Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
verliefdheid ook niet. het kan dan misschien wel gebaseerd zijn op een hormonale reactie maar tevens een psychische. Om dat meteen als beestachtig te bestempelen zou ik je toch aanraden er een paar psychologieboeken op na te slaan. dan als laatste: het is ieders vrije keus om een relatie aan te gaan. Verliefd worden is geen keuze, het overkomt je. Wat je ermee doet is jouw verantwoordelijkheid. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik heb dus precies hetzelfde als jou!!! Ik ben ook 18 en ik heb nog nooit een vriendje gehad en ben maar slechts één keer verliefd geweest, ook toen ik zo'n 13 was. Het is (absoluut) niet zo dat ik geen vriend wil of er niet aan toe ben ofzo, maar ik wordt gewoon niet verliefd!!! En hoe 'fijn' de voordelen ook zijn, de nadelen zijn soms wel erg duidelijk aanwezig...
|
![]() |
|
![]() |
Gelukkig!! iemand die me herkent! En zeker nu in de lente, waar iedereen verliefd lijkt te zijn, ga ik soms wel aan mezelf twijfelen
![]()
|
Ja soms denk ik ook dat het beter is niet verliefd te worden want soms wordt het zo'n verwarde boel dat ik er slecht van word. Natuurlijk heeft het ook z'n mooie kanten, ik ben tweemaal echt echt verliefd geweest en dan voel je je een totaal andere persoon. Ik zou zeggen: wacht af en je zal zien, uw tijd komt zeker nog.
![]()
|
![]() |
Nou ik ben pas 13
Ik ben nou (geloof ik) aardig in de buurt van verliefd zijn En wat maakt het uit of je nou op je 11e een vriendje hebt of op je 18e Het gaat erom dat je gevoelens voor die jongen echt zijn tog? En dat het wederzijds is.. Daar gaat het voor mij tenminste om.. Maakt mij niet uit of dat nu is of over 20 jaar... kuz
|
![]() |
Ben op mijn 17de voor het eerst echt verliefd geworden.
Geloof me de keer dat jij verliefd wordt, ben je waarschijnlijk ook niet zo'n klein beetje verliefd maar helemaal hoteldebotel (je hebt zo lang moeten wachten) ![]() Tot die tijd dat je niet verliefd bent zou ik als ik jou was je maar goed voorbereiden op de kick van het verliefd zijn ![]() Sterkte!! [Dit bericht is aangepast door flowerz (18-03-2002).] |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit verliefd annoniempje16 | 9 | 12-05-2013 21:07 | |
Liefde & Relatie |
Nooit verliefd Verwijderd | 58 | 09-01-2013 21:46 | |