Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2002, 12:41
damaetas
damaetas is offline
tussen welke twee of drie dingen moest je op het eind nog kiezen en waarom koos je voor wat je nu doet???

ikke tussen Geologie, Criminologie en Alle Wapens (maar niet heus, da was gewoon omda da zo'ne stoere naam had )

geologie en criminologie dus allebei superintressant, vin ik (nu nog) , maar ik heb denkik voor geologie gekozen omdat ik toch iets met wetenschappen wou doen en omdat criminologie zo veel 'tekst-leren' is wat ik helemaal ni kan, ook had ik al es een boek van hydrogeologie ingekeken en dat leek me uitermate stoer alhoewel ik nu ni meer weet of ik dat wel wil doen later maarkom.

nu alleen nog zien te slagen

Laatst gewijzigd op 24-05-2002 om 13:43.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2002, 13:50
PV
PV is offline
uh het zal in Belgie wel anders werken dan
ik heb voor journalistiek gekozen... dat wilde ik al zo vanaf de tweede / derde klas.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:22
GeNeVa
GeNeVa is offline

Wat wil je nou precies weten?!
Oud 24-05-2002, 19:31
kipfilet
kipfilet is offline
Kiezen uit pabo, logopedie en eigenlijk nog een heleboel andere dingen, ik wist echt niet wat ik wou. Het leek me interessant om eens iets te gaan doen wat totaal nieuw was. Maar het kost zo veel geld... Ik doe nu logopedie en vind het wel leuk. Ben er na de stage wel achter dat de pabo iig niks voor mij geweest was .
Oud 24-05-2002, 19:48
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
PV schreef:
uh het zal in Belgie wel anders werken dan
hoe bedoelje?
Oud 26-05-2002, 16:26
Bird
Bird is offline
Hoi Damaetas! Ik twijfelde destijds tussen economie en psychologie. Het leek me allebei echt superinteressant, en wordt ook allebei gegeven op de uni van mijn keuze. Ik heb uiteindelijk voor economie gekozen omdat je 'er meer mee kunt worden'. Met een graad psychologie kan je eigenlijk alleen zeer beperkt psycholoog worden, en economie is veel breder.

Dus daarom
Oud 26-05-2002, 16:50
Verwijderd
Ik wist tot ná m'n examen VWO nog niet wat ik wilde toen. Toen heb ik in eerste instantie maar voor Sociologie gekozen, omdat ik geïnteresseerd ben in mensen en hoe ze in de samenleving functioneren. Maar het bleek een grote misser te zijn, binnen twee weken ben ik er al mee gestopt, en binnen een maand ben ik met Rechten begonnen, ook gewoon in het eerste jaar.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 17:19
PV
PV is offline
Citaat:
damaetas schreef:

hoe bedoelje?
verkeerd gelezen het klonk zo raar, 'tussen welke dingen moest je op het einde kiezen'
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 20:07
Miess
Miess is offline
Wiskunde B en natuurkunde vond ik op de middelbare school al de allerleukste vakken. Het leek mij ook leuk om één van de twee te gaan studeren, maar wist niet welke. Toen heb ik één jaar technische wiskunde én technische natuurkunde gestudeerd, maar ik vond technische wiskunde uiteindelijk leuker... Daar ben ik toen ook maar mee doorgegaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten