Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wij hadden vorig jaar zo'n megablubber power race geval gehuurt....maar of het leuk was?? Ik weet het niet meer zo goed, volgens mij wel...examenfeest was de nacht ervoor trouwens
![]()
|
![]() |
Al die voorgaande jaren hadden de examenklassen iets saais en saais en saais! (alleen maar een podiumpje in de hal) Maar wij, wij maken er een zooi van dit jaar! Wij gaan namelijk met
SLAGROOM aan de gang! Ja ja, dat wil je niet missen! lol lol grtzz
|
![]() |
Een laxeer in de koffie automaat van de leraren stoppen en dan de wc deuren op slot maken.
![]() Zeer evil en zeer leuk. Je ziet ze voor je zitten een beetje raar draaien op die stoel van ze. En wanneer er een andere leraar voorbij rent volgd deze ook. Evil
||
Citaat:
![]()
|
wij hadden vorig jaar de leraren op het schoolplein de stoelendans laten doen en limbo-dansen nou we hebben wat afgelachen.
en een vriendin van mij nou daar hadden ze op school echt iets mafs gedaan ,daar hebje van die pasjes(boeken lenen ofzoiets) en dan moest je bij binnekomst je pasje laten zien en als je die nie bij had dan werd je onder gespoten met zo een super sooker(of hoe je da ook schrijf) en daar zat bier in haha, en op mij andere school waren de examenklassen heel vroeg na school gekomen(voordat de leraren er waren) toen hebben ze alle deuren geblokkeert op slot en een hele grote tractor er voor gezet , dus niemand kon na binnen ook de leraren nie en toen gingen de leraren voor de grap van het schoolplein weg tja........ en de leerlingen gingen naar huis hahaha dat was niet de bedoeling dus iedereen moest opgebeld worden om weer na school te komen het was echt een puinzooitje. wat oook leuk is is een groot zeil wegleggen en daar vla op mieteren en dan lekker op gaan glijden!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook leuk: alle wc's op slot doen en op een briefje hangen dat daar-en-daar een goede wc is. Alle leraren richting 1 wc... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
wij hebben een fietsenkelder, is gedeeltelijk onder de grond...
die stroomt met heel veel regen altijd onder, maar een paar jaar terug hebben de eindexameklassers dat ding expres onder water gezet (hun fietsen hebben ze in een andere stalling) ![]() ![]() ideetje? of hebben jullie geen fietsenkelder/stalling die onder water te zetten is?
||
Citaat:
|
![]() |
We hebben het hier toch over een "stunt" !!??
De bedoeling is dat de vertrekkers wraak nemen op de leraren die hun zovaak eruitgestuurd hebben, en strafwerk hebben laten maken, sinds de brugklas. En NU zijn die machteloze kleine brugklassers voor de ogen van de leraren uitgegroeid tot... Ik zeg geef die leraren spacecakes en wietdthee op de dienbladen ![]() Als je lef hebt ! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hahahaha LOL deze iz ook cool ! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat vind ik eigenlijk niet zo leuk... net zoals sommige andere dingen die hier stonden. Dat laxeermiddel enzo lijkt me ook niks. Erg stom als je zelf die leraar bent waarbij dat wordt uitgehaald. Maar over twee jaar, als ik in de 6e zit, ga ik er wat van maken! ![]()
|
![]() |
Misschien moet je alle leerlingen verkleden als gijzelaars en iedereen op een proffesionele manier gijzelen in de kantine/theater.
Zorg voor M16's, echte rookgranaten...bestorm de school van alle kanten. Wel even de politie inlichten en niet de rest van de school. Kijken of het in goede aarde valt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
bij ons is er elk jaar een soort thema
zo hebben we big brother, the a team, hollywood, klooster ed gehad. dit jaar is het idee om mss ' de mini playbackshow' als thema te nemen. Bij ons begint het op het schoolplein als de ll aankomen, dan worden ze natgespoten enzo, en moeten eventueel een opdracht doen om binnen te komen. In de kleine pauze wordt het thema een beetje verteld, als een verhaalt, toneel spelletje..etc etc, een zelfgemaakt video mety daarin het verhaal etc etc... Tussen de kleine en de grote puaze gaan de ll van de 6de klas, in meerdere groepen de klassen rond, waar de leerlibgen dan opdrachten moeten uitvoeren die in verband staan met het thema. (stel met het moulin rouge thema: stripdansje op muziek, en dingen die nogm mee er bij horen..) In de grote puaze worden leraren en leerlingen naar voren gehaald en voor gek gezet. (leraren die tegen elkaar strijden, leerlingen die echt iets raar hebben gedaan...) Dmv leraar na te doen op video kan je echt jele leuke dingen krijgen!! En dan aan het eind van de grote pauze, die dan iets uitloopt, wordt een soort ´afscheidslied´ door de 6de klas gezongen, en dan doet de rector een praatje (waar op neer komt dat iedereen de dag verder vrij is..) maar moulin rouge is wel een cool thema, ik ga het voorstellen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
leraren een keer in een suf schoolkrant-interview vragen waar je ze 's nachts voor wakker kan maken en dan daadwerkelijk midden in de nnacht langsgaan met dat waar ze wel wakker voor gemaakt willen worden!
