Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jah maar als zij wel een boel over zichzelf vertelt gaat ze er waarschijnlijk van uit dat jij dat ook zou doen als je wat te melden had
![]() Of je bent gewoon haar favoriete praatpaal. Zou ut haar ook zeggen, of gewoon lomp een keer 'het gaat goed met me, dank je voor het vragen'. Uh, als ik op de msn zit is het normaal dat de eerste die iets zegt, ook eerst vraagt hoe het is met de ander. Gewoonte of zo, maar wel handig. |
![]() |
|
he moenbase, ik krijg een beetje het idee dajet over mij hebt, volgens mij vraag ik nooit hoe t met je gaat
en ik val je voortdurend lastig met mijn problemen enzow nouw zeg je wel altijd dat je dat niet erg vindt, maar ik zou me best voor kunnen stellen daje dat niet zo leuk vindt ik vind het zo bemoeierig staan om vanalles te vragen, dat je dat soort dingen uit jezelf moet zeggen, of niet als je niet zelf ergens mee komt ga ik er eigenlijk vanuit dat je het niet tegen me WILT zeggen, het is niet zo dat ik niet geinteresseerd ben in je maar even vragen: "hoe ist?" is een kleine moeite, je hebt gelijk dat dat wel vriendelijk staat ik chat eigenlijk vooral met mensen die ik (bijna) dagelijks zie en dan vraag je dat gewoon niet oh ik voel me echt vreselijk ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door moenbase (17-03-2002).]
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Haar initatief laten nemen? nickje12 | 10 | 20-06-2011 21:49 | |
De Kantine |
Br33z4h-cultuur[De ontwikkeling van een internetgeneratie} DG | 23 | 20-08-2004 18:08 | |
Liefde & Relatie |
Vriendschap die van 1 kant komt... peaceflower | 21 | 25-05-2003 17:11 | |
ARTistiek |
lord of the rings tekening prinses eowyn | 12 | 05-12-2002 14:41 | |
De Kantine |
De BrEeZaH-cultuur, de ontwikkeling van een internetgeneratie. Verwijderd | 96 | 29-08-2002 11:32 | |
Liefde & Relatie |
opdringerig(???) me-myself&anne | 5 | 06-06-2002 19:16 |