Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ken dat probleem, ik was ooit heel erg blond, maar het werd donkerblond, eerder grijs von ik en dus heb ik het zwart geverft. Ik heb dus echt nog nooit een jongen horen zeggen dat ze dat een mooie haarkleut vinden!
|
ALYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!! *kwijlt over een plaatje van het mooiste meisje op aarde
![]() Ik vind rood de mooiste kleur haar die iemand kan hebben, dus het ligt gewoon aan smaak.
|
Verwijderd
|
Hmmmz... nou kheb zelf best rood-achtig haar.. Zie deze foto maar eens. Dat ben ik, en het is mijn echte haarkleur jah
![]() ![]() Maargoed, keb ook een vriend en hijs harstikke lief, leuk, knap, aardig en heeft hetzelfde niveau als ik... gewoon perfect dus ![]() maargoed, wat ik hiermee wil zeggen is, dat er best jongens zijn die op rood(achtig) vallen, anders had ik geen vriend gehad ![]() Je moet alleen misschien even wachten.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk niet dat de meeste jongens op blond vallen...maar je hebt wel gelijk als je zegt dat de meeste liever niet écht rood haar willen. En dan bedoel ik niet een beetje rossig zoals Angel maar een écht 'Engels' typje, dus niet alleen rossig haar, maar ook een zeer bleke huid en sproeten. Op één of andere manier vallen de meeste (kortzichtige) jongens daar niet op...
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Van Alyson Hannigan? Echt wel!
Uh... ja hoor, er zijn best jongens die op rood haar vallen, en ik kan het weten ![]() ![]() ![]() Zoek maar op mun site naar mun foto, maar tis toch echt rood. Heb er geen problemen mee, ik heb nog nooit gehoord dat het minder mooi was dan blond of zo... Wel mooier ![]() (tellen we vroeger niet mee, toen alle kindertjes het ontzettend grappig vonden om 'vuurtoren' te roepen... ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mensen helpen Verwijderd | 19 | 09-02-2009 01:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |