Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2002, 20:26
de abt van sion
de abt van sion is offline
i

Laatst gewijzigd op 04-07-2014 om 04:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2002, 20:27
Verwijderd
je krigt een dikke pakkerd van me, ongelooflijk hoe je't iedere keer weer verzint

je grootste fan

Wim Wok
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 22:45
Verwijderd
En wéér daarna wegrotten in een bejaardencel.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 01:42
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Die visie is me te negatief. Die deel ik niet. Wegrotten?!
negatief, maar wel realistisch.

Oud 13-03-2002, 01:56
soulless
soulless is offline
Voor die tijd hoef je ook niet te leren hoor. De mensheid zou een veel grotere kanss hebben op overleven als iedereen op z'n twaalfde ofzo kinderen kreeg( gemiddelde vruchtabare leefteijd) en de ziekenzorg werd afgeschaft.

Ik ga nu ook alles logisch aanpakken en abt er volledig uitzeuren.
Oud 13-03-2002, 08:12
Verwijderd
Citaat:
soulless schreef:
Voor die tijd hoef je ook niet te leren hoor. De mensheid zou een veel grotere kanss hebben op overleven als iedereen op z'n twaalfde ofzo kinderen kreeg( gemiddelde vruchtabare leefteijd) en de ziekenzorg werd afgeschaft.
Idd! Kreupel of ziek? --> afschieten. (<-- smiley stond er eerst niet)
Doen we ook met dieren die pijn hebben, en aangezien we zelf ook dieren zijn: waarom zouden we onszelf anders behandelen?

Misschien ook wel een leuke stelling voor abt

Ben wel btje offtopic bezig...

[Dit bericht is aangepast door eddie (13-03-2002).]

[Dit bericht is aangepast door eddie (13-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 13:59
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
echte vrouwen meer en mannen geen echte mannen. Eigenlijk vallen ze weer terug in de kindertijd.
En wie wil er nu een relatie met een bejaard kind? Niemand toch?
Iemand die van da bejaarde kind houdt, lijkt me logisch.
jij vergeet in jouw logica altijd de liefde en houden van, dat is een 'klein detail' waar je over struikeld

[Dit bericht is aangepast door apart persoontje (13-03-2002).]
Oud 13-03-2002, 14:02
HeinekenBeer
HeinekenBeer is offline
Citaat:
eddie schreef:

Idd! Kreupel of ziek? --> afschieten.
Doen we ook met dieren die pijn hebben, en aangezien we zelf ook dieren zijn: waarom zouden we onszelf anders behandelen?

Misschien ook wel een leuke stelling voor abt

Ben wel btje offtopic bezig...

[Dit bericht is aangepast door eddie (13-03-2002).][/B]
Ik weet niet of je dit serieus meent, maar ik denk dat je wel anders zou praten als je zelf zoiets meemaakt.

Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 14:18
Verwijderd
Citaat:
HeinekenBeer schreef:
Ik weet niet of je dit serieus meent, maar ik denk dat je wel anders zou praten als je zelf zoiets meemaakt.

Tuurlijk meen ik dit niet echt. Ik was een smiley vergeten (staat er nu wel)...

Dit was een reactie op soulless, iets wat de overleving van het menselijk ras bevordert, nl niet zorgen voor de zieken.

Maar dit is weer compleet offtopic
Met citaat reageren
Oud 13-03-2002, 19:45
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
jah abt, zet ze maar weer lekker ff in 1 hokkie, alsof dat al niet genoeg gebeurt in de samenleving.
Ze komen in de menopauze en dan wat??? Kan je dan gelijk niet meer verliefd worden op hun? Zijn ze dan ook gelijk anders? Dan is t netzoals mensen (mannen & vrouwen) die onvruchtbaar zijn geworden door een bepaalde ziekte ofsow: ze kunnen niet meer voor t nageslacht zorgen dus ze zijn geen mensen meer om van te houden? Als je dan òòk gelijk zow bekijkt maakt t HELEMAAL niet uit hoe oud ze zijn. Denk 's na!! Het leven is veel belangrijker dan geboren worden, groeien, neuken, kind verzorgen en doodgaan! Want zow simpel zitten we niet in elkaar.
Mensen vallen op elkaar om hoe ze zijn, niet of ze vruchtbaar zijn of niet.

sorry maar dit moest ik toch ECHT ff kwijt.
Oud 14-03-2002, 00:11
soulless
soulless is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Dank voor je reactie. Maar je kunt er niet omheen: mensen van ná de p/menopauze zijn - evanals mensen van vóór hun 21e - aseksueel. Wanneer er sprake is van ware liefde, zal er zeker iemand van ieman na de overgang kunnen houden, ja, maar op zo iemand verliefd worden... Ik denk ook niet dat dat goed is. Een relatie beginnen met een uitgeblust iemand. Dat is vragen om moeilijkheden.
Mensen voor hun 21e a-sexueel?

Hehe, waarom masturberen kleuters dan al? Waarom worden mensen ook onder hun 21e al ontzettend geil (juist dan!) en zijn mensen vanaf hun 12e ofzo al vruchtbaar?

Bovendien hoef je echt niet te leren. Als jij alleen maar van dit soort logica toepast zal ik dat ook even gaan doen.

Ik blijf bij mijn stelling. Zo snel mogelijk zoveel mogelijk kinderen scoren. Zwakke en zieke mensen geen enkele hulp bieden. Dat is logica, vertel mij eens wat daar fout aan is.

