Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2002, 19:59
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Ik merk bij een vriendin van me altijd heel sterk dat ze nogal overgevoelig reageert als ze aandacht krijgt van een man. Vaak vond ze de man in kwestie dan in de eerste instantie niet eens aantrekkelijk ofzo, maar puur (denk ik ) omdat hij zoveel aandacht aan haar schenkt, gaat ze op een hele andere manier naar hem kijken..

In principe is dat natuurlijk niet zo raar, want relaties ontstaan zeer vaak volgens zo'n actie -> reactie 'systeem'.

Maar toch vind ik het een beetje vaag.. Komt zoiets nou voort uit onzekerheid (ookal is het een knappe meid om te zien) of is ze gewoon aandachtsgeil en wil ze door een dergelijke reactie de aandachtgevers opeisen als het ware. Zodat haar ego steeds opnieuw gestreeld kan worden

Hmz.. beetje vage topic dit maar ik vinnet gewoon interessant
Oud 15-03-2002, 20:25
Verwijderd
Ken nog zo'n geval...
Misschien wil ze wel gewoon door iedereen mooi/lief gevonden worden. Misschien vindt ze het inderdaad geil dat "alle" mannen haar willen. Het is waarschijnlijk gewoon een leuk spelletje, en natuurlijk is aandacht leuk. Het kan ook uit onzekerheid zijn, en daarom is die aandacht fijn...dat geeft haar toch bevestiging, dat ze wel mooi is enzo...

Kweet het verder ook niet. Ik moet zeggen dat het best heerlijk is om veel aandacht te krijgen, maar dan vooral omdat je zo leuk spelletjes kan spelen dan (samen met mijn vriend ).
Kan hij lekker het jaloerse vriendje spelen haha!
Maar ik weet niet hoe dit bij jouw vriendin zit? Heeft ze al een vriend? En krijgt ze veel aandacht van jongens? Is ze erg onzeker? Doet ze ook dingen om de aandacht te trekken? En blijft het ook bij de aandacht of doet ze ook "meer" met zulke mensen...?

Kweenie, er zijn zoveel dingen die mee kunnen spelen en het zouden zoveel redenen kunnen zijn. Misschien moet je het haar eens vragen?

En jah, natuurlijk: iemand die je aandacht geeft, geef je zelf natuurlijk meer aandacht terug dan iemand die je geen aandacht geeft.
Sommige meisjes vinden makkelijke jongens leuk (jongens die de aandacht vanzelf geven) en storten zich daar helemaal op. Andere meisjes zoeken juist uitdagingen (juist jongens die ongeinteresseerd doen) en gaan alles doen om hun aandacht te krijgen...

Als je het aan mij vraagt gaat het gewoon om een spelletje en daarbij zal vast en zeker der ego wel gestreeld worden. Maja daar is nix ergs aan
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 20:27
CleoWoman
CleoWoman is offline
Vrouwen vinden het over het algemeen wel leuk om aandacht te krijgen van mannen, maar dat ze zo extreem reageert lijkt me ook niet echt normaal. Misschien dat ze dat meer nodig heeft om haar ego een beetje op te halen en daarom zo reageert.Ieder zijn eigen manier.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 20:42
luckyleo
luckyleo is offline
Ik ken ook wel meer van dat soort meiden. Deze hebben altijd heel korte relaties omdat ze al heel gauw gek van iemand zijn als deze aandacht aan hun schenkt.
Meestal gata dat wel over als ze ouder worden.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 21:59
Jeronimo
Jeronimo is offline
laat maar

[Dit bericht is aangepast door Jeronimo (15-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 15-03-2002, 23:11
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Maar ik weet niet hoe dit bij jouw vriendin zit? Heeft ze al een vriend?
Tis allemaal een beetje vaag met haar. Ik kan haar nooit zo goed peilen.. Ze wil geen vriend, maar vind wel meerdere jongens attractive. Verder niks. Ze heeft een x gezegd dat ze zich zou kunnen voorstellen dat ze met bepaalde jongens zou kunnen/willen zoenen, maar tegelijkertijd doet ze dat toch niet (wat ik wel zo verstandig vind) omdat ze daardoor onterechte hoop bij hen opwekt. Dus gewoon zoenen, puur voor de seksuele aantrekkingskracht.. Hmz.. jah.. kan hč?

Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
En krijgt ze veel aandacht van jongens? Is ze erg onzeker? Doet ze ook dingen om de aandacht te trekken? En blijft het ook bij de aandacht of doet ze ook "meer" met zulke mensen...?
Verder is ze niet overdreven onzeker ofzo.. Ze krijgt heel veel aandacht van het mannelűk geslacht, maar toch heeft ze blijkbaar.. ja, iets van bevestiging nodig. Best tegenstrijdig.

Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Sommige meisjes vinden makkelijke jongens leuk (jongens die de aandacht vanzelf geven) en storten zich daar helemaal op. Andere meisjes zoeken juist uitdagingen (juist jongens die ongeinteresseerd doen) en gaan alles doen om hun aandacht te krijgen...
jah, dat is zéker waar, been there too

thanx voor je reactie iig
Oud 15-03-2002, 23:12
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Jeronimo schreef:
laat maar

[Dit bericht is aangepast door Jeronimo (15-03-2002).]
Oud 15-03-2002, 23:21
Verwijderd
Klinkt als mij... behalve dan dat knap
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 09:12
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
Morgan schreef:
hier idem dito en al die aandacht dan, en als ik die krijg zie ik het als troost
Oud 16-03-2002, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
idem
Met citaat reageren
Oud 16-03-2002, 19:48
Verwijderd
Citaat:
apart persoontje schreef:
hier idem dito en al die aandacht dan, en als ik die krijg zie ik het als troost
Oh dat niet, ik bedoel, ik weet dat er best jongens zijn die mij aantrekkelijk vinden *lacht ze allemaal uit* Maar dat is niet omdat ik nou zo knap ben, ...

Ik heb wel dat als een jongen aandacht aan mij besteedt, ik beter naar hem kijk en dan kan mij zo opeens opvallen hoe leuk hij eigenlijk is (of niet, maar over die gevallen hebben we het nu niet). En als ik iemand meer dan leuk ga vinden kan dat alleen als er een soort spel is van kijken en terug kijken, wanneer je al weet dat hij je ook leuk vind...
Dat is lang geleden dat dat gebeurde
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten