Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2002, 16:48
pepe
pepe is offline
HEt is al weer een tijdje uit met me ex. We waren te verschillend vond ze. Maar sinds een tijde zegt ze opeens dat als ik verander het misschien wel weer wat word. Wat meot ik nun doen? We zijn nog wel vrienden. Dus moet ik laten zien dat ik veranderd ben? Ik ben bang dat als ik een keer iets doe wat zij niet leuk vind het helemaal verkeerd gaat namelijk. Wat kunnen jullie mij adviseren te doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2002, 17:08
MeCute1983
MeCute1983 is offline
het hangt er een beetje van af in welk opzicht zij wil dat je verandert.. dingen als meer aandacht aan haar geven etc. zou je nog wel kunnen proberen te veranderen, en als ze bijv. wil dat je je anders gaat kleden kun je dat ook nog wel doen (als je daar tenminste écht zelf achter staat!!) maar zodra ze echt jou als persoon wil zien veranderen, zou ik haar aanraden naar iemand anders uit te kijken.

Jij bent zoals je bent en als dat haar niet bevalt passen jullie gewoon niet goed bij elkaar. Persoonlijk zou ik mezelf nooit drastisch gaan veranderen voor een jongen; dan zou ik echt voordurend het idee hebben dat ik een rollenspel speel.
En net wat jij zegt; rondlopen met het idee dat je iets verkeerds doet wat haar niet bevalt..

In een relatie moet je elkaar accepteren zoals je bent, en als dat niet gaat kun je beter maar geen relatie beginnen
Oud 17-03-2002, 17:27
pepe
pepe is offline
Het is dus meer aandacht geven. En ik zie het ook niet echt als veranderen, maar gewoon mezelf moet ik zijn, want dat heb ik dus eigenlijk niet laten zien hoe ik echt ben. Dus ik moet laten zien hoe ik echt ben en haar laten merken dat ze alles voor me is. En dat is niet zo moeilijk om te laten merken. Maar hoe moet ik het aanpakken. Eerst vrienden en laten zien hoe ik ben?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 17:48
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Heel veel moeite doen om haar weer terug te krijgen. Dan weet ze meteen dat ze ook echt alles voor je is.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2002, 17:59
pepe
pepe is offline
Ok thanx dat zal ik dus ook wel gaan doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten