Mijn sociale leven is wel anders geworden ja.
Op de middelbare school had ik wat vriendinnen waar ik dan mee afsprak buiten school om, waar ik mee uitging ofzo. Ik had niet echt veel vriendinnen, maar had daar ook geen behoefte aan. Had 3 goede vriendinnen. Verder natuurlijk nog wel mensen met wie ik voornamelijk op school omging.
Daarnaast had ik op korfbal nog wat mensen met wie ik omging, leuke contacten, maar of je ze echt vrienden kon noemen

.
ik noem mensen niet zo heel snel vrienden
Sinds ik op kamers woon is het wel veranderd allemaal. Ik heb nu meer contacten, tsjaa ook dat noem ik dan maar ff geen vrienden, mensen waarmee ik regelmatig eet. Een meisje met wie ik ook vaak sport.
Ik heb 1 echte goede vriend, en een vriendin, die ik ken van mijn opleiding. Daarnaast is mijn zus ook een soort vriendin voor me.
Mwah dat is dus wel een beetje hetzelfde, een paar goede vrienden.
Mensen van de middelbare school zie ik eigenlijk nooit. Met mijn 2 goede vriendinnen is het een beetje kapot gelopen. Ik had ineens een heel ander leven dan zij hadden, en ik had een vriendje op wie ze erg jaloers waren volgens mij

. Af en toe spreek ik ze nog wel eens via msn.
Toevallig kwam ik vrijdag in de trein wel 1 van die vriendinnen tegen... dat was wel grappig, alhoewel ik wel een beetje had van uhh wat moet ik hier nou weer mee