|
Hmm nooit gedacht dat ik hier ooit een topic zou openen maar goed...de wonderen zijn de wereld nog lang niet uit zeggen ze wel eens...
Het punt is, dat ik sinds een tijdje een jongen heb leren kennen via via. Een aantal keren mee afgesproken, een keertje bij hem blijven slapen (maar niks mee gedaan toen) en gezoend, je kent het wel.
Wel, echt gezoend, was pas vandaag. En op weg naar huis, bekroop me weer dat sachrijnige, kwade, lege, verwarde, pessimistische, frustrende gevoel. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Maar dit gevoel heb ik nogal vaak...na zoiets...
Meteen denk ik weer "hij ziet me alleen als gleufdier, neukbaar stuk vlees". Hij zit steeds aan me, kan niet van me afblijven, wil steeds meer. En daar wordt ik bang voor, boos om. "Godverdomme, weer een oversekste lul", terwijl het realistisch gezien misschien best meevalt...vaak heb ik ook gelijk, maar heel soms ook niet.
Ik weet niet wat ik daarna moet denken. Boos op mezelf omdat ik het toeliet? Boos omdat ik niet weet wat ik met dit vage gevoel aan moet? Boos, omdat ik een soort "ik ben misbruikt" gevoel krijg?
Zielenknijpers zullen meteen mijn vreemde brein willen induiken op zoek naar de schatkist genaamd de bron van dit "nare gevoel": de oorzaak. Dus hier komt ie...
M'n eerste vriend was achteraf gezien nogal "oversekst". Hij was nog maagd en was gewoon op zoek naar een proefkonijn om te neuken, dus daar ging ik al de mist in en na een week ging hij vreemd -> "gevoel: godver, vuile klootzak" wat wel begrijpelijk is. Was wel een tijdje overstuur, janken, iets wat ik zelden doe.
De tweede ging goed voor wat dagen, maar bleek niet mijn type te zijn. De daarop volgende waren allemaal scharrels. En de meeste "naar mijn mening" oversekst. Een keer kreeg ik gewoon een 100% player, die mij neukte voor een keertje. Een andere keer maakte iemand gebruik van mijn aangeschoten toestand en liep ook weer "fout" af. En de andere keren doken ze ook al binnen de kortste keren naar onder...maar meestal hield ik het wel tegen. En gingen ze niet verder. Maar door sommige irritante hormonen, wilde ik wel eens toegeven, ook al hield ik niet van ze en was ik niet verliefd.
Maarja, zie dit alsjeblieft niet als "slet gedrag", want het is absoluut niet zo dat ik met hordes players in bed heb gerotzooid. Wat waren er maar 2. De rest was meer zoenen en een enkele keer iets meer. Maar door dit alles ben ik elke keer wel teleurgesteld, omdat ik steeds doorkreeg waar het ze uiteindelijk (? binnen enkele dagen?) om ging: seks...hoe verassend. Ik snap best dat mannen hier niet zonder kunnen in een relatie. Maar binnen enkele dagen of een week? -_- dat kun je niet eens een relatie noemen. Als je iemand wilt neuken, moet je toch minstens verliefd op die vrouw zijn of ben ik nou gek? Soms krijg ik het idee dat ze eerst een vrouw moeten neuken om daarna te bepalen of zij geschikt is als vriendin...
Hierdoor heb ik dus een zeer pessimistische kijk op mannen gekregen wat ook wel logisch is vind ikzelf. En dit allemaal in 1 jaar. Om een aantal te geven..ongeveer 8 scharrels in 1 jaar. En 7 van de 8 was binnen korte tijd gefixeert op m'n kut (wilden me meteen bespringen) om het maar even grof uit te drukken.
Terug naar alinea 1: die jongen waar het nu om gaat vindt ik wel leuk, begin hem steeds beter te kennen, kan er vrij goed mee overweg, hij is aardig, lief, grappig, sportief, eerlijk, trouw en dat soort dingen. Ken hem nu denk zo'n 2 maanden en sinds een week spreken we al vaak af en gaat nog steeds goed. Maar na vanavond voelde ik me dus weer "kut", klinkt raar, maar het is nu eenmaal zo. Ik denk weer dat hij alleen op seks uit is, terwijl ik donders goed weet dat hij ook in mij als persoon geinteresseerd is, want kan ook goed met hem praten en alles.
Hij wil ook weer dat ik blijf slapen..maar ben bang dat hij dat alleen maar wil omdat hij me dus wilt neuken, just like all the others in the past...Je kan wel zeggen "nou dan zeg je tegen hem dat je dat nog niet wilt" en dat doe ik ook wel natuurlijk. Maar zelfs al zoent hij me, streelt hij me, of wat dan ook, dan voel ik me achteraf wel eens "kut" -_- het is niet alleen de angst voor seks. Op het moment zelf vind ik het meestal gewoon fijn zoals iedere normaal mens, maar het is meer het gevoel een tijdje achteraf, dan voel ik me weer leeg, vreemd, sachrijnig... Alsof ik gewoon niet weet wat ik ermee aan moet. Misschien omdat ik nog niet echt verliefd ben en me daarom zo vreemd voel achteraf?
Het is gewoon vaag en maakt me behoorlijk sachrijnig en "Down"
Zijn er misschien anderen die dit of iets soortgelijks herkennen? Zo ja: wat kun je eraan doen, waar ligt de oorzaak, of wat deed/doe jij in zo'n situatie?
(alvast een applaus als je deze hele lap tekst al gelezen hebt)...
|