veel beter als die divers van jouw fabrikant. Ik zelf heb een van hercules en die drivers van mijn fabrikant zuigen en die van nvidia nie!

Trouwens hier nog die link:
moet ik dan de drivers downloaden of de patch van 1.1 mb?

alvast bedankt !!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 19:24
psygnosos
psygnosos is offline
Dat ligt dus aan 2 dingen:
welke windows versie, er zijn meerdere XP patches uit en aan het feit of je ze wel legaal hebt....(ik weet t, illegale kopies, die bestaan toch niet ) Maar stel theoretisch dat je een illegaal versie van deel 1 & 2 hebt (foei voor de mensen die dit hebben ), en je gooit er de XP patch over, dan heb je alleen nog maar deel 1 over, deel 2 doet t niet meer, want hij gaat om een cd zeuren (die je wel moet hebben, maar daar twijfel ik niet aan..... )
Mzzl
Reageren

Regels voor berichten