Jah nou ik vind een vrijgezellenparty sowieso een beetje hypocriet.
Ik neem aan dat mensen die gaan trouwen al een lange relatie hebben. Tijdens die relatie zitten ze nooit te zeuren over het feit dat ze een stripper willen zien, of dat ze nog even een avondje "alleen" willen zijn. En dan, alleen omdat ze nog maar één dag hebben voordat ze officieel gebonden zijn, willen ze opeens een feestje. Alsof het huwelijk zoveel veranderingen met zich meebrengt
Alsof het huwelijk ze in allerlei dingen gaat beperken. De dingen waarin ze eigenlijk allang beperkt waren, dingen die ze tijdens de relatie sowieso al niet deden. Ik vind een vrijgezellenparty gewoon vette Bull Shit. Een beetje toestemming geven aan je partner om dingen te gaan doen, die je normaal nooit goed zou vinden. En dit alleen maar omdat je de volgende dag gaat trouwen.
Juist het feit dat je wil trouwen geeft toch aan dat je aan al die dingen (wat het ook moge zijn) geen behoeften hebt. Het feit dat je een relatie aangaat geeft dit al aan...
Het is inderdaad een hype. Het is in! Het is de mode en het is stoer om als bijna getrouwde man jezelf te gaan zitten rukken terwijl je naar zo'n blonde sloerie zit te kijken...
In zoverre kan ik inderdaad uitgaan van jouw gelijk! Denk wel dat het er mee te maken heeft. Mannen die nadenken hoeven niet zonodig een feestje. Die gaan wel feestjes vieren met hun aanstaande

Mjah, ik geef je even gelijk. Wie weet dat ik er nog op terugkom!