Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je bent in een kwetsbare periode het bed ingeluld door een vent. Dat was fout, maar het was geen verkrachting. Het is nu eenmaal gebeurt, en daar moet je vriend maar mee leren leven. En dat punt 2): als ik jou was had ik 'em hard m'n huis uitgeschopt. Laat je NOOIT door welke jongen dan ook 'slet' noemen. Dan heeft 'ie gewoon geen respect voor je. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind dat je vriend wel een beetje raar reageert om te zeggen dat er maar twee dingen kunnen zijn.. volgens mij zijn er nog heus wel een paar andere dingen die het geweest kunnen zijn.. Ook vind ik dat je vriend het absoluut niet aan je ouders moet vertellen, jij wilt dat niet dus vind ik ook dat hij niet het recht heeft om het wel te doen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
M'n vorige vriendinnen hebben wel even wat meer dan 2 piemels in hun gehad. Denk je echt dat mij dat wat boeit? Ik zou me meer zorgen maken als een meid van 20 nog maagd is. Sorry hoor, die gozer spoort niet. Je hebt nog maar ene jaar, ik zou even goed bij mezelf te rade gaan of je wel met zo'n iemand verder wil. Jij doet absoluut niets fout. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]evanescene schreef op 21-10-2004 @ 11:31 :
[B]GVD ik was allemaal vragen aan het stellen! had mn berichtje klaar was die verwijderd uit sexualiteit...kan ik m nu nog n keer typen ![]() 1) wat vinden je ouders ervan dat je samen woont? en wat vinden ze uberhaupt van je vriend zelf? -ze vinden het wel leuk, hebben heel erg oed geholpen in ons huisje.. ze weten dus wel dat we veel gezeik hebben; mn ma zei; ik hoop dat het goed komt tussen jullie, en dat hoopte ik bij je ex niet. Ze zijn opzich wel blij met hem, alleen mn moedet ziet nu dus wel in dat hij me ongelukkig maakt, daar heeft ze ook met hem over gepraat.. ze zei tegen hem; je kan niet verwachten dat het zo door kan blijven gaan, je moet hulp zoeken.. 2) wat vind je er zelf van dat je op zo'n jonge leeftijd samen woont en pas na een jaartje verkering? -ik kan altijd terug naar mn ouders.. al heb ik die stap van samenwonen (achteraf) wel te snel gemaakt.. Toen leek hij nog perfect.. nu weet ik dat hij 'ziek' is.. ik ben wel bereid om voor ons te vechten.. ik hou ondank alles wel veel van hem 3) hoe oud is je vriend? 21 4) is je vriend verslavingsgevoelig? is hij verslaafd (geweest) aan blowen? nee dat niet, hij begint de laatste tijd wel steeds meer te drinken (wat hij hiervoor nooit deed) 5) wat wil je vriend bereiken met zijn gedrag tegenover jou? door je wijs te maken dat je verkracht bent of een slet bent? -tegenover mij... weet ik niet.. hij wil denk ik dat ik geloof dat iedereen dat van mij zou vinden en dat ik dus nooit een andere partner zou kunnen krijgen.. Tegenover zichzelf wil hij duidelijkheid scheppen.. Hij wil koste wat kost het beestje een naampje geven zodat hij zichzelf fijner voelt.. Hij wil dus perse weten dat ik geen slet ben(wat ik dus ook niet ben!) zodat hij mij niet hoeft weg te doen -6) werkt je vriend? ja hij is net afgestudeerd als gymleraar 7) heeft hij een sociaal leven of nauwelijks vrienden? -hij heeft 1 echte vriend van 10 jaar ouder (meer als ene broer voor hem) hij vind het wel moeilijk om spontaan te doen en ontziet zichzelf liever van sociale gebeurtenissen.. Hij is ook nog nooit uitgegaan ofzoiets.. 