Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() verder ben ik het met de rest hier eens.. als hij verliefd op je is en je begrijpt en steunt, moet je hem absoluut niet laten gaan. Je zegt "Ik wil dat hij gelukkig is" maar dat is ie nu ook, want hij is verliefd..
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() jullie relatie is nog maar zo kort...hij kan alleen maar sterker worden wanneer jullie je door die stomme depressie heenslaan en samen gelukkig worden...dus wees eens positief dat scheelt al heel veel in de sfeer en missc wordt je er ook echt vrolijker van....je moet er wel hard aan werken en niet zomaar laten lopen, want dan is je vriendje missc zo weg....ga er aan werken...en praat veel met je vriendje...over vanalles.....dat helpt ![]() suc6
||
Citaat:
![]() ben het er ook mee eens Hij heeft voor jou gekozen hoe jij bent en wil er voor gaan. Hij geeft om je en staat voro je klaar, ondanks dat je depressief bent. Probeer ervan te genieten en in te zien dan hij al deze energie in je wil steken en dat hij er neit per sé iets voor terugverwacht. Je hoeft hem niet alles terug te geven wat hij voor je doet, zolang je maar gelukkig bent, dat is voor hem ws veel belangrijker dan alles wat jij hem terug kan geven.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
uitmaken of niet? ceabvl | 9 | 13-05-2010 18:19 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken omdat je uitgekeken bent/de verliefdheid weg is Yab-Yum | 107 | 20-01-2006 09:23 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken of niet? Knorrretje | 19 | 24-11-2003 12:33 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken....? Aissyla | 5 | 18-12-2002 15:57 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken of aanlaten? Sisje | 11 | 13-11-2002 21:01 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken? of niet :( ***JoYsTiCk*** | 8 | 04-07-2002 14:22 |