Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2004, 08:25
HilaryGirl15
HilaryGirl15 is offline
hoi Sgatjes.. thnx we hebbe jullie hulp gehad.. en die mense die zeike van dat het nep iss en dat we het zelf zijn, weten dus echt nie waar voor het is....we trouwens voor die Enqeute van onse lerares Chantal een 10 gehad!!! aha aha we zijn wel blond maar toch heel slim!! en neem mensies we zijn het zelf niet!! Jmmr he gadver nie taan denke best wel komisch om mee te spele hoor want wij kenne wel mensies die het zijn.. en dan via msn lul je gwen mee!! DusSs dan doe je wel geil mee maar meer o0K Niet .. hahahla Lijk me nix hoorw.. maar thx he lieffie;s Hvjjjjj Kuss Men En Nan
Oud 10-11-2004, 10:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
HilaryGirl15 schreef op 10-11-2004 @ 09:25 :
hoi Sgatjes schatjes.. thnx we hebben jullie hulp gehad.. en die mensen die zeiken van dat het nep iss en dat we het zelf zijn, weten dus echt niet waar voor het is....we [hebben] trouwens voor die Enqeute enquete van onse onze lerares Chantal een 10 gehad!!! aha aha we zijn wel blond maar toch heel slim!! en neem nee, mensies we zijn het zelf niet!! Jmmr Jammer he gadver niet aan denken best wel komisch om mee te spelen hoor want wij kennen wel mensies mensen die het zijn.. en dan via msn lul je gwen gewoon mee!! DusSs Dus dan doe je wel geil mee maar meer o0K Niet .. hahahla Lijk me nix niks hoor.. maar thx he lieffie;s Hvjjjjj Kuss Men En Nan
Oud 10-11-2004, 11:03
Chimera
Chimera is offline
Ik had een heel stuk getyped, maar dit is gewoon te treurig voor woorden.
Oud 10-11-2004, 11:08
Verwijderd
beter opletten bij Nederlands, dan leer je schrijven, en lezen......
Verwijderd
Ik weet niet of jullie dit expres doen of niet, maar als je in het vervolg nog eens iets wil posten op dit forum, zorg dan in ieder geval voor hoofdletters aan het begin vd zin en punten aan het eind vd zin. Populair taalgebruik maakt me verder niets uit, maar het moet écht goed leesbaar zijn.

Verder vind ik het erg aardig dat jullie even iedereen bedanken, maar daar hoeft geen nieuw topic voor geopend te worden, toch?

Dus succes verder en dit topic gaat dicht.
ExVaal
ExVaal is offline
Godverdomme, daar heb je ff je best op gedaan zeg!
Ui
Ui is offline
kansloos...

Regels voor berichten