Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Afstand nemen is makkelijker gezegt dan gedaan!
Als we uitgaan is hij er ook altijd bij !! Hoe neem je dan afstand ... OK, je kan nu zeggen hou je zo weinig mogelijk bezig met hem ... maar dan krijg ik weer de opmerking van IEDEREEN, waarom ben je kwaad op hem! Dat heb ik al geprobeert ... en wat ik heb moeten doen om hem te kunnen zeggen dat ik niet kwaad was op hem, maar gewoon niet dezelfde gevoelens voor hem had, dan hij voor mij ... daar zijn wat dagen over gegaan! En dat wil ik niet weer meemaken! Dus ... afstand nemen, is makkelijker gezegt dan gedaan! Ik vind dit allemaal zo "voos"! Omdat 1 iemand gevoelens heeft voor een ander kan dit in de hele groep zoooooooveel doen veranderen ... dat het niet meer aangenaam word!
|
![]() |
Waarom m'n vriendin hem aan mij probeerde te koppelen heb ik nu eindelijk ontdekt! Ik moest het weten en ik heb het haar gewoon gevraagd,want ze is nu echt tot over haar oren verliefd en ik wou een antwoord hebben!
Ze dacht dat ze door hem aan mij te koppelen zou kunnen vergeten, omdat hij dan een vriendin zou hebben en ze zou nooit tussen een relatie komen! Ik ben daarjuist met haar en nog een vriendin naar de kermis geweest in het dorp een beetje verder! En ze was echt zichzelf niet!! Ze is tot over haar oren verliefd op die gast! Ik voel me nu ietsje beter doordat ik weet waarom ze me aan hem wou koppelen! Maar nu voel ik me nog steeds slecht omdat hij op mij is en zij op hem! Zou het een goed idee zijn om met hem eens een babbelke te slagen over haar gevoelens voor hem! (zelfs al zou ik de toestemming hebben van haar!?) Greetz Lieve
|
![]() |
|
|