Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2002, 10:47
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Hoi Hoi allemaal..
Ik heb een paar vraagjes waar ik al een tijdje antwoord op wil.
1: Als ik mezelf heb gevingerd dan komt er na een tijdje een wittig-doorzichtig spul uit.. en de volgende dag komt 't nog.
Ik vind dit vervelend en weet niet echt wat het is.
Ik heb hier meestal alleen maar last van als ik mezelf heb gevingerd, en ben klaar gekomen. weet iemand wat dit is??

2: Ik ben nu een maand aan de pil en het gaat wel goed.. tot nu , maar ik ga morgen ergens heen.. en ik ben dinsdag ongesteld geworden en nouw vroeg ik me af hoelang het ongeveer duurt dat je ongesteld bent.. ik las 4 dagen?!
Maar ik ben voor het eerst ongesteld sinds ik de pil slik.. en ik had al eerder een berichtje achter gelaten dat ik microgynon(ofzow..) slikte en dat er toen een paar meisjes 2-3 weken ongesteld waren.
Vertel me a.u.b dat ik dat niet ben.. en hoelang ik het dan wel ben

3:Ik heb al bijna een jaar nu een vriend.. en onze 1e keer (toen hij me dus ontmaagde) was niet echt bijzonder vond ik, had toen problemen enzow.
En ik zou dat eigenlijks nog een keer zeg maar,
goed willen maken op de één of andere manier.. over willen doen.
Vinden jullie dat dit kan.. of vinden jullie je 1e keer is gedaan!
En daar verander je NIKS aan?

Bedankt Iniedergeval -xxx-jes Somebody Special
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 10:50
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Blue*Angel schreef:
Hoi Hoi allemaal..
Ik heb een paar vraagjes waar ik al een tijdje antwoord op wil.
1: Als ik mezelf heb gevingerd dan komt er na een tijdje een wittig-doorzichtig spul uit.. en de volgende dag komt 't nog.
Ik vind dit vervelend en weet niet echt wat het is.
Ik heb hier meestal alleen maar last van als ik mezelf heb gevingerd, en ben klaar gekomen. weet iemand wat dit is??

2: Ik ben nu een maand aan de pil en het gaat wel goed.. tot nu , maar ik ga morgen ergens heen.. en ik ben dinsdag ongesteld geworden en nouw vroeg ik me af hoelang het ongeveer duurt dat je ongesteld bent.. ik las 4 dagen?!
Maar ik ben voor het eerst ongesteld sinds ik de pil slik.. en ik had al eerder een berichtje achter gelaten dat ik microgynon(ofzow..) slikte en dat er toen een paar meisjes 2-3 weken ongesteld waren.
Vertel me a.u.b dat ik dat niet ben.. en hoelang ik het dan wel ben

3:Ik heb al bijna een jaar nu een vriend.. en onze 1e keer (toen hij me dus ontmaagde) was niet echt bijzonder vond ik, had toen problemen enzow.
En ik zou dat eigenlijks nog een keer zeg maar,
goed willen maken op de één of andere manier.. over willen doen.
Vinden jullie dat dit kan.. of vinden jullie je 1e keer is gedaan!
En daar verander je NIKS aan?

Bedankt Iniedergeval -xxx-jes Somebody Special
1 volgens mij is dat witte spul gewoon witte vloed en dat heb je altijd dus niet alleen na t vingeren (das waarschijnlijk gewoon toeval)

2 ik neem altijd me laatste pil op woensdag in en maandag word ik altijd ongesteld tot vrijdag

3 je kunt een hele romantische avond organiseren voor jullie tweetjes met romantische muziek en kaarjes enzo laat je fantasie te werk gaan!!!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 11:08
Verwijderd
als je slim bent kien je het met de pil zo uit dat je net niet in het weekend ongesteld bent
[gaat niet altijd]
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 11:15
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
ooooh.. slim ik slik nu toch een maand pas de pil
en ik ben dinsdag ongesteld geworden maar nu vraag ik me eigen af.. hoelang ik ongesteld blijf.. dat was mijn vraag ik kan e nu toch al niks meer aan veranderen ik ga morgen naar sixflags..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 11:16
youriw
youriw is offline
3. kijk, opnieuw doen kan niet, gebeurt is gebeurt, maar dat wil niet zeggen dat je het niet nog eens goed over kunt doen ... dus inderdaad, met kaarsjes of massageolie of weet ik veel wat, maar maak er een gezellige avond van ... maar pas op, leg de nadruk niet op het 'moeten', je hebt gewoon sex als je daar dan zin in hebt, niet omdat het die avond moet natuurlijk
maar geniet van elkaar, dan komt het wel goed denk ik ...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 11:48
Verwijderd
3. Jah je 1e keer is dus eigenlijk al geweest idd, maar net alsof iemand dat bijhoudt. Als jij je 2e keer als 1e keer wilt beschouwen, moet je dat gewoon doen.
Ik ga dat ook zo doen, want ik heb spijt van m'n 1e keer, dus zorg ik dat ik van die 2e keer geen spijt heb, zodat ik me die eeuwig als 1e vrijpartij kan onthouden
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 11:50
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
saffie schreef:
3. Jah je 1e keer is dus eigenlijk al geweest idd, maar net alsof iemand dat bijhoudt. Als jij je 2e keer als 1e keer wilt beschouwen, moet je dat gewoon doen.
Ik ga dat ook zo doen, want ik heb spijt van m'n 1e keer, dus zorg ik dat ik van die 2e keer geen spijt heb, zodat ik me die eeuwig als 1e vrijpartij kan onthouden
heel slim
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Blue*Angel schreef:
ooooh.. slim ik slik nu toch een maand pas de pil
en ik ben dinsdag ongesteld geworden maar nu vraag ik me eigen af.. hoelang ik ongesteld blijf.. dat was mijn vraag ik kan e nu toch al niks meer aan veranderen ik ga morgen naar sixflags..
Ik wordt het ook altijd op dinsdag, en dan is het hevig tot en met donderdag, en vrijdag en zaterdag ist bijna niks meer hoor. Dus dan heb je der in elk geval bijna geen last meer van!!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 12:14
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Ik vond de 1e keer dus niet veel aan..
Was er nog eigenlijks nog niet aan toe.
We hebben het al vaker gedaan dan 1x..
Maar ik wil het gewoon een keer overdoen.. romantisch van alles en nog wat.
Want dat mis ik nog een beetje.
Bedankt allemaal doeii xxx
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 13:03
Pink panter
Pink panter is offline
Jeah right
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 13:16
M@TRIX
M@TRIX is offline
1e keer moet je goed aanpakke en nie verneuke net als mij.... das t enige dak ff kwijt wou...

Regels voor berichten