Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
eerlijk gezegt, vond ik dit wel een mooi/leuk gedicht (ook al heb ik m zelf geschreven
![]() omdat het een keer ergens anders over gaat dan alleen maar negatieviteit en melancholiek...zulke gedichten schrijf ik altijd en ik wilde eens wat anders, ondanks dit ook geen vrolijk gedicht is... het valt me op dat er meer droevigere gedichten geschreven worden dan vrolijke...hoe komt dat eigenlijk? ik heb gister geprobeerd een vrolijk gedichtje te schrijven alleen lukte het me voor geen meter...ik weet echt niet waarom...wat is dat toch?
|
mja maar, de meeste mensen zijn ipc makkelijker in het uiten van vreugde gevoelens dan droevige...in het sociale leven....misc dat het op papier dan makkelijker is om hun droevigheid te uiten? mja ik vroeg het me gewoon...omdat het mij zelf (ook) niet echt lukt om een vrolijk gedichtje te schrijven, behalve een sinterklaas gedichtje
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Stelling TBS MarlinHooijer | 1 | 04-02-2012 10:53 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
belangrijk!!!! gevangenisstraffen in Nederland!!! nielsneliz | 23 | 08-07-2009 23:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Man zit 15 jaar onterecht in tbs-kliniek hookee | 36 | 23-03-2009 20:10 |