Advertentie | |
|
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
![]() Nee, Dobermann. Deze keer geef ik iemand anders de eer, om de ts te helpen. Ik corrigeer diegene wel als het moet ![]()
||
Citaat:
![]() Ik zal de eer nemen jou dit uit te leggen. Je stopt de cdrom in de cdrom drive je drukt bij het opstarten op DEL of F1 of F2. Ligt eraan wat voor BIOS je hebt. In deze bios waar je dan zit, zoek je naar het tabblad BOOT o.i.d. Daar zet je bij Primairy boot device the CDrom drive neer. Dit kan met + en - of je moet eerst enter drukken om te kiezen, moet je ff kijken. Als CDrom bovenaan staat druk je op F10 en zegt Ja ik wil saven en opnieuw opstarten. (mocht het niet F10 zijn zoek dan naar "save and exit" Laat de PC opstarten, en als het goed is komt nu in beeld: druk op een toets om van de cdrom op te starten. Nou dan zou ik klikken als ik jou was ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik weet niet wat je bedoelt met een "goede" CD (als dit legaal betekent) Dan zou je volgensmij ook gewoon die serial kunnen invullen bij de versie die er nu nog opstaat.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Win Xp] Opstartprobleem Proggie | 5 | 08-05-2005 14:16 | |
Software & Hardware |
[Win XP] Installatie problemen Marcus | 7 | 30-12-2004 19:30 | |
Software & Hardware |
[Win XP] Kan muis niet vinden count.me.out | 8 | 15-10-2004 19:45 | |
Software & Hardware |