En baseer dit aub op logica, niet op judeo-christelijk gezwam.

Oud 14-03-2002, 16:43
apart persoontje
Citaat:
de abt van sion schreef:
Dank voor je reactie. Maar je kunt er niet omheen: mensen van ná de p/menopauze zijn - evanals mensen van vóór hun 21e - aseksueel. Wanneer er sprake is van ware liefde, zal er zeker iemand van ieman na de overgang kunnen houden, ja, maar op zo iemand verliefd worden... Ik denk ook niet dat dat goed is. Een relatie beginnen met een uitgeblust iemand. Dat is vragen om moeilijkheden.

Dus jij wil zeggen dat als je na je 45e (opnieuw) single bent, je maar beter zelf moord kunt plegen..... :roleyes:
Er zijn genoeg mensen die na hun 45e een tweede liefde hebben gevonden, of misschien wel hun eerste, en da gaat ook allemaal hardstikke goed, dus nee je hebt wéér eens ongelijk
Oud 14-03-2002, 18:59
bracelance
bracelance is offline
Mensen we zijn nog tieners.... we zijn geen 45
Oud 14-03-2002, 20:20
apart persoontje
Citaat:
de abt van sion schreef:
Na je 45e mag je je in de periode daarvoor begonnen relatie gewoon aanhouden. Als je ervoor hebt gezorgd dat het leeftijdsverschil maximaal twee jaar bedraagt, is de partner na haar/zijn 45e óók een uitgeblust iemand. En dan kunnen de beide partners zich aanelkaar spiegelen.
Problemen ontstaan ps bij leeftijdsverschillen groter dan twee jaar. Want dan is de ene partner bijvoorbeeld 40 en de andere 65. Dat is dus vragen om moeilijkheden.

En op welke moeilijkheden doel je dan? dat je dan van elkaar houd ondanks het leeftijdverschil? oeeei pas op!
Oud 14-03-2002, 20:21
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Na je 45e mag je je in de periode daarvoor begonnen relatie gewoon aanhouden. Als je ervoor hebt gezorgd dat het leeftijdsverschil maximaal twee jaar bedraagt, is de partner na haar/zijn 45e óók een uitgeblust iemand. En dan kunnen de beide partners zich aanelkaar spiegelen.
Problemen ontstaan ps bij leeftijdsverschillen groter dan twee jaar. Want dan is de ene partner bijvoorbeeld 40 en de andere 65. Dat is dus vragen om moeilijkheden.

Vragen om moeilijkheden??? mn ouders zijn al OVER de 50 en ze kunnen t nog steeds Super vinden met elkaar, denk je dat t alleen gaat om t neuken, kinderen verwekken en dan weer oprotten?(nettere synoniem: uit huis gaan)

ik denk t niet... mensen hebben elkaar nodig. Snap je? aan die logica die je momenteel gebruikt zitten nog zeeer veel gaten. Probeer ze eerst op te vullen en post ze DAN neer.
Oud 15-03-2002, 13:45
fsb_b3
fsb_b3 is offline
wat een vraag....heb je niks beters te doen?

ikke wel....dit is cht onzin.

hakkie takkie weg zakkie, nog een tikkie weg pikkie.
Oud 15-03-2002, 21:24
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
eem oppertunist is nog altijd nog beter dan een pessimist, de oppertunist verwacht nog wat van t leven
Oud 16-03-2002, 08:32
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Nee, dat is niet waar. Een optimist is beter dan een pessimist. Een opportunist is hooguit voor zichzelf beter. Op anderen parasiteert hij. Wellicht ten overvloede: ik ben geen pessimist, wel een (sur)realist, maar absoluut geen opportunist.
Oud 16-03-2002, 11:15
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
mannen menopauze? mannen kunnen kinderen verwekken tot in de eeuwigheid is het niet? toch?
Dat de hormoonspiegel verandert bij vrouwen betekent precies dat , niet dat ze geen vrouw meer zijn. Als ik het goed begrijp zijn vrouwen waar de hormoon spiegel niet goed werkt dus ook geen vrouwen meer? o.o
Oud 17-03-2002, 08:15
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
1) Er zijn wel jonge vrouwen die dat hun oudere man willen doen geloven, ja.
2) Je begrijpt het goed. Het spijt me voor die "vrouwen", maar ze zijn lichamelijk geen echte, normale vrouwen, nee. Waarmee ik niets zeg over hun waarde als mens (want die behouden ze te allen tijde) en hun denkvermogen.
1) Als t goed is vernieuwen de zaadcellen voortdurent in de teelballen van de man. De hypofyse zorgt voor een (regelmatige) constante stroom van testosteron. Het zaad wordt gemaakt, dus niet zoals een vrouw van dat het er al is. Oftewel mannen kunnen 'door blijven gaan' tot hun dood. Tenzij die mannen (tijdelijk) impotent worden.
2)Vrouwen zijn vrouwen. Je moet hun respecteren en niet als een stuk vlees behandelen. Want dan kan ik ook zeggen; mannen die in een klooster werken zijn geen echte mannen omdat ze blijkbaar alleen aan sex(-gerelateerde) onderwerpen denken terwijl dat in tegenstrijding van het 'geloof' daar is.

[Dit bericht is aangepast door Darkened Sky (17-03-2002).]
Reageren

Regels voor berichten