Ze showde die filmpjes bij de stunt! Leuk bedacht!
|
![]() |
Wij hebben elk jaar een thema en de mensen die examen doen moeten zich dan verkleden in iets dat met dat thema te maken heeft. Nu kan de examencommissie maar geen keuze maken voor het thema... Ze hadden Charlie´s Angels als idee, ik hoop niet dat dat het wordt.
Qua stunts uithalen denk ik niet dat er echt veel bijzonders gaat gebeuren. Andere jaren is dat nogal uit de hand gelopen. Maar brugklassers natspuiten enzo moet natuurlijk wel gedaan worden ![]() |
![]() |
|
![]() |
naar mijn mening thema zuigt. Het is niet zo dat je elke jaar examenstunt mag organiseren en je inspiratie moet opdoen voor de volgende stunt. Elk jaar is al uniek opzich omdat er een groot groep mensen weggaat. Om dan alles onder 1 thema te brengen vind ik behoorlijk jammer, maar ik zei t al, tis mijn eigen meining.
Bij ons op school hadden ze een behoorlijk "normale" stunt - wel veel units neergezet enzo, veel activiteiten, maar geen ravage's, geen buitengewone dingen. Geen dingen die de leraren zich nog 10 jaar zullen herrinneren. Vond ik behoolijk jammer. Wat wel is gebeurd - heb ik gehoord van een kameraad van mij, en vond ik suupermooi. Ze hebben het volgende gedaan : Op school hebben ze drie varkens losgelaten met nummers 1, 2 en 4. Schooldirectie was nog een week opzoek naar een varken nummer 3. Kijk dat zijn nou mooie dingen. Misschien iets voor jullie ![]() |
![]() |
|
![]() |
wat ik ook behoorlijk jammer vind dat de stunts voor de eindexamens plaatsvinden. Weinig aan de doen natuurlijk, maar meeste mensen zijn toch die dagen meer met hun examens bezig dan met "bruggers natspuiten".
Als de stunt na de examens was, oooh dan hadden we zeker iets gaafs verzonnen. Alle leraren in de lerarenkamer bijvoorbeeld en met rotte gekookte tomaten naar hun gooien. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 19-03-2004 om 15:14. |
![]() |
|
Bij ons is een bepaald budget wat de examenklassen mogen spenderen. Zo hadden ze twee jaar geleden eens dozen snoep gekocht voor de hele school en deelde die uit. Vorig jaar was het thema 'boeren' geloof ik. De aula lag vol hooi en leraren moesten met elkaar koeien melken en klompen dansen en zo geinig
![]()
|
Wij hebben de laatste paar jaar geen goeie meer gehad, ja vorig jaar verf op de banken enzo, maar das niet boeiend.
Paar jaar geleden hadden we n onwijs gave! Groot zwembad (opblaasbaar d8 ik) met n balk dr overheen. Daar moesten dan 2 leraren op gaan zittenen die moesten elkaar dr af duwen ![]() Was zooo gaaf, natuurlijk zijn er ook n paar niet-leraren ingedonderd, maar we hebben heel veel lol gehad ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat was jouw OMG-moment vandaag? #4 Bongalientje | 500 | 19-06-2007 19:41 | |
Eindexamens 2005 |
examenstunt?! :D Fantôme | 99 | 17-05-2005 16:31 | |
Eindexamens 2004 |
Wat wordt er zoal georganiseerd rondom jullie eind? kleinedraak | 87 | 15-05-2004 18:11 | |
Algemene schoolzaken |
meisje overleden bij ons op school :( Verwijderd | 114 | 28-01-2004 09:20 | |
Films, TV & Radio |
Vanavond 20.30 Greace 2 kussie van Michelle | 11 | 22-03-2002 23:08 |