8) is je vriend bang in openbare plekken, zoals in de stad....heeft hij het na een half uurtje wel weer gezien? en geeft hij ook aan dat hij zich niet prettig voelt? - nee dat niet echt... 9) praten jullie hier allemaal goed over? of blijft het allemaal op de oppervlakte? uiten jullie je gevoelens naar elkaar toe? -we praten er wel goed over, maar de laatste tijd ben ik het zat.. hij valt continue in de herhaling en ik heb geen geduld meer met hem, waardoor we escalerende ruzies krijgen 10) hoe zit het bij jullie op seksueel gebied? ik ben zijn eerste en hij mijn derde.. het gaat opzich wel goed tussen ons.. alleen die vragen steeds tijdens de sex... dan hoeft het van mij al niet meer! Sorry dat ik nu weer pas antwoord! hoop dat jullie dit nog lezen! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Met als gevolg dat ik nog maar erg weinig zonder hem doe.. Ik heb idd al best wel vaa geprobeerd om hem gerust te stellen.. en alles heel open en eerlijk met hem te bepraten.. Alleen hij blijft continue herhalen en steeds weer opnieu dezelfde vragen stellen.. Dat maakt het heel moeilijk voor mij.. Want op een begevn moment raakt mn geduld gewoon op.. Als we ruzie krijgen raakt hij vaak in een hele agressieve bui.. Als ik hem dan niet met rust laat gaat ie echt psychop dingen doen.. Ik moet hem dan dus negeren.. maar bij hem kan de bui soms pas na een hele dag overwaaien.. dus dan heb je het niet echt gezellig.. Soms zou ik liever terug gaan om bij mn ouders te wonen.. Maar ten eerste heb je een soort trots.. en ten tweede denk ik steeds dat het nog wel goed zou kunnen komen.. Als ik hem maar wat minder jaloers en bezitterig kon maken...en als hij maar eens wat meer met ons en de toekomst bezig kon zijn.. dan met mijn verleden.. Allemaal bedankt voor de reacties! Het helpt me wel.. zeker om mezelf gewoon wat zekerder te voelen over d ehele kwestie.. Ten eerste weet ik nu dat niet iedereen zo zou reageren op mijn verleden als hij.. en ten tweede weet ik nu dat hij fout zit en niet ik... wat ik dus wel begon te denken.. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
weet niet of dat ook zo is dat e daarachter kunnen komen.. pff wel moeilijk hoor! Ik denk dat ik hem iniedergeval wel een beetje ga 'pushen' om naar de psycholoog te gaan.. want zo gaat het ook niet langer! Thanx voor de adviezen enzo! Hebben jullie nou ook zo'n psychisch moeilijk gevalletje als partner ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat kan hij alleen zelf. En hoe groot schat je de kans in dat hij dat werkelijk zelf gaat doen, echt aan zichzelf gaat werken? Ik niet zo groot, na je verhaal. Maar jij kent hem beter. Zet even die gevoelens voor hem opzij en kijk objectief. Maakt deze relatie je gelukkig? Zelfs al gaat hij in therapie en krijgt hij medicijnen dan verwacht ik niet dat hij werkelijk verandert. Kan jij daarmee leven? Duizenden vrouwen blijven in relaties waar ze ongelukkig van worden want "Als hij nou maar ophield met slaan zouden we zo gelukkig zijn samen.." of "Als hij die ander nou maar op zou geven..." of "Als hij nou stopte met drinken dan kwam het helemaal goed..." En die blijven jaar na jaar in die relatie omdat ze ergens blijven hopen dat hij verandert. En dat doet 'ie niet. Maar toch blijven ze. Want misschien... deze keer... En ze zijn bang om weg te gaan, want anders is het moeilijk met de kinderen... en ze zijn te trots om toe te geven dat het niet lukt met die relatie... Zo kan je een leven lang doorbrengen. Mij lijkt dat nogal zonde...
||
Citaat:
||
Citaat:
wat een ongelooflijke bal ![]() *stoom vliegt uit oren*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Problemen met m'n vriend en m'n moeder Daantje_0705 | 18 | 08-10-2011 14:47 | |
Liefde & Relatie |
Problemen met (samen) slapen Daantje_0705 | 7 | 28-01-2011 22:44 | |
Liefde & Relatie |
zwanger worden snoopy | 500 | 10-11-2007 22:26 | |
Liefde & Relatie |
M'n 'vriend' in Italie, radeloos °sparkling° | 46 | 04-10-2004 15:22 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Seksualiteit |
Probleem met z'n velletje anja | 92 | 24-05-2003 13:25 |