Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2004, 17:36
bulbanos
bulbanos is offline
Ik heb van iemand een Packard Bell Club 1450 gekregen maar zijn oorspronkelijke win 98 2nd edition was om zeep dus heb ik een nieuwe Win 98 SP2 erop gezet. Nu heb ik wel een probleem dat het scherm vastgeroest zit op een resolutie die nog lager is dan 800*600 (640*zoveel...) Ik kan bij instelling dat dingetje niet naar rechts trekken en ook de kleuren kan ik niet op 32 zetten want het staat er niet in. Ik zie staan

PNP PBN ... (mijn schermnaam dus) op Standaard Video Adapter (VGA)

dus ik vermoed dat er geen specifieke drivers zijn geinstalleerd voor die 'kaart' die erin zit.
Nu zou ik die dus wel willen installeren maar ik weet niet welke ik moet installeren. Packard Bell site maakt me helaas niets wijzer want dit model is al meer dan 3jaar oud.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2004, 18:19
freyk
freyk is offline
Als je nou eens eerst uitzoekt met Everest: Home Edition welke video kaart je hebt.
Kan je het daarna makkelijk de drivers van het net afplukken.

Laatst gewijzigd op 30-10-2004 om 19:32.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 19:22
ashwin2
ashwin2 is offline
je zou ook eens naar een computer zaak gaan en dan serienummers opschrijfen enzo want op site's staat mestal over het nieuwste (je zou bijv. bij office center kijken of biij een gewone pc winkel)
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 19:31
Verwijderd
Citaat:
ashwin2 schreef op 30-10-2004 @ 20:22 :
je zou ook eens naar een computer zaak gaan en dan serienummers opschrijfen enzo want op site's staat mestal over het nieuwste (je zou bijv. bij office center kijken of biij een gewone pc winkel)
en wat ze in die winkel doen, kan je thuis ook doen. opzoeken op internet. thuis is het gratis als het meezit rekenen ze nog servicekosten in de winkel.
serienummer intikken op google.nl of alltheweb.com.
of driverguide.com

Simple As That!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 20:35
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
ja dat heb ik ook precies hetzelfde geval, maar ik heb wel met everest nieuwe drivers derop gezet maar hij weigert :/
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 03:37
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
bulbanos schreef op 30-10-2004 @ 18:36 :
Ik heb van iemand een Packard Bell Club 1450 gekregen maar zijn oorspronkelijke win 98 2nd edition was om zeep dus heb ik een nieuwe Win 98 SP2 erop gezet. Nu heb ik wel een probleem dat het scherm vastgeroest zit op een resolutie die nog lager is dan 800*600 (640*zoveel...) Ik kan bij instelling dat dingetje niet naar rechts trekken en ook de kleuren kan ik niet op 32 zetten want het staat er niet in. Ik zie staan

PNP PBN ... (mijn schermnaam dus) op Standaard Video Adapter (VGA)

dus ik vermoed dat er geen specifieke drivers zijn geinstalleerd voor die 'kaart' die erin zit.
Nu zou ik die dus wel willen installeren maar ik weet niet welke ik moet installeren. Packard Bell site maakt me helaas niets wijzer want dit model is al meer dan 3jaar oud.

640 x 320 toch??
Oud 31-10-2004, 12:05
bulbanos
bulbanos is offline
640*480

En Everest maakt me ook niets wijzer
Gewoon Standard Graphic Controller
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten