Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
jij vergeet in jouw logica altijd de liefde en houden van, dat is een 'klein detail' waar je over struikeld [Dit bericht is aangepast door apart persoontje (13-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit was een reactie op soulless, iets wat de overleving van het menselijk ras bevordert, nl niet zorgen voor de zieken. Maar dit is weer compleet offtopic ![]() |
![]() |
|
jah abt, zet ze maar weer lekker ff in 1 hokkie, alsof dat al niet genoeg gebeurt in de samenleving.
Ze komen in de menopauze en dan wat??? Kan je dan gelijk niet meer verliefd worden op hun? Zijn ze dan ook gelijk anders? Dan is t netzoals mensen (mannen & vrouwen) die onvruchtbaar zijn geworden door een bepaalde ziekte ofsow: ze kunnen niet meer voor t nageslacht zorgen dus ze zijn geen mensen meer om van te houden? Als je dan òòk gelijk zow bekijkt maakt t HELEMAAL niet uit hoe oud ze zijn. Denk 's na!! Het leven is veel belangrijker dan geboren worden, groeien, neuken, kind verzorgen en doodgaan! Want zow simpel zitten we niet in elkaar. Mensen vallen op elkaar om hoe ze zijn, niet of ze vruchtbaar zijn of niet. sorry maar dit moest ik toch ECHT ff kwijt.
||
![]() |
Citaat:
Hehe, waarom masturberen kleuters dan al? Waarom worden mensen ook onder hun 21e al ontzettend geil (juist dan!) en zijn mensen vanaf hun 12e ofzo al vruchtbaar? Bovendien hoef je echt niet te leren. Als jij alleen maar van dit soort logica toepast zal ik dat ook even gaan doen. Ik blijf bij mijn stelling. Zo snel mogelijk zoveel mogelijk kinderen scoren. Zwakke en zieke mensen geen enkele hulp bieden. Dat is logica, vertel mij eens wat daar fout aan is. En baseer dit aub op logica, niet op judeo-christelijk gezwam.
||
![]() |
Citaat:
Dus jij wil zeggen dat als je na je 45e (opnieuw) single bent, je maar beter zelf moord kunt plegen..... :roleyes: Er zijn genoeg mensen die na hun 45e een tweede liefde hebben gevonden, of misschien wel hun eerste, en da gaat ook allemaal hardstikke goed, dus nee je hebt wéér eens ongelijk
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ik denk t niet... mensen hebben elkaar nodig. Snap je? aan die logica die je momenteel gebruikt zitten nog zeeer veel gaten. Probeer ze eerst op te vullen en post ze DAN neer.
||
Citaat:
![]()
|
mannen menopauze? mannen kunnen kinderen verwekken tot in de eeuwigheid is het niet?
![]() Dat de hormoonspiegel verandert bij vrouwen betekent precies dat , niet dat ze geen vrouw meer zijn. Als ik het goed begrijp zijn vrouwen waar de hormoon spiegel niet goed werkt dus ook geen vrouwen meer? o.o
||
Citaat:
2)Vrouwen zijn vrouwen. Je moet hun respecteren en niet als een stuk vlees behandelen. Want dan kan ik ook zeggen; mannen die in een klooster werken zijn geen echte mannen omdat ze blijkbaar alleen aan sex(-gerelateerde) onderwerpen denken terwijl dat in tegenstrijding van het 'geloof' daar is. ![]() [Dit bericht is aangepast door Darkened Sky (17-03-2002).]
|
![]() |
|
|