Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ga je weg dan ? ![]() ![]()
Toch? Laatst gewijzigd op 28-10-2004 om 21:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het een goed, duidelijk sonnet, eigenlijk gewoon zoals jij alleen ze kunt schrijven. In de laatste zin van de eerste strofe moet het volgens mij 'allerlaatste zijn, en verder zal ik het gedicht niet bekritiseren, hehe. Ik hoop dat het niet het laatste is wat je schrijft, ik zou het verschrikkelijk vinden. Maar dat wist je al. Het is niet eerlijk, het is niet eerlijk.
||
Citaat:
Een mooie manier om afscheid te nemen, je blijft nog wel wat rondhangen hier ?
||
Citaat:
En Not for sale: drogende druppels op de vensterbank zijn gewoon de vergankelijkheid ![]() Bedankt voor de reacties.
||
Citaat:
oftewel: wat zijn de laaste roddels hier ? ![]() enne JE BLIJFT HIER WEL POSTEN !!!!!!! je denkt tog niet dat je zo maar ff weg kan gaan, tsss ![]() ![]() ![]() ps: waarom heb je je fotoboek uitgeschakeld ? ![]() ![]()
Toch? Laatst gewijzigd op 29-10-2004 om 22:00. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Trachten ze alleen maar? Binnen te komen? Of bedoel je soms: Terwijl de regen door het open raam tracht, de druppels op de vensterbank te doen drijven ?
Laatst gewijzigd op 01-11-2004 om 11:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Deze sonnet past mooi tussen al je vorige, heb alleen 1 klein puntje; de overgang van de 1e naar de 2e zin begrijp ik niet helemaal. Wat tracht de regen te doen? Is het dan niet: Terwijl de regen door het open raam tracht, de druppels op de vensterbank te doen drijven, dan klopt het naar mijn idee qua nederlands beter, maar klinkt het minder mooi, dat wel. Maar geen idee of je deze betekenis bedoeld? De rest van het gedicht klopt als vanouds weer helemaal. Hoop van je te blijven horen (desnoods een dichtbundel in de winkel, is ook goed ![]() ![]() Liefs, Live
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Kant-en-klaar gerechten: wat vind jij? Leijen12 | 3 | 23-05-2014 16:17 | |
Seksualiteit |