Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het moeilijk om te kiezen. In Zeeland, Limburg en Friesland ben ik nooit geweest. Van Brabant heb ik enkel jaren terug de Efteling gezien, van Groningen alleen Groningen, van Zuid-Holland enkel Den Haag en van Noord-Holland Amsterdam. Van Flevoland alleen jaren terug een museum, van Utrecht alleen station Utrecht en Amersfoort. Blijft over: Overijssel, Drenthe en Gelderland. De keuze valt denk ik op Drenthe. Leuk sfeertje ook daar.
![]() |
![]() |
|
overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel, overijssel.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() @ nare man > Wat is er zo geweldig aan Utrecht? Woon er zo ongeveer maar heb er nog nooit iets geweldigs aan kunnen ontdekken eigenlijk.... Mooie stad hoor, maar niets meer dan dat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn Eerste Kwartet Gunvald | 68 | 17-03-2021 20:22 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #106 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 14:30 | |
Flora & Fauna |
nijlgans .....hier!? kleine wicca | 35 | 25-05-2005 23:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
15 feb demontratie tegen oorlog in irak! blegh! | 560 | 16-02-2003 16:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor of tegen een aanval op Irak Rafael | 5 | 12-02-2003 11:21 | |
ARTistiek |
Meisjes uit Zwolle Ringmaster | 9 | 25-08-2001 18:55 |