Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2004, 19:06
langejongen
langejongen is offline
Hallo,

Ik ben op zoek naar een goede bureaustoel voor op de computerkamer, maar ik vind het niet zo makkelijk om een goede en mooie te vinden. Hij moet van goede kwaliteit zijn en met leren bekleding en ik moet er veel uren goed in kunnen zitten zonder last te krijgen van m'n rug enzo. Ik ben bereid om er een paar 100 euro voor neer te leggen. Wie kan mij helpen aan bedrijven die goede stoelen leveren?? Dus geen Ikea, Kwantum, Praxis enz.
Oud 29-10-2004, 19:12
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
www.zitten.nl staan erg veel stoelen op maar ik heb nog niet goed gekeken naar prijzen
Oud 29-10-2004, 19:40
Verwijderd
De Aeron is een zeeeeer goede bureaustoel. Echter wel iets meer dan 'een paar 100 euro', namelijk EUR 895 (en dat voor een gebruikte)

Nederlandse site

Laatst gewijzigd op 29-10-2004 om 19:44.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 19:49
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
die op www.zitten.nl zijn ook wel wat (zo'n 4 tot 500 euro) te duur
Oud 29-10-2004, 20:19
Verwijderd
Ahrend? Allemaal van die kantoor dingen, ik heb er zelf twee normale stoelen van, mooi en fijn.
(www.ahrend.nl )
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 12:15
Shock
Shock is offline
Ikea, Verksam heet ie. Ik heb 'm ook gekocht, met armleuningen is ie 275 euro. Heeft ook goedkeuringscertificaten voor arbo-verantwoorde werkplekken. Ik vind 't persoonlijk een geweldig ding, werkelijk alles is te verstellen. Is wel zo handig als je er veel op moet zitten en er een slechte rug in de familie zit.
Oud 30-10-2004, 17:54
ashwin2
ashwin2 is offline
egte goede stoelen zijn ook rond de 800,- tot 5000,- euro dus best duur maar dan heb je echt een hele goede stoel wij hebben er ook 1 die was 3595 euro maar hij zit egt lkkr verstelbare hoogte/ruk en van leer.
groejtes ashwin

P.S. je meoteens in de duurdere winkels kijken
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 18:36
Verwijderd
Citaat:
ashwin2 schreef op 30-10-2004 @ 18:54 :
egte goede stoelen zijn ook rond de 800,- tot 5000,- euro dus best duur maar dan heb je echt een hele goede stoel wij hebben er ook 1 die was 3595 euro maar hij zit egt lkkr verstelbare hoogte/ruk en van leer.
groejtes ashwin

P.S. je meoteens in de duurdere winkels kijken
Ik vraag me dan echt af wat een bureaustoel van 5000 euro beter maakt dan een bureaustoel van, laten we zeggen, 500 euro. Goed, als je een leren stoel wil, wordt het automatisch duurder door dat leer. Maar je kan ook een goede bureaustoel van niet-leer kopen, die ook goed en lekker zit... Ik heb een bureaustoel van 200 euro, al 5 jaar bijna, hij zit super en is ook verstelbaar in alle richtingen...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 09:33
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Citaat:
Shock schreef op 30-10-2004 @ 13:15 :
Ikea, Verksam heet ie. Ik heb 'm ook gekocht, met armleuningen is ie 275 euro. Heeft ook goedkeuringscertificaten voor arbo-verantwoorde werkplekken. Ik vind 't persoonlijk een geweldig ding, werkelijk alles is te verstellen. Is wel zo handig als je er veel op moet zitten en er een slechte rug in de familie zit.
Langejongen zei dat het dus geen ikea praxis etc moest zijn...wat zeg jij? IKEA!
Oud 31-10-2004, 10:44
Shock
Shock is offline
Citaat:
Shadyboy-Ray schreef op 31-10-2004 @ 10:33 :
Langejongen zei dat het dus geen ikea praxis etc moest zijn...wat zeg jij? IKEA!
Doe even iets minder bijdehand, wil je? Imho doelt de TS op de goedkope shit, maar dit model van ikea valt daar zeker niet onder. 9 van de 10 bureaustoelen van Ikea zijn overigens wel goedkoop en crappy, daarom heeft hij die naam ws. ook genoemd in de beginpost.
Oud 31-10-2004, 10:50
Shadyboy-Ray
Shadyboy-Ray is offline
Citaat:
Shock schreef op 31-10-2004 @ 11:44 :
Doe even iets minder bijdehand, wil je? Imho doelt de TS op de goedkope shit, maar dit model van ikea valt daar zeker niet onder. 9 van de 10 bureaustoelen van Ikea zijn overigens wel goedkoop en crappy, daarom heeft hij die naam ws. ook genoemd in de beginpost.
Ok
Oud 31-10-2004, 11:40
Verwijderd
Ik koop zelf bureaustoelen altijd bij een zaak in Deventer, ben de naam even kwijt, hij zit daar op het industrieterrein. Ze hebben daar grote partijen kwaliteitskantoormeubilair, vaak overgenomen voor weinig geld van failliete ondernemingen of van ondernemingen die eens in de zoveel tijd hun hele inboedel vernieuwen.

Ze hebben daar alles in een grote zaal staan, dus je kunt uitzoeken, even goed opletten of er geen vlekken e.d. in de bekleding zitten. Als je even goed rondkijkt kun je daar voor 100 of 150 euro zo een bureaustoel kopen die nieuw makkelijk 1500+ euro kost, terwijl ze echt in nieuwstaat zijn. Het is gewoon professioneel (arbo-certified) kantoormeubilair.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2004, 22:40
Preaper
Preaper is offline
Leer mag je misschien mooi vinden, maar het is niet het comfortabelst Je rug gaat er (vooral in de zomer) erg snel van zweten en dus plakken en jeuken.
Oud 31-10-2004, 22:44
Preaper
Preaper is offline
Citaat:
Shock schreef op 30-10-2004 @ 13:15 :
De Verksam heb ik ook, en ik ben er extreem tevrede over. De suede uitvoering ervan is erg mooi en een fijne stof om tegen te zitten, maar prijziger dan de sotffen uitvoering.
Ik heb de mijne voor 116 euro uit de koopjeshoek. Extreem afgeprijst omdat de kleur uit de collectie ging...
Oud 01-11-2004, 07:57
Koen
Koen is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-10-2004 @ 12:40 :
Ik koop zelf bureaustoelen altijd bij een zaak in Deventer, ben de naam even kwijt, hij zit daar op het industrieterrein. Ze hebben daar grote partijen kwaliteitskantoormeubilair, vaak overgenomen voor weinig geld van failliete ondernemingen of van ondernemingen die eens in de zoveel tijd hun hele inboedel vernieuwen.
Stamacon heet die zaak, en ze hebben daar inderdaad vaak behoorlijk goede spullen staan. Zeker het bekijken waard, mits je wat te besteden hebt natuurlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten