Ken nog zo'n geval...
Misschien wil ze wel gewoon door iedereen mooi/lief gevonden worden. Misschien vindt ze het inderdaad geil dat "alle" mannen haar willen. Het is waarschijnlijk gewoon een leuk spelletje, en natuurlijk is aandacht leuk. Het kan ook uit onzekerheid zijn, en daarom is die aandacht fijn...dat geeft haar toch bevestiging, dat ze wel mooi is enzo...
Kweet het verder ook niet. Ik moet zeggen dat het best heerlijk is om veel aandacht te krijgen, maar dan vooral omdat je zo leuk spelletjes kan spelen dan (samen met mijn vriend

).
Kan hij lekker het jaloerse vriendje spelen haha!
Maar ik weet niet hoe dit bij jouw vriendin zit? Heeft ze al een vriend? En krijgt ze veel aandacht van jongens? Is ze erg onzeker? Doet ze ook dingen om de aandacht te trekken? En blijft het ook bij de aandacht of doet ze ook "meer" met zulke mensen...?
Kweenie, er zijn zoveel dingen die mee kunnen spelen en het zouden zoveel redenen kunnen zijn. Misschien moet je het haar eens vragen?
En jah, natuurlijk: iemand die je aandacht geeft, geef je zelf natuurlijk meer aandacht terug dan iemand die je geen aandacht geeft.
Sommige meisjes vinden makkelijke jongens leuk (jongens die de aandacht vanzelf geven) en storten zich daar helemaal op. Andere meisjes zoeken juist uitdagingen (juist jongens die ongeinteresseerd doen) en gaan alles doen om hun aandacht te krijgen...
Als je het aan mij vraagt gaat het gewoon om een spelletje en daarbij zal vast en zeker der ego wel gestreeld worden. Maja daar is nix ergs aan